Moeilijk hè, inhoudelijk op de reacties ingaan.Ray schreef:Moeilijk he... het woord 'scherts'.... En ik dacht nog wel.... Ik zal maar geen woord met meer dan twee lettergrepen gebruiken....
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Am. Bulldog in maandblad Onze Hond
Moderator: moderatorteam
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
-
Ray
- Vaste gebruiker
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Ray
- Vaste gebruiker
Maar goed... je wilde een inhoudelijke reactie...Tamara en Bowie schreef:Ray schreef:Ik ben het helemaal met je eens...
Altijd als er een van dit soort 'gevaarlijke' honden positief in de publiciteit komt vind de gemiddelde Kooiker of Berner Sennen eigenaar (schertsend bedoeld hoor haha) wel een reden om erover te gaan zeuren....
Ja, stel je voor dat mensen naar aanleiding van positieve publiciteit misschien een dergelijke hond ook leuk gaan vinden.... Oei... straks kun je door al die gevaarlijke honden niet eens meer veilig over straat! Moet je eerst je gevechtspak aantrekken en de ploertendoder meenemen...
Ik moet er echt niet aan denken.
En dan nog stellen dat het allemaal niets te maken heeft met een negatieve houding tegenover dit soort honden. Zo vond ik het volgende citaat van Rosita ook zo enorm positief. Het ging hier om de Ambull:
Gespeend van enige kennis en oordelen over iets waar je geen verstand van hebt.... (is eigenlijk een dubbelopisme maar goed....Ik kraak niks af toch? Ja, het zullen best aardige huisvrienden zijn maar het feit blijft dat deze dieren wél onder de RAD-regeling vallen en Onze Hond nu een promopraatje houdt over een type hond wat je op iedere straathoek afgenomen kan worden en wat gewoon verboden is om te houden in Nederland. Misschien hadden ze dit artikel in een belgisch blad moeten plaatsen?
Nou jongens, ik ga nu ff met mijn twee moordmachines naar buiten...
En weet je nou wat het meest lachwekkende is? Jij staat in deze quote vol vooroordelen.![]()
![]()
Ik zie graag de quotes van jou verschijnen waarin ik of iemand anders het volgende aangeeft:
*Dat de Ambull gevaarlijk is
*Waar er wordt aangegeven dat ik bang ben voor dit soort rassen en door een eventuele populariteit ik daardoor niet meer over straat durf![]()
*De negatieve houding die ik volgens jou heb tegenover deze rassen
*En waarin ik of iemand anders aangeef dat het moordmachines zijn?
Dit heb ik nergens in het topic teruggevonden hoor?
Zoals ik al eerder aangaf... Jullie staan zelf helemaal stijf van de vooroordelen die andere mensen wellicht over jouw honden zouden kunnen hebben.
Waar zeg ik eigenlijk dat jij dat zou vinden? Het feit dat jij je meteen aangesproken voelt doet mij wel het een en ander vermoeden...
Het vreemde namelijk aan het hele topic is dat er blijkbaar toch een meningsverschil is tussen mensen die een ambull, stafford etc bezitten en anderen.
En nogmaals, mijn stukje wat ik geschreven had was ironisch bedoeld.... Niet alleen ingegeven door hetgeen ik op dit forum af en toe tussen de regels doorlees, maar ook door reacties van mensen buiten dit forum.

-
Ray
- Vaste gebruiker
En onderschrijft het noemen van het sprookjesbos dan ook geen vooroordeel?sirene schreef:Zelfs qua reactie voldoet ie aan mijn vooroordelen in ieder gevalTamara en Bowie schreef:Moeilijk hè, inhoudelijk op de reacties ingaan.Ray schreef:Moeilijk he... het woord 'scherts'.... En ik dacht nog wel.... Ik zal maar geen woord met meer dan twee lettergrepen gebruiken....
