Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Belle schreef:Doe ik ook wel met Belle en Catootje, maar niet alle oefeningen willen goed met hun formaat. Wat voor rassen zijn hier geschikt voor? Het moet ook wel een ras zijn dat bestand is tegen een lompe dog.
Ik zou een Miep nemen, als ik jou was. Die is weliswaar 5 cm hoger dan een Saar, maar ze is super-hendig. En ze zou het geweldig vinden. En ze past echt makkelijk onder jouw benen door enzo
Is Miep te koop dan?
hahaha
maar een schipperke? of een jackie
Zodat je hem zekers 1st een uur op het veld achterna moet rennen met zijn ADHD trekjes
(grapje he hoop dat jeje gevoel voor humor wel nog hebt)
Geweldig filmpje. Het aantal verschillende kunstjes is wat beperkt en de aandacht ook, maar wel leuk
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Belle schreef:Doe ik ook wel met Belle en Catootje, maar niet alle oefeningen willen goed met hun formaat. Wat voor rassen zijn hier geschikt voor? Het moet ook wel een ras zijn dat bestand is tegen een lompe dog.
Ik zou een Miep nemen, als ik jou was. Die is weliswaar 5 cm hoger dan een Saar, maar ze is super-hendig. En ze zou het geweldig vinden. En ze past echt makkelijk onder jouw benen door enzo
Is Miep te koop dan?
Jawel. Maar jij kunt haar niet betalen. Willem-Alexander ook niet trouwens
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Kijk, alleen al daarom zou ik gelijk aan doggy-dance gaan doen met mijn kooikertje..
Ben bang dat deze hond er een uit een miljoen is.
Tis bijna ongeloofelijk wat die hond klaarspeelt,verder heeft de baas een superband met de hond uiteraard en er heeeeeel veeeeeel tijd ingestoken.
Maar wat deze hond laat zien slaat bijna alles
ik heb dat goldenfilmpje nu al zo vaak gezien, en toch houd ik het nog steeds niet droog, niet normaal vind ik dat .
bij het bernerbaasje viel me vooral het foutieve klickeren op .
een golden vind ik echt wel in je plaatje passen trouwens, marjolein. of een poedel, idd .
Dat verpest en verward die hond dus,dat foutive clicken,die hond moet dat al kunnen zonder click,,moet je clicken zit je imo nog altijd in de aanleer fase.
En die Goldie is echt MONSTERLIJK goed.
Inge O schreef:een golden vind ik echt wel in je plaatje passen trouwens, marjolein. of een poedel, idd .
Ik denk dat Rob een golden acceptabeler vindt. Met een poedel hoef ik er waarschijnlijk niet op te rekenen dat hij hem ook weleens uitlaat.
Inge O schreef:bij het bernerbaasje viel me vooral het foutieve klickeren op .
Die clicker was me nog niet eens opgevallen, ik had het geluid niet aan.
Belle doet het nog beter
Ik had het idee dat ze ook af en toe per ongeluk clickerde. Die hond reageerde ook nauwelijks meer op de click. Een mooi voorbeeld dat werken met de clicker toch echt niet zo makkelijk is en dat je een hond daar ook aardig mee in de war kunt brengen.
Moos schreef:Hier ook kippevel bij dat filmpje van de dansende Golden. Prachtig!
die versie zien we hier dus over enkele jaartjes, maar dan met marjolein .
Tegen die tijd heb ik misschien wel een hond die het kan, maar ben ik zelf te oud en te stijf om te dansen
Ik heb net even op de site van de rasvereniging van Markiesjes gekeken. Dat zijn eigenlijk ook heel leuke hondjes. Zie je, daar was ik zelf nou nooit opgekomen.