Gizmo staat veel beter bij mijTeckelgek schreef:Snap het hoor! Gewoon de volgende keer danbianca83 schreef:Ja ik vind het ook erg jammer maar het zit er gewoon even niet in. Ik ga het gewoon niet redden en ook Quasar moet z'n beweging hebben dus is het voor mij dan makkelijker om 's middags gewoon hier in de buurt even met beide honden te gaan wandelen, sorry..
Maar denk erom: ik wil je niet zonder Gizmo zien![]()
![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nog iemand zin?
Moderator: moderatorteam
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
-
Ari@ne
Kan wel zijn, maar hij vond je petje niet mooi heeft hij me verteld :N:Jinx schreef:Gizmo staat veel beter bij mijTeckelgek schreef:Snap het hoor! Gewoon de volgende keer danbianca83 schreef:Ja ik vind het ook erg jammer maar het zit er gewoon even niet in. Ik ga het gewoon niet redden en ook Quasar moet z'n beweging hebben dus is het voor mij dan makkelijker om 's middags gewoon hier in de buurt even met beide honden te gaan wandelen, sorry..
![]()
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Lange verhalen onder Gedrag en onder Voeding............ hele lange verhalenTeckelgek schreef:Natas. schreef:Foei foei foei!janus-powerrr schreef:ooh ja heeremetiet je hebt gelijk!Teckelgek schreef:Wacht even....
We vergeten Natasja helemaal :N: .
Natas, weet je al wat???![]()
Natas, roept u maar![]()
![]()
Ik denk het wel, tot zover gaat het goed in m'n agenda en denk dat dat ook wel zo blijft.
Maar hangt ook een beetje van Raisie af (pootje + de diarree) en ik denk dat ik dat donderdagochtend pas definitief kan beslissen. Dus plannen jullie lekker verder (Groeneveld om 14.00 is wat mij betreft overigens prima) dan zie ik 's ochtends wel of ik kan inhaken.Zou gezellig zijn.
Maar ik zal wel wat gemist hebben, want ik weet niets van Raisa's pootje en diarree af geloof ik. Moet toch wat vaker op het forum zitten
En zit je hier nog niet vaak genoeg dan?

-
Ari@ne
Blijkbaar nietNatas. schreef:Lange verhalen onder Gedrag en onder Voeding............ hele lange verhalenTeckelgek schreef:Natas. schreef:Foei foei foei!janus-powerrr schreef: ooh ja heeremetiet je hebt gelijk!![]()
Natas, roept u maar![]()
![]()
Ik denk het wel, tot zover gaat het goed in m'n agenda en denk dat dat ook wel zo blijft.
Maar hangt ook een beetje van Raisie af (pootje + de diarree) en ik denk dat ik dat donderdagochtend pas definitief kan beslissen. Dus plannen jullie lekker verder (Groeneveld om 14.00 is wat mij betreft overigens prima) dan zie ik 's ochtends wel of ik kan inhaken.Zou gezellig zijn.
Maar ik zal wel wat gemist hebben, want ik weet niets van Raisa's pootje en diarree af geloof ik. Moet toch wat vaker op het forum zitten![]()
En zit je hier nog niet vaak genoeg dan?
Maar ik heb wel iets gelezen dat ze geen dooie dieren wilde eten, dat herinner ik me wel. Ga me er wel ff in storten
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mit
- Zeer actief
Teckelgek schreef:Kan wel zijn, maar hij vond je petje niet mooi heeft hij me verteld :N:Jinx schreef:Gizmo staat veel beter bij mijTeckelgek schreef:Snap het hoor! Gewoon de volgende keer danbianca83 schreef:Ja ik vind het ook erg jammer maar het zit er gewoon even niet in. Ik ga het gewoon niet redden en ook Quasar moet z'n beweging hebben dus is het voor mij dan makkelijker om 's middags gewoon hier in de buurt even met beide honden te gaan wandelen, sorry..
![]()
-
bianca83
- Zeer actief
Gizmo is een teefje hoorTeckelgek schreef:Kan wel zijn, maar hij vond je petje niet mooi heeft hij me verteld :N:Jinx schreef:Gizmo staat veel beter bij mijTeckelgek schreef:Snap het hoor! Gewoon de volgende keer danbianca83 schreef:Ja ik vind het ook erg jammer maar het zit er gewoon even niet in. Ik ga het gewoon niet redden en ook Quasar moet z'n beweging hebben dus is het voor mij dan makkelijker om 's middags gewoon hier in de buurt even met beide honden te gaan wandelen, sorry..