Laatst gewijzigd door Ray op 01 aug 2006 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Bij mij niet. Maar ik ken niet zoveel Berner Sennen eigenaren.Ray schreef:En onderschrijft de noemen van het sprookjesbos dan ook geen vooroordeel?sirene schreef:Zelfs qua reactie voldoet ie aan mijn vooroordelen in ieder gevalTamara en Bowie schreef:Moeilijk hè, inhoudelijk op de reacties ingaan.Ray schreef:Moeilijk he... het woord 'scherts'.... En ik dacht nog wel.... Ik zal maar geen woord met meer dan twee lettergrepen gebruiken....
- amelie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
En dat maakt het heel lastig om een normale discussie te voeren. Alles wordt meteen persoonlijk opgevat, alles wordt meteen gezien als een aanval.Tamara en Bowie schreef:
Weet je wat een beetje jouw manco is. Jij staat zelf vol van spanning wat betreft jouw honden. Het maakt niet uit wat er gezegd wordt en hoe het gezegd wordt. Jij voelt je toch aangevallen.
Wat ik zeg, is helemaal niet aanvallend bedoelt of vervelend naar jou toe of naar je honden hoor
Ik ben weer weg hier, dit heeft verder geen zin, het niveau van de meeste posts is van een kinderachtigheid die een normaal gesprek onmogelijk maakt
- Tamara.
- Zeer actief
Ik voel me aangesproken omdat je mij quote en ik degene ben die in dit topic heeft gereageerd?Ray schreef:Maar goed... je wilde een inhoudelijke reactie...
Waar zeg ik eigenlijk dat jij dat zou vinden? Het feit dat jij je meteen aangesproken voelt doet mij wel het een en ander vermoeden...
Het vreemde namelijk aan het hele topic is dat er blijkbaar toch een meningsverschil is tussen mensen die een ambull, stafford etc bezitten en anderen.
In dit topic is er inderdaad een meningsverschil. Maar dat heeft te maken met het wel of niet noemen van de RAD in een artikel over de Ambull. Daar is deze discussie om begonnen.
En er zijn mensen die een kanttekening in het artikel terug hadden willen zien waarin de RAD genoemd werd. En dit zijn ook mensen die zelf in het bezit zijn van bijvoorbeeld een Amstaff of liefhebbers daarvan. Dus niet alleen mensen die er géén bezitten. En dat heeft niets te maken over hoe iemand over een hond denkt, want de Ambullen die ik ken, zijn scheten van beesten. Het werd alleen genoemd misschien juist om de hond en het bijbehorende (toekomstige) baasje te beschermen. Dat ze goed geinformeerd zijn en waar ze op moeten letten als ze een Ambull willen aanschaffen. Ze zullen maar net de verkeerde treffen en een niet goed gefokte Ambull aanschaffen die net iets teveel RAD trekjes heeft. En ja, dan is het lijden in last...
- Tamara.
- Zeer actief
Nee, dat onderschrijft het onvermogen van begrijpend lezen.Ray schreef:En onderschrijft het noemen van het sprookjesbos dan ook geen vooroordeel?sirene schreef:Zelfs qua reactie voldoet ie aan mijn vooroordelen in ieder gevalTamara en Bowie schreef:Moeilijk hè, inhoudelijk op de reacties ingaan.Ray schreef:Moeilijk he... het woord 'scherts'.... En ik dacht nog wel.... Ik zal maar geen woord met meer dan twee lettergrepen gebruiken....
-
Ray
- Vaste gebruiker
Volgens mij was de quote die ik in mijn reactie neerzette niet van jou....Tamara en Bowie schreef:Ik voel me aangesproken omdat je mij quote en ik degene ben die in dit topic heeft gereageerd?Ray schreef:Maar goed... je wilde een inhoudelijke reactie...
In dit topic is er inderdaad een meningsverschil. Maar dat heeft te maken met het wel of niet noemen van de RAD in een artikel over de Ambull. Daar is deze discussie om begonnen.
En er zijn mensen die een kanttekening in het artikel terug hadden willen zien waarin de RAD genoemd werd. En dit zijn ook mensen die zelf in het bezit zijn van bijvoorbeeld een Amstaff of liefhebbers daarvan. Dus niet alleen mensen die er géén bezitten. En dat heeft niets te maken over hoe iemand over een hond denkt, want de Ambullen die ik ken, zijn scheten van beesten. Het werd alleen genoemd misschien juist om de hond en het bijbehorende (toekomstige) baasje te beschermen. Dat ze goed geinformeerd zijn en waar ze op moeten letten als ze een Ambull willen aanschaffen. Ze zullen maar net de verkeerde treffen en een niet goed gefokte Ambull aanschaffen die net iets teveel RAD trekjes heeft. En ja, dan is het lijden in last...
