Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Janken, janken, janken.
Moderator: moderatorteam
- Zenda
- Zeer actief
Janken, janken, janken.
Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen;
Ik ben Joy, een teefje van 8 weken.
Ik ben een kruising: Labrador, Friese stabij en een klein beetje Akita.
Zo dat was Joy, nu even het baasje.
Ik weet niet meer wat ik moet doen, Joy jankt en piept dag en nacht.
Ik begrijp wel dat ze haar moeder,broertjes en zusjes mist, maar ik weet nu niet of ik het moet negeren of een repremande geven zoals FOEI.
Gr. Mirjam
Ik ben Joy, een teefje van 8 weken.
Ik ben een kruising: Labrador, Friese stabij en een klein beetje Akita.
Zo dat was Joy, nu even het baasje.
Ik weet niet meer wat ik moet doen, Joy jankt en piept dag en nacht.
Ik begrijp wel dat ze haar moeder,broertjes en zusjes mist, maar ik weet nu niet of ik het moet negeren of een repremande geven zoals FOEI.
Gr. Mirjam
Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
-
bianca83
- Zeer actief
- Zenda
- Zeer actief
We hebben haar nu 1 dag.
Het piepen gaat de hele dag/nacht door, of ze moet slapen...dan is ze stil,
maar zodra ze wakker wordt begint ze.
Ze is nog niet alleen geweest, zelfs vannacht ben ik naast de bench gaan slapen, om haar gerust te stellen.
Ze is alleen in de benz als er niemand beneden is, en dat is tot op heden alleen vannacht geweest. De bench staat wel de hele dag open en ze loopt er in en eruit. Alleen als er niemand is gaat de bech dicht.
Het is een schat hoor, en ze luisterd ook al goed, want als ik tegen haar zeg ssst dan wordt het al een stuk minder.
Het piepen gaat de hele dag/nacht door, of ze moet slapen...dan is ze stil,
Ze is nog niet alleen geweest, zelfs vannacht ben ik naast de bench gaan slapen, om haar gerust te stellen.
Ze is alleen in de benz als er niemand beneden is, en dat is tot op heden alleen vannacht geweest. De bench staat wel de hele dag open en ze loopt er in en eruit. Alleen als er niemand is gaat de bech dicht.
Het is een schat hoor, en ze luisterd ook al goed, want als ik tegen haar zeg ssst dan wordt het al een stuk minder.
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik zoe het piepen en janken zeker niet bestraffen met een Foei of iets dergelijk...ze was er waarschijnlijk nog helemaal niet aan toe om het nest te verlaten...je zou kunnen proberen om haar af teleiden zodat ze vergeet dat ze zo alleen is zonder nestgenootjes.
Ook zou ik haar nog niet alleen laten, dan voelt ze zich helemaal zo verlaten.
Ook snachts als ze piept zou ik haar in de bench naast me bed houden en als ze dan piept kan je haar toch even gerust stellen.
Ze is nog zo klein!
Jacqueline
Ook zou ik haar nog niet alleen laten, dan voelt ze zich helemaal zo verlaten.
Ook snachts als ze piept zou ik haar in de bench naast me bed houden en als ze dan piept kan je haar toch even gerust stellen.
Ze is nog zo klein!
Jacqueline
- Zenda
- Zeer actief
Dat afleiden doen we al, maar dat helpt ook niet, als ze eenmaal piept en jankt, dan laat ze zich geneens afleiden.
Ze piept nu ook weer terwijl ik achter de comp zit, en ik negeer haar, ik denk dat het wel helpt.
Maar vinden jullie dat het zo hoort, doe ik daar goed aan.... het negeren dan.
gr. Mirjam
Ze piept nu ook weer terwijl ik achter de comp zit, en ik negeer haar, ik denk dat het wel helpt.
Maar vinden jullie dat het zo hoort, doe ik daar goed aan.... het negeren dan.
gr. Mirjam
- Zenda
- Zeer actief
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- Zenda
- Zeer actief
He kom op.... ik laat de moed niet zakken hoor.
Ik wil alleen weten of ik Joy moet negeren of een repremande moet geven.
Ja Joy is acht weken (gisteren).
En ik heb Joy van een vriendin die achter mij woont.
Ik heb de moeder(Kirby) nog bij de d.a. gezien toen mijn vriendin haar hond (Kirby) was bevallen die nacht. ( 7 pups)
En we hebben dezelfde d.a.
