Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nog iemand zin?
Moderator: moderatorteam
Nog iemand zin?
Carmen (Janus-Powerrr) en ik willen eventueel in de Soesterduinen gaan wandelen volgende week donderdag. Zij heeft dan vakantie en wil een dagje deze kant op komen.
Heeft er verder nog iemand zin en tijd om mee te gaan?
Heeft er verder nog iemand zin en tijd om mee te gaan?
-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Te warm valt toch wel mee? Het wordt 21 graden donderdag.tekkel schreef:Te warm en te rul voor mijn ouwe dametje....
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Is het zand echt zo rul dan in de soesterduinen?Teckelgek schreef:Zou je wel komen als we naar Groeneveld zouden gaan?tekkel schreef:Te warm en te rul voor mijn ouwe dametje....
@Yvette: een tijd hebben we nog niet afgesproken. Hoe laat zou jij kunnen?
Ik ben er nog nooit geweest, maar is het wel verantwoord wandelen daar voor een hyperdepieper labrador van 7 maand? ( ivm overbelasting ed.)
Yvette, wandel maar gezellig mee hoor, vind janus wel leuk!

-
- Zeer actief
- Contacteer:
TWEE beebies??!................ dit is chantagejanus-powerrr schreef:2 beebies!!Teckelgek schreef:Zou leuk zijn Natas.
Zie je de beebie ook weer een keer. Nou ja, beebie![]()
![]()
![]()
Janoezel is ook nog steeds een kleine beebie-drol!

Ja, het zand op Soesterduinen is behoorlijk rul. Ik zou daar met een puber-labje niet regelmatig gaan lopen, maar voor een keertje kan het geen kwaad.
Maar maakt mij verder niet uit hoor, Soesterduinen of Groeneveld allebei goed (en ik weet nog niet zeker of ik kan).

twee beebies.. niet te weerstaan he?Natas. schreef:TWEE beebies??!................ dit is chantagejanus-powerrr schreef:2 beebies!!Teckelgek schreef:Zou leuk zijn Natas.
Zie je de beebie ook weer een keer. Nou ja, beebie![]()
![]()
![]()
Janoezel is ook nog steeds een kleine beebie-drol!![]()
Ja, het zand op Soesterduinen is behoorlijk rul. Ik zou daar met een puber-labje niet regelmatig gaan lopen, maar voor een keertje kan het geen kwaad.
Maar maakt mij verder niet uit hoor, Soesterduinen of Groeneveld allebei goed (en ik weet nog niet zeker of ik kan).

Wat is Groeneveld??

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Ja, misschien wel. Maar donderdag (a.s. donderdag toch?) kan ik sowieso niet, dan moet ik werken. En het moet echt een flink stuk koeler zijn, want dit is nog te warmTeckelgek schreef:Zou je wel komen als we naar Groeneveld zouden gaan?tekkel schreef:Te warm en te rul voor mijn ouwe dametje....

"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Ja, a.s. donderdag. Jammer hoor dat je niet kunt! Volgende keer hoop ik dan maar. Wat de temp. betreft: het wordt eind van de week 19 graden.tekkel schreef:Ja, misschien wel. Maar donderdag (a.s. donderdag toch?) kan ik sowieso niet, dan moet ik werken. En het moet echt een flink stuk koeler zijn, want dit is nog te warmTeckelgek schreef:Zou je wel komen als we naar Groeneveld zouden gaan?tekkel schreef:Te warm en te rul voor mijn ouwe dametje....(winterhondje....).
@Carmen: ik ben nu 2 keer met Jagger geweest. Doe ook rustig aan omdat het zo rul is.
Kasteel Groeneveld is in Baarn, dus dat maakt voor jou niet uit. Er is daar idd geen rul zand. Dus als je dat liever doet.....
Nou het woord rustig komt in Janus zijn vocabulair niet voorTeckelgek schreef:Ja, a.s. donderdag. Jammer hoor dat je niet kunt! Volgende keer hoop ik dan maar. Wat de temp. betreft: het wordt eind van de week 19 graden.tekkel schreef:Ja, misschien wel. Maar donderdag (a.s. donderdag toch?) kan ik sowieso niet, dan moet ik werken. En het moet echt een flink stuk koeler zijn, want dit is nog te warmTeckelgek schreef:Zou je wel komen als we naar Groeneveld zouden gaan?tekkel schreef:Te warm en te rul voor mijn ouwe dametje....(winterhondje....).
@Carmen: ik ben nu 2 keer met Jagger geweest. Doe ook rustig aan omdat het zo rul is.
Kasteel Groeneveld is in Baarn, dus dat maakt voor jou niet uit. Er is daar idd geen rul zand. Dus als je dat liever doet.....