Ik heb mij opgewonden over het feit dat Rosita vrij onomwonden en zonder voorbehouden stelde dat Ambulls Rad-honden zijn.... Het mag nu wel duidelijk zijn dat dit niet het geval is. Sommigen, voornamelijk kruisingen, kunnen wel uiterlijke kenmerken hebben zoals genoemd in de RAD.
Ik lees het blad regelmatig en ze hebben al behoorlijk wat aandacht besteed aan de RAD. Er zullen altijd mensen zijn die zonder zich goed te laten informeren een hond aanschaffen. Het feit dat de RAD als kanttekening bij het artikel geplaatst zou zijn veranderd daar niets aan.

-
shu
- geregistreerd lid
- Contacteer:
er is in onze buurt een politie inval geweest in een pandIk heb mij opgewonden over het feit dat Rosita vrij onomwonden en zonder voorbehouden stelde dat Ambulls Rad-honden zijn.... Het mag nu wel duidelijk zijn dat dit niet het geval is. Sommigen, voornamelijk kruisingen, kunnen wel uiterlijke kenmerken hebben zoals genoemd in de RAD.
daar was ook een ambull teef aanwezig
zei is meegenomen geschouwd en afgemaakt
als ambulls geen Rad-honden zijn waarom was er dan een schouwing nodig??
als het een tekkel was was er niks aan de hand geweest
dit soort eigenaren verpesten het wel voor de rest en zorgen voor de slechte naam

een bullie teefje zonder arfe wel raszuiver ik ken beide ouders
door haar onverantwoorde baas ter dood veroordeeld
- Tamara.
- Zeer actief
shu schreef:als ambulls geen Rad-honden zijn waarom was er dan een schouwing nodig??
dit soort eigenaren verpesten het wel voor de rest en zorgen voor de slechte naam
Ik vind het heel erg klote voor eigenaar wie het betrof, echt heel erg. Ik zou er niet aan moeten denken dat mijn hond afgemaakt zou moeten worden om haar uiterlijk.
Klote wet.
Dit stukje wilde ik er toch even uithalen, daar gaat namelijk de hele discussie om.
- little-wolf
- Zeer actief
Ray schreef:Maar goed... je wilde een inhoudelijke reactie...Tamara en Bowie schreef:Ray schreef:Ik ben het helemaal met je eens...
Altijd als er een van dit soort 'gevaarlijke' honden positief in de publiciteit komt vind de gemiddelde Kooiker of Berner Sennen eigenaar (schertsend bedoeld hoor haha) wel een reden om erover te gaan zeuren....
Ja, stel je voor dat mensen naar aanleiding van positieve publiciteit misschien een dergelijke hond ook leuk gaan vinden.... Oei... straks kun je door al die gevaarlijke honden niet eens meer veilig over straat! Moet je eerst je gevechtspak aantrekken en de ploertendoder meenemen...
En dan nog stellen dat het allemaal niets te maken heeft met een negatieve houding tegenover dit soort honden. Zo vond ik het volgende citaat van Rosita ook zo enorm positief. Het ging hier om de Ambull:
Gespeend van enige kennis en oordelen over iets waar je geen verstand van hebt.... (is eigenlijk een dubbelopisme maar goed....Ik kraak niks af toch? Ja, het zullen best aardige huisvrienden zijn maar het feit blijft dat deze dieren wél onder de RAD-regeling vallen en Onze Hond nu een promopraatje houdt over een type hond wat je op iedere straathoek afgenomen kan worden en wat gewoon verboden is om te houden in Nederland. Misschien hadden ze dit artikel in een belgisch blad moeten plaatsen?