En Joy is ook niet doorgefokt, het was Kirby haar eerste nestje.
De vader is een (ras) bruine labrador en in goede gezondheid.
Ja Joy is acht weken (gisteren).
En ik heb Joy van een vriendin die achter mij woont.
Ik heb de moeder(Kirby) nog bij de d.a. gezien toen mijn vriendin haar hond (Kirby) was bevallen die nacht. ( 7 pups)
En we hebben dezelfde d.a.
En Joy is ook niet doorgefokt, het was Kirby haar eerste nestje.
De vader is een (ras) bruine labrador en in goede gezondheid.
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ze voelt zich waarschijnlijk erg onveilig en alleen. Een standje geven lijkt me dus echt compleet ongepast. Ze moet wennen en daar moet je har de tijd voor geven. Sommige honden neurieen non stop als ze gestresst zijn. Heel vervelend, maar gewoon een stressuiting. Het enige wat helpt is de stress wegnemen. Dus probeer je veel met haar te moeien zodat ze zich op haar gemak gaat voelen. Lekker wat spelen en rommelen met haar.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- starfleet
- Erelid
Zo'n klein hondje wat net in huis is, die zou ik op schoot veel nemen, veel warmte bieden. Over een weekje is ze veel beter gewend en zal het piepen ook minder zijn.Zenda schreef:He kom op.... ik laat de moed niet zakken hoor.
Anne
-
Gompie
- Actief
Toen Sam (Jack Russell) bij ons in huis kwam, was die 9 weken oud. Thuisgekomen eerst op het grasveld zijn behoeften laten doen en daarna naar binnen gegaan. Vanaf het eerste moment dat ik hem in de huiskamer op de grond zette ging hij keihard non-stop zitten huilen als een grote wolf.
Dat was even schrikken :N: , want ik had nooit gedacht dat zo'n klein lief pupje zoveel herrie kon maken. Het klonk verschrikkelijk zielig. Ik ben toen met m'n rug naar hem toe gaan zitten en heb zijn gejank genegeert. Dat was wel erg moeilijk, omdat ik hem het liefst had opgepakt en geknuffeld. Ik wist ook dat ik dit gejank niet dagelijks aan wilde horen. Het duurde bijna een uur voordat hij stil was. Na een paar stille minuten heb ik hem toen enthousiast begroet en hem weer mee naar buiten genomen. Hij herkende het grasveldje en begon vrolijk te kwispelen. Na een kwartiertje spelen en een plasje zijn we weer naar binnen gegaan. Toen ik hem weer op de grond zette, herkende hij die plaats en kwispelde vrolijk. Na wat gesnuffel viel hij toen tevreden in slaap. Ik heb hem nooit meer horen janken. Hij slaapt vanaf de eerste nacht alleen in zijn bench beneden en wij slapen boven. Naast de bench staat een babyfoon. Voordat Sam in huis kwam, had ik een week op zijn hondendekentjes geslapen om ze van mijn geur te voorzien. Die dekentjes lagen in zijn mand, bench en in de auto. Als hij op zo'n dekentje lag, kon ik hem gerust alleen laten en gaf hij geen kik.

Dat was even schrikken :N: , want ik had nooit gedacht dat zo'n klein lief pupje zoveel herrie kon maken. Het klonk verschrikkelijk zielig. Ik ben toen met m'n rug naar hem toe gaan zitten en heb zijn gejank genegeert. Dat was wel erg moeilijk, omdat ik hem het liefst had opgepakt en geknuffeld. Ik wist ook dat ik dit gejank niet dagelijks aan wilde horen. Het duurde bijna een uur voordat hij stil was. Na een paar stille minuten heb ik hem toen enthousiast begroet en hem weer mee naar buiten genomen. Hij herkende het grasveldje en begon vrolijk te kwispelen. Na een kwartiertje spelen en een plasje zijn we weer naar binnen gegaan. Toen ik hem weer op de grond zette, herkende hij die plaats en kwispelde vrolijk. Na wat gesnuffel viel hij toen tevreden in slaap. Ik heb hem nooit meer horen janken. Hij slaapt vanaf de eerste nacht alleen in zijn bench beneden en wij slapen boven. Naast de bench staat een babyfoon. Voordat Sam in huis kwam, had ik een week op zijn hondendekentjes geslapen om ze van mijn geur te voorzien. Die dekentjes lagen in zijn mand, bench en in de auto. Als hij op zo'n dekentje lag, kon ik hem gerust alleen laten en gaf hij geen kik.