![]()
2 September komt ze hier weer slapen

- Mit
- Zeer actief
Leg maar vast een matrasje voor me klaarbianca83 schreef:Gizmo is een teefje hoorTeckelgek schreef:Kan wel zijn, maar hij vond je petje niet mooi heeft hij me verteld :N:Jinx schreef:Gizmo staat veel beter bij mijTeckelgek schreef: Snap het hoor! Gewoon de volgende keer dan.
![]()
Maar ook met een grote AH tas zal het helaas niet gaan lukken. Ze is hier weleens geweest maar ze komen haar altijd weer ophalen
![]()
2 September komt ze hier weer slapen![]()
-
bianca83
- Zeer actief
Jinx schreef:Leg maar vast een matrasje voor me klaarbianca83 schreef:Gizmo is een teefje hoorTeckelgek schreef:Kan wel zijn, maar hij vond je petje niet mooi heeft hij me verteld :N:Jinx schreef: Gizmo staat veel beter bij mijMaar ook met een grote AH tas zal het helaas niet gaan lukken. Ze is hier weleens geweest maar ze komen haar altijd weer ophalen
![]()

-
bianca83
- Zeer actief
Jinx schreef:Leg maar vast een matrasje voor me klaarbianca83 schreef:Gizmo is een teefje hoorTeckelgek schreef:Kan wel zijn, maar hij vond je petje niet mooi heeft hij me verteld :N:Jinx schreef: Gizmo staat veel beter bij mijMaar ook met een grote AH tas zal het helaas niet gaan lukken. Ze is hier weleens geweest maar ze komen haar altijd weer ophalen
![]()

- Mit
- Zeer actief
bianca83 schreef:Jinx schreef:Leg maar vast een matrasje voor me klaarbianca83 schreef:Gizmo is een teefje hoorTeckelgek schreef: Kan wel zijn, maar hij vond je petje niet mooi heeft hij me verteld :N:Maar ook met een grote AH tas zal het helaas niet gaan lukken. Ze is hier weleens geweest maar ze komen haar altijd weer ophalen
![]()
Is goed hoor maar ze slaapt gewoon boven bij ons
- Mit
- Zeer actief
-
bianca83
- Zeer actief
-
C@rmen
- Mit
- Zeer actief
-
bianca83
- Zeer actief
-
C@rmen
Ariane, ik had net Marjolein aan de telefoon en zij is rond 9 uur bij mij ( en ik heb de avond ervoor nog wel een late dienst
)
Die wil natuurlijk eerst nog naar de super om lekkere dingen te kopen, daarna moeten we ff naar hengelo om mijn camera op te halen en dan gaan we richting soest/baarn.
Hoelaat en waar spreken we af?
Die wil natuurlijk eerst nog naar de super om lekkere dingen te kopen, daarna moeten we ff naar hengelo om mijn camera op te halen en dan gaan we richting soest/baarn.
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
-
C@rmen
Leuk leuk leukCleo schreef:Moet het ook 'sochtends even bekijken maar in principe wil ik ook wel mee met mijn 2 kalven
Eindelijk de koeien bewonderen
Janus gaat trouwens voor (bijna) alle honden plat op de grond liggen ter kennismaking.
Maar een 2 weken terug kwamen we 2 doggen tegen en toen bleef Janus ineens wel gewoon staan, en echt zo
-
Ari@ne
-
Ari@ne
Hoe laat ligt er dan aan wanneer jij hier kunt zijn. Groeneveld heeft als je de oprit afrijdt een grote parkeerplaats. Het lijkt mij het makkelijkste om daar af te spreken. Dus niet de parkeerplaats die je meteen ziet, maar even (dus niet FF , Natasjanus-powerrr schreef:Ariane, ik had net Marjolein aan de telefoon en zij is rond 9 uur bij mij ( en ik heb de avond ervoor nog wel een late dienst)
Ik ben een oen wat de weg uitleggen betreft. Misschien kan Cleo even zeggen hoe je er moet komen? Cleo, alsjeblieft
Ik zal je mijn mobiele nummer pb-en, lijkt me wel handig. Geef mij het jouwe dan even.
-
Ari@ne
Helemaal niets, maar jij begon er destijds zelf over .Jinx schreef:Teckelgek schreef:Kan wel zijn, maar hij vond je petje niet mooi heeft hij me verteld :N:Jinx schreef:Gizmo staat veel beter bij mijTeckelgek schreef: Snap het hoor! Gewoon de volgende keer dan.