En weet je nou wat het meest lachwekkende is? Jij staat in deze quote vol vooroordelen.![]()
![]()
Ik zie graag de quotes van jou verschijnen waarin ik of iemand anders het volgende aangeeft:
*Dat de Ambull gevaarlijk is
*Waar er wordt aangegeven dat ik bang ben voor dit soort rassen en door een eventuele populariteit ik daardoor niet meer over straat durf![]()
*De negatieve houding die ik volgens jou heb tegenover deze rassen
*En waarin ik of iemand anders aangeef dat het moordmachines zijn?
Dit heb ik nergens in het topic teruggevonden hoor?
Zoals ik al eerder aangaf... Jullie staan zelf helemaal stijf van de vooroordelen die andere mensen wellicht over jouw honden zouden kunnen hebben.
En nogmaals, mijn stukje wat ik geschreven had was ironisch bedoeld.... Niet alleen ingegeven door hetgeen ik op dit forum af en toe tussen de regels doorlees, maar ook door reacties van mensen buiten dit forum.
ik heb een staff en een molosser.
en ja ik ben het er mee eens dat er bep. soort mensen zijn die een bep. soort ras kiezen. en nee, dat hoeft niet negatief te zijn.
op ringtraining was er een dame ( weet je nog sonja?
3x raden met wat voor keffende honden ze aankwam en wat ze deed toen die honden blaften.
en zelfs half jankend naar de man gestapt die ons ringtraining gaf omdat iemand een beetje ge-irriteerd had gezegt dat de honden hun smoelen moesten houden.
rara
- little-wolf
- Zeer actief
geen idee wrom die hond afgemaakt moest worden.shu schreef:er is in onze buurt een politie inval geweest in een pandIk heb mij opgewonden over het feit dat Rosita vrij onomwonden en zonder voorbehouden stelde dat Ambulls Rad-honden zijn.... Het mag nu wel duidelijk zijn dat dit niet het geval is. Sommigen, voornamelijk kruisingen, kunnen wel uiterlijke kenmerken hebben zoals genoemd in de RAD.
blijkbaar had de plisie niks beters te doen en hadden ze poep in de ogen.
-
Willynwood-Sindlar
- Actief
thnQRay schreef:Ik ben het helemaal met je eens...Willynwood-Sindlar schreef:Tis wel goed met jouyamie schreef:nee dat heb jij er zelf vangemaaktWillynwood-Sindlar schreef:Ik vind het geen vergelijk omdat het helemaal niet over die honden gaat.
Feit is gewoon dat als een hond van ons ras eens positief in de publiciteit komt er altijd niet liefhebbers zijn die daar niet tegen kunnen , en daar is nou juist de hele discussie over begonnen. En dat ons soort honden alleen maar int bezit zijn van bepaalde mensen is ook bull.
Ik voel me helemaal niet aangevallen ik zeg alleen hoe ik erover denk en wat ik ervan vind.
Jullie geven er zelf steeds een andere draai aan
Rest van deze discussie vind ik eigenlijk helemaal offtopic
Ik ga verder nu ook helemaal niet meer reageren op al die dozen hier in dit topic.
Discussie is voor mij hier klaar
Amstaff's si teh PWN
-
Willynwood-Sindlar
- Actief
-
Ray
- Vaste gebruiker
Je moet dingen wel scheiden denk ik...little-wolf schreef:geen idee wrom die hond afgemaakt moest worden.shu schreef:er is in onze buurt een politie inval geweest in een pandIk heb mij opgewonden over het feit dat Rosita vrij onomwonden en zonder voorbehouden stelde dat Ambulls Rad-honden zijn.... Het mag nu wel duidelijk zijn dat dit niet het geval is. Sommigen, voornamelijk kruisingen, kunnen wel uiterlijke kenmerken hebben zoals genoemd in de RAD.
Het gebeurt regelmatig dat de politie ergens (bijvoorbeeld bij een drugspand) een inval doet en honden in beslag neemt. Dergelijke invallen zijn niet voor niets.
Het gebeurt ook regelmatig dat hierbij staffords met FCI stamboom worden meegenomen die ook worden ingeslapen.
Dit heeft volgens mij niet zoveel te maken met de uiterlijke kenmerken van de ambull.... Vaak is er dan iets heel anders aan de hand.