- Zenda
- Zeer actief
-
ikke24
- Vaste gebruiker
starfleet schreef:Zo'n klein hondje wat net in huis is, die zou ik op schoot veel nemen, veel warmte bieden. Over een weekje is ze veel beter gewend en zal het piepen ook minder zijn.Zenda schreef:He kom op.... ik laat de moed niet zakken hoor.
Anne
Op schoot nemen???? Mag ze dat dan ook als ze groot is? Anders niet doen hoor! Ga dan naast haar op de grond zitten.
- Moos
- Zeer actief
Niet alles wat je de eerste dagen doet met zo'n pupje wat helemaal de weg kwijt is hoeft nog zo opvoedkundig verantwoord vind ik hoor.ikke24 schreef:starfleet schreef:Zo'n klein hondje wat net in huis is, die zou ik op schoot veel nemen, veel warmte bieden. Over een weekje is ze veel beter gewend en zal het piepen ook minder zijn.Zenda schreef:He kom op.... ik laat de moed niet zakken hoor.
Anne
Op schoot nemen???? Mag ze dat dan ook als ze groot is? Anders niet doen hoor! Ga dan naast haar op de grond zitten.
Pupje Saar was ook erg de weg kwijt, en sliep alleen maar opgerold bij mij op schoot. Nou prima, de eerste drie dagen lag ze op schoot als ze wilde slapen, en daarna ging ze vanzelf ook op andere plekken liggen.

- stefanie
- Zeer actief
Inderdaad!Moos schreef:Niet alles wat je de eerste dagen doet met zo'n pupje wat helemaal de weg kwijt is hoeft nog zo opvoedkundig verantwoord vind ik hoor.ikke24 schreef:starfleet schreef:Zo'n klein hondje wat net in huis is, die zou ik op schoot veel nemen, veel warmte bieden. Over een weekje is ze veel beter gewend en zal het piepen ook minder zijn.Zenda schreef:He kom op.... ik laat de moed niet zakken hoor.
Anne
Pupje Saar was ook erg de weg kwijt, en sliep alleen maar opgerold bij mij op schoot. Nou prima, de eerste drie dagen lag ze op schoot als ze wilde slapen, en daarna ging ze vanzelf ook op andere plekken liggen.
Toen Indy als pup net bij me was, werd ze ernstig ziek. Ze lag dus de hele dag naast me op de bank en sliep 's nachts bij me onder de dekens. Had ik haar dan alleen moeten laten?? Geen haar op mijn hoofd die er aan dacht om mijn pup alleen te laten.
Daarna hebben beide honden zelfs een hele tijd bij me op bed geslapen. Tot ik het zat was en nu slapen ze gewoon in de woonkamer. Geen enkel probleem, ze passen zich wel aan.
Niet zo rigide doen hoor met die 'regeltjes'.
-
ikke24
- Vaste gebruiker
Tja, bij de een pakt het goed uit, bij de andere niet. Ik heb mijn pup ook niet aleen gelaten, maar heb naast de bench geslapen op een luchtbed. Toch was ik eigenwijs na een tijdje en pakte haar bij me in bed en weet ik wat allemaal, nu heb ik wel problemen met haar! Dus jullie kunnen blij zijn dat het bij jullie goed uitgepakt heeft, maar het kan ook andersom zijn, denk daar ook aan als je mensen zo'n advies geeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
nance
- Erelid
Ik ook, ze is een baby die bij je wil zitten, gezelschap wil...starfleet schreef:Zo'n klein hondje wat net in huis is, die zou ik op schoot veel nemen, veel warmte bieden. Over een weekje is ze veel beter gewend en zal het piepen ook minder zijn.Zenda schreef:He kom op.... ik laat de moed niet zakken hoor.
Anne
- Moos
- Zeer actief
Er zit nogal een wereld van verschil tussen een pupje van 8 weken de eerste dagen even op schoot nemen, en een rangorde probleem met je iets oudere hond krijgen.ikke24 schreef:Tja, bij de een pakt het goed uit, bij de andere niet. Ik heb mijn pup ook niet aleen gelaten, maar heb naast de bench geslapen op een luchtbed. Toch was ik eigenwijs na een tijdje en pakte haar bij me in bed en weet ik wat allemaal, nu heb ik wel problemen met haar! Dus jullie kunnen blij zijn dat het bij jullie goed uitgepakt heeft, maar het kan ook andersom zijn, denk daar ook aan als je mensen zo'n advies geeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-
ikke24
- Vaste gebruiker
Moos schreef:Er zit nogal een wereld van verschil tussen een pupje van 8 weken de eerste dagen even op schoot nemen, en een rangorde probleem met je iets oudere hond krijgen.ikke24 schreef:Tja, bij de een pakt het goed uit, bij de andere niet. Ik heb mijn pup ook niet aleen gelaten, maar heb naast de bench geslapen op een luchtbed. Toch was ik eigenwijs na een tijdje en pakte haar bij me in bed en weet ik wat allemaal, nu heb ik wel problemen met haar! Dus jullie kunnen blij zijn dat het bij jullie goed uitgepakt heeft, maar het kan ook andersom zijn, denk daar ook aan als je mensen zo'n advies geeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zoals ik al zei: Ik heb er nu wel problemen mee en mijn pupje was toen ook pas 8 weken. Zoals ik al zei: Jullie mening is prima, maar bedenk ook dat het anders kan uitpakken, als jullie iemand zo'n advies geven.
- Moos
- Zeer actief
Mijn mening is dat jij nu niet een probleem hebt met je hond omdat ze als pupje van 8 weken een paar dagen op bed had mogen slapen, of op schoot had mogen liggen.ikke24 schreef:Moos schreef:Er zit nogal een wereld van verschil tussen een pupje van 8 weken de eerste dagen even op schoot nemen, en een rangorde probleem met je iets oudere hond krijgen.ikke24 schreef:Tja, bij de een pakt het goed uit, bij de andere niet. Ik heb mijn pup ook niet aleen gelaten, maar heb naast de bench geslapen op een luchtbed. Toch was ik eigenwijs na een tijdje en pakte haar bij me in bed en weet ik wat allemaal, nu heb ik wel problemen met haar! Dus jullie kunnen blij zijn dat het bij jullie goed uitgepakt heeft, maar het kan ook andersom zijn, denk daar ook aan als je mensen zo'n advies geeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zoals ik al zei: Ik heb er nu wel problemen mee en mijn pupje was toen ook pas 8 weken. Zoals ik al zei: Jullie mening is prima, maar bedenk ook dat het anders kan uitpakken, als jullie iemand zo'n advies geven.
Naar mijn idee krijg je daar geen problemen van met je hond, door de eerste week je nog niet strikt aan alle regeltjes te houden, die komen door hele andere dingen.

-
ikke24
- Vaste gebruiker
Moos schreef:Mijn mening is dat jij nu niet een probleem hebt met je hond omdat ze als pupje van 8 weken een paar dagen op bed had mogen slapen, of op schoot had mogen liggen.ikke24 schreef:Moos schreef:Er zit nogal een wereld van verschil tussen een pupje van 8 weken de eerste dagen even op schoot nemen, en een rangorde probleem met je iets oudere hond krijgen.ikke24 schreef:Tja, bij de een pakt het goed uit, bij de andere niet. Ik heb mijn pup ook niet aleen gelaten, maar heb naast de bench geslapen op een luchtbed. Toch was ik eigenwijs na een tijdje en pakte haar bij me in bed en weet ik wat allemaal, nu heb ik wel problemen met haar! Dus jullie kunnen blij zijn dat het bij jullie goed uitgepakt heeft, maar het kan ook andersom zijn, denk daar ook aan als je mensen zo'n advies geeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naar mijn idee krijg je daar geen problemen van met je hond, door de eerste week je nog niet strikt aan alle regeltjes te houden, die komen door hele andere dingen.
Goed jij je zin! Bah krijg langzaam de schijt van mensen hier die koste wat kost, hun mening door willen zetenen hun gelijk willen krijgen, zonder een mogelijkheid te zien van: tja misschien is het bij die persoon wel zo, zou kunnen.....
Ik zit bij een gedragstherapeut en die zal heus wel weten wat ie zegt!
Maar: Je hebt gelijk Moos, het komt door hele andere dingen!
- Moos
- Zeer actief
Nee, jij wil niet je gelijk halen wil je zeggen?ikke24 schreef:Moos schreef:Mijn mening is dat jij nu niet een probleem hebt met je hond omdat ze als pupje van 8 weken een paar dagen op bed had mogen slapen, of op schoot had mogen liggen.ikke24 schreef:Moos schreef: Er zit nogal een wereld van verschil tussen een pupje van 8 weken de eerste dagen even op schoot nemen, en een rangorde probleem met je iets oudere hond krijgen.
Goed jij je zin! Bah krijg langzaam de schijt van mensen hier die koste wat kost, hun mening door willen zetenen hun gelijk willen krijgen, zonder een mogelijkheid te zien van: tja misschien is het bij die persoon wel zo, zou kunnen.....
Ik zit bij een gedragstherapeut en die zal heus wel weten wat ie zegt!
Maar: Je hebt gelijk Moos, het komt door hele andere dingen!
Ik hoef helemaal niet mijn gelijk te hebben. Ik denk alleen dat als je een pupje van 8 weken de eerste week niet gelijk op al die rangorde regeltjes zet je echt niet zo snel een probleem hebt.
Ik probeer wat tegenwicht te geven voor jouw haast paniekerige ondertoon over het drama wat kan geschieden als je je pup de eerste paar dagen even op schoot neemt.

-
ikke24
- Vaste gebruiker
Ik hoef geen gelijk, ik zeg alleen denk eraan dat dat wat jullie zeggen ook anders kan uitpakken. Ik zeg tch ook jullie mening is oke?
hahaha en voordat ik in paniek raak moet er heel wat anders gebeuren!
Maar waar ik me aan erger is dat steeds iets erbovenop wordt gezet, kan niemand gewoon eens zeggen, ja dat kan inderdaad, maar...............
klinkt stukken beter dan dat wat jij zegt (met andere worden: wat ik zeg is onzin)
Maar waar ik me aan erger is dat steeds iets erbovenop wordt gezet, kan niemand gewoon eens zeggen, ja dat kan inderdaad, maar...............
klinkt stukken beter dan dat wat jij zegt (met andere worden: wat ik zeg is onzin)
- Zenda
- Zeer actief
Nou zal ik even deze discussie stilleggen.
Want Joy is helemaal geen knuffelhond, als je haar optilt en even knuffeld is het al goed en wil ze niet meer.
Als ze naast mij op de grond ligt, gaat ze op haar rug en vind ze het heerlijk als je over haar buik aait.
Dus Joy wil geneens op schoot, dan wil ze eraf springen.
Dus blijkbaar heeft ze daar geen behoefte aan.
Want Joy is helemaal geen knuffelhond, als je haar optilt en even knuffeld is het al goed en wil ze niet meer.
Als ze naast mij op de grond ligt, gaat ze op haar rug en vind ze het heerlijk als je over haar buik aait.
Dus Joy wil geneens op schoot, dan wil ze eraf springen.
Dus blijkbaar heeft ze daar geen behoefte aan.
- starfleet
- Erelid
Hoe lang heeft ze dan bij jou in bed geslapen? Een paar dagen toen ze net bij je was, of was dat misschien (veel) langer. Ik heb niet gezegd dat ik weken met pup op schoot zou gaan zitten, maar de eerste paar dagen als pup zich daar wel veilig voelt, waarom niet?ikke24 schreef:Tja, bij de een pakt het goed uit, bij de andere niet. Ik heb mijn pup ook niet aleen gelaten, maar heb naast de bench geslapen op een luchtbed. Toch was ik eigenwijs na een tijdje en pakte haar bij me in bed en weet ik wat allemaal, nu heb ik wel problemen met haar!
Anne
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
mischien moet jij wat minder met uitroeptekens typen, en zelf lezen wat je schrijftikke24 schreef:Ik hoef geen gelijk, ik zeg alleen denk eraan dat dat wat jullie zeggen ook anders kan uitpakken. Ik zeg tch ook jullie mening is oke?
je zegt letterijk dat ze het NIET moet doen als hondje het later niet meer mag, waarop marloes geheel terecht opmerkt dat niet alles wat je doet met een 8 weken oud pupje zo aan regeltjes hoeft te hangen.
wat is het probleem?
dat jij problemen hebt met jou hondje ( nu nog geen 15 weken oud? klopt dat?) ligt ws echt niet alleen aan het feit dat jij haar in bed hebt gelegd, ik geloof dat er nog wel wat meer speelt
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Je hond is nu toch nog steeds pup?ikke24 schreef:Tja, bij de een pakt het goed uit, bij de andere niet. Ik heb mijn pup ook niet aleen gelaten, maar heb naast de bench geslapen op een luchtbed. Toch was ik eigenwijs na een tijdje en pakte haar bij me in bed en weet ik wat allemaal, nu heb ik wel problemen met haar! Dus jullie kunnen blij zijn dat het bij jullie goed uitgepakt heeft, maar het kan ook andersom zijn, denk daar ook aan als je mensen zo'n advies geeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat voor problemen heb je nu allemaal dan waarvoor je een gedragstherapeut nodig heb?
Toen ik Bowie kreeg, bijna 8 weken, was in huis niet zo heel erg pieperig. Ze had in het begin wel haar momenten hoor
Toch proberen af te leiden, doe gek, probeer met haar spelletjes te spelen. Probeer erachter te komen wat ze leuk vindt om te doen.
En ja, ik zou in het begin mijn hond ook vertroetelen, op schoot nemen en op bed nemen etc. etc. Alles er aan doen om je hondje een gevoel van geborgenheid en veiligheid te geven. Als dat helemaal goed is kun je dat gaan afbouwen mocht je dat nodig vinden.
Het allerbelangrijkste is een band opbouwen met je hondje
-
essiedepessie
- Vaste gebruiker
hoe oud is jouw hond dan, en wat voor problemen heb je dan?ikke24 schreef:Ik hoef geen gelijk, ik zeg alleen denk eraan dat dat wat jullie zeggen ook anders kan uitpakken. Ik zeg tch ook jullie mening is oke?
Liefs Esther

-
ikke24
- Vaste gebruiker
Ik kan hier nu wel neer gaan zetten wat er aan de hand is met de pup, maar dan krijg ik vast weer commentaar van mensen die het beter weten. Wat ik van mezelf weet is:
* dat ik een dik jaar ben bezig geweest om een hond aan te schaffen, en me heeeeel goed voorbereid heb.
* Heel veel boeken gelezen heb.
* contact heb met mensen met veel ervaring.
Oke ik loop nu ook nog vaak tegen problemen aan, maar dit zijn dan ook gezondheidskwesties.
Ik heb geen gedragstherapeut ingeschakeld, hij heeft me op cursus gezien en zei; het lijkt me verstandig dat ik eens een paar keer langs kom. Hij heeft me verzekerd dat het niet aan ons ligt, maar dat we wel meer met rangorde moeten gaan werken en dat het fout was geweest om haar in bed te nemen en weet ik wat allemaal! Ik neem aan dat zo'n man geen onzin spreekt.
Ik kwam op dit hondenforum omdat het mij leuk leek om met anderen te kletsen,zoals ik dat ook op een ander forum doe.
maar hier is het helemaal niet leuk! Hier is het ieder zijn mening opdringen. laatst was daar zelfs een topic over.
Ik steek de tijd in het vervolg aan mijn pup ipv hier naar wat onzin zitten lezen!
Hondenmensen zijn niet leuk! Geef mij de paardenmensen maar!!!!!!!!!!!!!!
Een dike doei van mij!!!!!!!!
* dat ik een dik jaar ben bezig geweest om een hond aan te schaffen, en me heeeeel goed voorbereid heb.
* Heel veel boeken gelezen heb.
* contact heb met mensen met veel ervaring.
Oke ik loop nu ook nog vaak tegen problemen aan, maar dit zijn dan ook gezondheidskwesties.
Ik heb geen gedragstherapeut ingeschakeld, hij heeft me op cursus gezien en zei; het lijkt me verstandig dat ik eens een paar keer langs kom. Hij heeft me verzekerd dat het niet aan ons ligt, maar dat we wel meer met rangorde moeten gaan werken en dat het fout was geweest om haar in bed te nemen en weet ik wat allemaal! Ik neem aan dat zo'n man geen onzin spreekt.
Ik kwam op dit hondenforum omdat het mij leuk leek om met anderen te kletsen,zoals ik dat ook op een ander forum doe.
maar hier is het helemaal niet leuk! Hier is het ieder zijn mening opdringen. laatst was daar zelfs een topic over.
Ik steek de tijd in het vervolg aan mijn pup ipv hier naar wat onzin zitten lezen!
Hondenmensen zijn niet leuk! Geef mij de paardenmensen maar!!!!!!!!!!!!!!
Een dike doei van mij!!!!!!!!