![]()
![]()
Wat was er toch mis met mijn petje? Je plaagt me er steeds mee
![]()
![]()
je had het over je uiterst charmante Burberry petje, weet je nog
-
C@rmen
Ik heb een tomtommetje in de auto, dus ik kom een heel eindTeckelgek schreef:Hoe laat ligt er dan aan wanneer jij hier kunt zijn. Groeneveld heeft als je de oprit afrijdt een grote parkeerplaats. Het lijkt mij het makkelijkste om daar af te spreken. Dus niet de parkeerplaats die je meteen ziet, maar even (dus niet FF , Natasjanus-powerrr schreef:Ariane, ik had net Marjolein aan de telefoon en zij is rond 9 uur bij mij ( en ik heb de avond ervoor nog wel een late dienst)
Hoelaat en waar spreken we af?) doorrijden.
Ik ben een oen wat de weg uitleggen betreft. Misschien kan Cleo even zeggen hoe je er moet komen? Cleo, alsjeblieft!!
Ik zal je mijn mobiele nummer pb-en, lijkt me wel handig. Geef mij het jouwe dan even.
Even kijken hoor hoelaat, majo en ik rijden hier dan rond 10 uur weg en als we onderweg een keer stoppen dan kunnen we toch zeker tegen 12.00 uur/12.30 wel daar zijn
Oooh ja als je me onder het wandelen hoort hijgen, denk dat niet dat ik een hele slechte conditie heb.
Maar ben al de hele week erg kortademig
Verder weet ik nog niet of ik janus wel loos durf te laten, na het avontuur van gister
Maar dan neem ik de flexilijn ook wel mee.
-
C@rmen
Zoo een heb ik ookTeckelgek schreef:Helemaal niets, maar jij begon er destijds zelf over .Jinx schreef:Teckelgek schreef:Kan wel zijn, maar hij vond je petje niet mooi heeft hij me verteld :N:Jinx schreef: Gizmo staat veel beter bij mij![]()
Wat was er toch mis met mijn petje? Je plaagt me er steeds mee
![]()
![]()
je had het over je uiterst charmante Burberry petje, weet je nog![]()
![]()
Zal ik die morgen maar op doen dan
-
Ari@ne
Mijn excuses aan Gizmo danbianca83 schreef:Gizmo is een teefje hoorTeckelgek schreef:Kan wel zijn, maar hij vond je petje niet mooi heeft hij me verteld :N:Jinx schreef:Gizmo staat veel beter bij mijTeckelgek schreef: Snap het hoor! Gewoon de volgende keer dan.
![]()
Maar ook met een grote AH tas zal het helaas niet gaan lukken. Ze is hier weleens geweest maar ze komen haar altijd weer ophalen
![]()
Misschien kunnen we dan als ze bij je is iets afspreken
En o ja, met die bed-rel tussen jou en Merit bemoei ik me niet hoor
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
-
C@rmen
-
Ari@ne
janus-powerrr schreef:Dank je , dank je!!Cleo schreef:Je komt van de A1, neem afslag 10 (Baarn noord/Soest).
Dan naar links, rotonde op, afslag Kasteel Groeneveld. Je rijdt dan direkt een hele grote parkeerplaats op en deze rij je uit tot het einde![]()
![]()
Was dat nou zo moeilijk Ariane??![]()
![]()
![]()
Ja, dat was nou zo moeilijk
Ik had je hoogstwaarschijnlijk naar Maastricht gestuurd :N:
-
Ari@ne
Dat is hoe dan ook verstandiger. We kunnen op sommige plekken ook fietsers tegenkomen.janus-powerrr schreef:Ik heb een tomtommetje in de auto, dus ik kom een heel eindTeckelgek schreef:Hoe laat ligt er dan aan wanneer jij hier kunt zijn. Groeneveld heeft als je de oprit afrijdt een grote parkeerplaats. Het lijkt mij het makkelijkste om daar af te spreken. Dus niet de parkeerplaats die je meteen ziet, maar even (dus niet FF , Natasjanus-powerrr schreef:Ariane, ik had net Marjolein aan de telefoon en zij is rond 9 uur bij mij ( en ik heb de avond ervoor nog wel een late dienst)
Hoelaat en waar spreken we af?) doorrijden.
Ik ben een oen wat de weg uitleggen betreft. Misschien kan Cleo even zeggen hoe je er moet komen? Cleo, alsjeblieft!!
Ik zal je mijn mobiele nummer pb-en, lijkt me wel handig. Geef mij het jouwe dan even.![]()
Even kijken hoor hoelaat, majo en ik rijden hier dan rond 10 uur weg en als we onderweg een keer stoppen dan kunnen we toch zeker tegen 12.00 uur/12.30 wel daar zijn![]()
Oooh ja als je me onder het wandelen hoort hijgen, denk dat niet dat ik een hele slechte conditie heb.
Maar ben al de hele week erg kortademig![]()
Verder weet ik nog niet of ik janus wel loos durf te laten, na het avontuur van gister![]()
Maar dan neem ik de flexilijn ook wel mee.
Zal ik dan om 12.15 uur daar zijn?