Maar idd.... dit soort incidenten zorgt ervoor dat de ambull een slechte naam heeft (krijgt)....

- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
En dat soort incidenten laat zien dat bepaalde bevolkingsgroepen dus veel van dit soort honden houden.Ray schreef:Je moet dingen wel scheiden denk ik...little-wolf schreef:geen idee wrom die hond afgemaakt moest worden.shu schreef:er is in onze buurt een politie inval geweest in een pandIk heb mij opgewonden over het feit dat Rosita vrij onomwonden en zonder voorbehouden stelde dat Ambulls Rad-honden zijn.... Het mag nu wel duidelijk zijn dat dit niet het geval is. Sommigen, voornamelijk kruisingen, kunnen wel uiterlijke kenmerken hebben zoals genoemd in de RAD.
Het gebeurt regelmatig dat de politie ergens (bijvoorbeeld bij een drugspand) een inval doet en honden in beslag neemt. Dergelijke invallen zijn niet voor niets.
Het gebeurt ook regelmatig dat hierbij staffords met FCI stamboom worden meegenomen die ook worden ingeslapen.
Dit heeft volgens mij niet zoveel te maken met de uiterlijke kenmerken van de ambull.... Vaak is er dan iets heel anders aan de hand.
Maar idd.... dit soort incidenten zorgt ervoor dat de ambull een slechte naam heeft (krijgt)....
Ik werk als manager in de zorg (had zelf twee ambullen, nu een dogx en een staff) hoge hakken, getailleerde jassen en make-up, geen tatouages en gouwe kettings en een koopwoning. Ik werk in een volksbuurt/achterstandswijk en daar lopen bijna alleen maar ambullen en soortgelijke molossers, staffjes en turkse herders. Terwijl in mijn buurt met koopwoningen, modaal en bovenmodaal, de labjes en goldens gewoon echt veel meer vertegenwoordigt zijn. En dat is jammer, want dat gajes gaat niet zo denderend met zijn honden om wat dus dat type hond nog meer stigmatiseert.
Dat maakt dat een leuk artikel in een blad met bn-er hartstikke goed is om de positieve kanten te benadrukken...een kanttekeningetje was beter geweest.
-
Brigitte
- Zeer actief
Relax mensen, ik heb zelf een AB (en oh wat is hij toch fantastisch
), een ander kleine etterig Mollossertje en in April afschijt motte neme van me Steffert
(en oh ja ik ben ook nog eens een Hagenees
)
Ik ben het er ook wel mee eens dat een bepaald type mensen voor een AB kiezen. Als ik hier in Den Haag kijk dan is het merendeel mensen die je nou net liever niet met een AB of dergelijk ras ziet lopen, niet allemaal maar het gros wel. En nee, die zie je bijna niet op een show.
Ik heb ook tattoe's, piercings, draag graag Lonsdale of een Aussie en heb het liefst gewoon een trainingbroek met Nike's eronder aan en mijn honden zijn mijn alles. Ik val ook op een bepaald type hond zoals de AB omdat buiten hun uiterlijk en ook een enorm goed karakter in zit waar voor mij maar weinig rassen aan kunnen tippen. Ook de veelzijdigheid spreekt me aan.
Maar ik ga dus wel totaal anders om met mijn honden dan Sjonnie van de hoek met zijn AB en Dobermann. En nu heb ik niets tegen Sjonnie maar ik vind het wel jammer dat Sjonnie deze rassen heeft.

Ik ben het er ook wel mee eens dat een bepaald type mensen voor een AB kiezen. Als ik hier in Den Haag kijk dan is het merendeel mensen die je nou net liever niet met een AB of dergelijk ras ziet lopen, niet allemaal maar het gros wel. En nee, die zie je bijna niet op een show.
Ik heb ook tattoe's, piercings, draag graag Lonsdale of een Aussie en heb het liefst gewoon een trainingbroek met Nike's eronder aan en mijn honden zijn mijn alles. Ik val ook op een bepaald type hond zoals de AB omdat buiten hun uiterlijk en ook een enorm goed karakter in zit waar voor mij maar weinig rassen aan kunnen tippen. Ook de veelzijdigheid spreekt me aan.
