Cor had al een afspraak voor die dag....
Moderator: moderatorteam
Wij kado's meenemen??................ neeheeeee, jij taart meenemen!fabienne s schreef:10 september is helemaal goed!! wel allemaal kado"s mee![]()
want de 13e ben ik jarig.
Kan ook, maar daar weet ik verder de weg niet, dus mijn route daar lopen wordt dan wat lastigSunnybunny schreef:Is het niet handiger om (das daar vlakbij) op de grote (gratis!) parkeerplaats van Hargen af te spreken? Je hebt daar goed de ruimte om nog wat na te kletsen, ik vind de parkeerplaats daarbij de paardenmarkt erg druk en klein. Vanaf Hargen loop je ook nog eens zo het strand op via de duinen, dat is ook wel zo leuk + dat het duingebied daar op zondag niet zo bomvol met gezinnetjes is
Ja, in de duinen wel danfabienne s schreef:nee maar in de duinen toch wel??tenminste ik heb daar ooit is een wandeling met de rasclub gehad en alles liep los.moet zeggen dat ik daar niet bekend ben.de parkeerplaats is niet zo heel klein hoor in schoorl en voor die paar centen hoef je het niet te laten denk ik.
dus raisa gaat ook gezellig mee???wordt vast een heel groot en gezellig feest.
Dat kan niet echt, tenzij we de honden achterlaten in de duinen...Natas. schreef:Chris vraagt of we dan door de duinen tot aan zee gaan lopen.......... vindt ie leuk
Als de honden op het strand zouden mogen zou het heel leuk zijn natuurlijk. Als je echt vanaf het begin van de duinen naar het strand loopt, daar wandelt en weer terug ben je wel al gauw een uur of 3 onder de pannen trouwensNatas. schreef:Hahahhaa, nee de hondjes achterlaten in de duinen lijkt me niet de bedoeling!![]()
Wist niet dat ze nog niet op het strand mochten. Duinen en het duinmeer vind ik perfect hoor (maar moest de vraag stellen van Chrisje).
Dat schiet maar niet op met die date he?pasja85 schreef:ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook!!!!!!! Roept sillyHij wil graag op date met saar
![]()
Maar ben bang dat dat me vast niet gaat lukken i.v.m. vervoer. Het dichtstbijzijnde wat ik kan komen is zwolle. Vanaf daar met de trein naar alkmaar kost 40 eurobeetje veel. Dus dat wordt vast niks voor mij
![]()
Dat wordt wachten met daten totdat er een keer iets centraler gewandeld wordtjammer saartje en silly
Ik zat ook al na te denken hoe we die date toch eens kunnen regelenpasja85 schreef:Nee indd. Ik ga eens even wat bedenken anders wordt het nooit watMoos schreef: Dat schiet maar niet op met die date he?![]()
Moeten we toch eens wat op bedenken![]()
![]()
Jij hebt ook geen auto en of rijbewijs geloof ik?
ooit komen ze elkaar wel tegenMoos schreef: Ik zat ook al na te denken hoe we die date toch eens kunnen regelen![]()
![]()
(ik heb wel een rijbewijs, maar geen auto...Alhoewel ik heel soms wel die van mijn moeder kan lenen)
Als er ergens meer dan een stuk of 3-4 vreemde honden meelopen speelt Saar sowieso niet; hoogstens even met Moos, dus dat schiet dan al niet oppasja85 schreef:ooit komen ze elkaar wel tegenMoos schreef: Ik zat ook al na te denken hoe we die date toch eens kunnen regelen![]()
![]()
(ik heb wel een rijbewijs, maar geen auto...Alhoewel ik heel soms wel die van mijn moeder kan lenen). Straks vinden ze elkaar helemaal niet leuk
Als er een wandeling wat centraler is dan kom ik ook wel weer (als ik niet hoef te werken).
Wit/roze vriendinnetje...Moos schreef:LeukAnnelies schreef:10 september...?? Schoorl..? Dan wil ik ook graag mee met Noa...![]()
Wel graag even onder voorbehoud...![]()
Saar wil wel weer graag met haar witte vriendinnetje spelen
Hihihi, wit/rozeAnnelies schreef:Wit/roze vriendinnetje...Moos schreef:LeukAnnelies schreef:10 september...?? Schoorl..? Dan wil ik ook graag mee met Noa...![]()
Wel graag even onder voorbehoud...![]()
Saar wil wel weer graag met haar witte vriendinnetje spelenNoa is bijna kaal...
![]()
Drie weken Frankrijk, zwemmen, zandrollen en niet mogen wassen wegens een Scaliborband was fataal voor haar vacht...![]()
Groeit wel weer aan, maar 't is geen gezicht... :N:
Effe off topic, Marloes...
Waren Saar en Moos ook zoveel actiever, na hun laatste trimbeurt...?
Noa is gewoon superactiever dan voor het knippen...
Het is gewoon erg opvallend...! Heel andere hond bijna...Moos schreef:
En ja, Moos en Saar zijn ook altijd veel actiever als ze flink kort zijn. Ik heb het idee dat ze het zelf ook echt prettig vinden
Moos heeft dat nog veel erger dan Saar trouwens; die gaat de eerste weken na de trimbeurt echt helemaal los.
hahahaha, rennen van de kouAnnelies schreef:Het is gewoon erg opvallend...! Heel andere hond bijna...Moos schreef:
En ja, Moos en Saar zijn ook altijd veel actiever als ze flink kort zijn. Ik heb het idee dat ze het zelf ook echt prettig vinden
Moos heeft dat nog veel erger dan Saar trouwens; die gaat de eerste weken na de trimbeurt echt helemaal los.![]()
Ik krijg de neiging om haar zo kort te houden, als zij zich daar zo lekker bij voelt..
...of misschien heeft ze het gewoon koud...
![]()