Wat dat betreft zou ik dan liever naar Baarn gaan.
Honden mogen daar (ook) los?
Zit er veel konijnen/eenden spul daar?
Janus heeft af en toe flinke bananen in zijn oren namelijk

maar Jagger zal toch ook nog niet altijd heeel goed luisteren?
-
- Zeer actief
Ik bedoel rustig aan doen met het oog op rul zand, wat idd niet goed is te vaak.janus-powerrr schreef:Nou het woord rustig komt in Janus zijn vocabulair niet voorTeckelgek schreef:Ja, a.s. donderdag. Jammer hoor dat je niet kunt! Volgende keer hoop ik dan maar. Wat de temp. betreft: het wordt eind van de week 19 graden.tekkel schreef:Ja, misschien wel. Maar donderdag (a.s. donderdag toch?) kan ik sowieso niet, dan moet ik werken. En het moet echt een flink stuk koeler zijn, want dit is nog te warmTeckelgek schreef: Zou je wel komen als we naar Groeneveld zouden gaan?(winterhondje....).
Kasteel Groeneveld is in Baarn, dus dat maakt voor jou niet uit. Er is daar idd geen rul zand. Dus als je dat liever doet.....![]()
Wat dat betreft zou ik dan liever naar Baarn gaan.
Honden mogen daar (ook) los?
Zit er veel konijnen/eenden spul daar?
Janus heeft af en toe flinke bananen in zijn oren namelijk![]()
maar Jagger zal toch ook nog niet altijd heeel goed luisteren?
En ja, de honden mogen er los en nee, ik heb nog nooit een konijn of eend daar gezien, maar dat wil natuurlijk niets zeggen

En als laatste: Jagger luistert altijd voorbeeldig

ehh ja 3 uur wandelen is voor mij opzich wel prima...maar moet ik wel even met Marjolein (schoonzusje) overleggen.
Kan zijn dat zij het wel veel te laat vind dan.
Is er in Baarn de mogelijk om te zwemmen ofzo?
Anders wil ik er wel eerder naartoe gaan en dan gewoon lekker bij/in het water zitten.
Daar geniet Janus ook heel erg van (zie de nieuwe foto's in de fotohoek
).
Anders ben ik de hele dag vrij en ga dan pas rond 1 uur weg, en dan heb ik savonds weer het idee dat ik de hele dag geen ruk heb uitgevoerd
Met Carmen kun je veel kanten op hoor

Kan zijn dat zij het wel veel te laat vind dan.
Is er in Baarn de mogelijk om te zwemmen ofzo?
Anders wil ik er wel eerder naartoe gaan en dan gewoon lekker bij/in het water zitten.
Daar geniet Janus ook heel erg van (zie de nieuwe foto's in de fotohoek

Anders ben ik de hele dag vrij en ga dan pas rond 1 uur weg, en dan heb ik savonds weer het idee dat ik de hele dag geen ruk heb uitgevoerd

Met Carmen kun je veel kanten op hoor

-
- Zeer actief
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Contacteer:
Je zou eventueel ook door het bos kunnen lopen, dus om dat rulle zand heen, er is ook een route met paaltjes dus dat moet lukkenjanus-powerrr schreef:Is het zand echt zo rul dan in de soesterduinen?Teckelgek schreef:Zou je wel komen als we naar Groeneveld zouden gaan?tekkel schreef:Te warm en te rul voor mijn ouwe dametje....
@Yvette: een tijd hebben we nog niet afgesproken. Hoe laat zou jij kunnen?
Ik ben er nog nooit geweest, maar is het wel verantwoord wandelen daar voor een hyperdepieper labrador van 7 maand? ( ivm overbelasting ed.)
Yvette, wandel maar gezellig mee hoor, vind janus wel leuk!

-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Komt die enge sjiewawa dan ook weer mee :N: :N:bianca83 schreef:Waar willen jullie nu precies heen gaan en hoelaat? Misschien dat ik dan ook kom met Quincy

Het wordt dus òf de duinen òf Groeneveld. Mij maakt het niet uit, en de tijd ook niet.
Dus voor iedereen die meegaat:
Waar willen jullie heen en hoe laat? Laat het alsjeblieft zo snel mogelijk weten, dan kunnen we spijkers met koppen slaan

Ben jij zo'n agresief typetje???Teckelgek schreef:Komt die enge sjiewawa dan ook weer mee :N: :N:bianca83 schreef:Waar willen jullie nu precies heen gaan en hoelaat? Misschien dat ik dan ook kom met Quincy
![]()
Het wordt dus òf de duinen òf Groeneveld. Mij maakt het niet uit, en de tijd ook niet.
Dus voor iedereen die meegaat:
Waar willen jullie heen en hoe laat? Laat het alsjeblieft zo snel mogelijk weten, dan kunnen we spijkers met koppen slaan
.