Maar ik ga dus wel totaal anders om met mijn honden dan Sjonnie van de hoek met zijn AB en Dobermann. En nu heb ik niets tegen Sjonnie maar ik vind het wel jammer dat Sjonnie deze rassen heeft.

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- little-wolf
- Zeer actief
- twinkeltje
- moderator
-
Willynwood-Sindlar
- Actief
- twinkeltje
- moderator
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Das weer typisch zo'n swifferbaasje...weer te rellen in een grotehondentopic :M:twinkeltje schreef:echt wel allemaal het zelfde die luiWillynwood-Sindlar schreef:is het zo duidelijk aanwezigtwinkeltje schreef: het is duidelijk weer een topic voor mensen met grote rassen![]()
ze zetten hun eigen in een hokje
- twinkeltje
- moderator
Carmen schreef:Das weer typisch zo'n swifferbaasje...weer te rellen in een grotehondentopic :M:twinkeltje schreef:echt wel allemaal het zelfde die luiWillynwood-Sindlar schreef:is het zo duidelijk aanwezigtwinkeltje schreef: het is duidelijk weer een topic voor mensen met grote rassen![]()
- Tamara.
- Zeer actief
-
Marion.
Ik snap dat het bij eventuele RAD-honden baasjes allemaal stukken gevoeliger ligt, en terecht, maar waarom nou toch zo vol in de steigers als het over een "gemiddeld type baas voor bepaalde honden" gaat? Als je voor jezelf weet dat dat niet zo is, dan hoef je je daar toch niet op aangesproken te voelen?
Ik woon ook in een modale/bovenmodale wijk, en het percentage Goldens wat hier woont is echt misschien wel 50% :N:
Tel je andersoortige jachthonden erbij, dan hebben we wel 85% van de populatie honden uit mijn wijk genoemd. En als ik door de wijk hiernaast loop, dan ben ik het kakwijf met het vloerkleedje aan de lijn wat je niet eens hond mag noemen.
Maar iedereen mag dat van me denken, en dat over mijn hond zeggen, daar sta ik toch boven? Ik weet toch zelf dat het niet zo is? En ja, ik weet wel dat er een bepaald "soort" mensen is dat over het algemeen een Golden neemt. Dat is nu eenmaal zo. Ik ga niet schelden en gillen als iemand dat over Golden-baasjes zegt, tegen mij als Golden-baasje. Maar misschien zegt dat wel weer iets over Golden-baasjes
Ik woon ook in een modale/bovenmodale wijk, en het percentage Goldens wat hier woont is echt misschien wel 50% :N:
Tel je andersoortige jachthonden erbij, dan hebben we wel 85% van de populatie honden uit mijn wijk genoemd. En als ik door de wijk hiernaast loop, dan ben ik het kakwijf met het vloerkleedje aan de lijn wat je niet eens hond mag noemen.
Maar iedereen mag dat van me denken, en dat over mijn hond zeggen, daar sta ik toch boven? Ik weet toch zelf dat het niet zo is? En ja, ik weet wel dat er een bepaald "soort" mensen is dat over het algemeen een Golden neemt. Dat is nu eenmaal zo. Ik ga niet schelden en gillen als iemand dat over Golden-baasjes zegt, tegen mij als Golden-baasje. Maar misschien zegt dat wel weer iets over Golden-baasjes
-
Willynwood-Sindlar
- Actief
1st eens een echte hond kopen voordat je mee mag pratentwinkeltje schreef:echt wel allemaal het zelfde die luiWillynwood-Sindlar schreef:is het zo duidelijk aanwezigtwinkeltje schreef: het is duidelijk weer een topic voor mensen met grote rassen![]()
Amstaff's si teh PWN
-
Marion.
ProestWillynwood-Sindlar schreef:1st eens een echte hond kopen voordat je mee mag praten![]()
Ik was toch echt eerder met tikken. Misschien eens even goed naar jezelf en je eigen reacties kijken?
Marion. schreef:Ik woon ook in een modale/bovenmodale wijk, en het percentage Goldens wat hier woont is echt misschien wel 50% :N: