Hoge staart van de zwarte zo te zien?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat zien jullie hier gebeuren?
Moderator: moderatorteam
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Een uitdagende Cleo(is toch Cleo?) en een Dapper die de hele uitlaatstrook van zijn vlaggen voorziet.Hij heeft ook even niks anders in het zin dan alléén dat laatste te doen.Voorts plast ie nog even over Cleo's vlag heen.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Zoie
- Zeer actief
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
Dapper wil zijn geur overal wegzetten en Cleo wil spelen en probeert Dapper over te halen om te stoppen met vlaggen en te gaan spelen. Dapper negeert haar spelvraag maar houdt haar ondertussen wel heel goed in de gaten om te zien dat ze niet ergens gaat plassen. Dat doet ze uiteindelijk toch wel en hij zorgt dat ie er als een speer bij is om eroverheen te piesen zodat andere reuen weten dat hij er is en dat Cleo van hem is.
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Mark-fryslan
- Zeer actief
Tja de zwarte hond probeert op alle mogelijke manieren de hond die aan de lijn is over te halen om te gaan spelen. De spelbuiging is het duidelijkst. Dat door de voorpoten heen zakken en de kont hoog in de lucht. De hond aan de lijn speelt nooit? Misschien ook omdat hij aan de lijn zit? Heeft hij nou zijn oren zo plat in de nek liggen? Beetje ambivalent dan met zijn hoge staart.
Groetjes mark
Groetjes mark
"Life is what happens to you while you're busy making other plans" - John Lennon -
In mijn hart nog steeds bij me, Malou 01-06-2000 - 03-11-2005
In mijn hart nog steeds bij me, Malou 01-06-2000 - 03-11-2005
- ranetje
- Zeer actief
- Tamara.
- Zeer actief
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- ranetje
- Zeer actief
- Annelies
- Zeer actief
Idem....Tamara en Bowie schreef:Een speelse maar licht gefrustreerde Cleo die Dapper uitdaagt tot spel op een licht dwingende manier. Dapper die in zijn eigen reuenwereld rondloopt en de luchtjes en het markeren vele malen belangrijker vindt dan spelen met z'n vrouwtje.
....en een Dapper die over meerlijnen van bootjes piest... :N:

Overgave kan de grootste overwinning zijn...
- ranetje
- Zeer actief
Lijkt mij ook (kreeg een "foutmelding"dus kon misschien niet het hele filmpje zienTamara en Bowie schreef:Een speelse maar licht gefrustreerde Cleo die Dapper uitdaagt tot spel op een licht dwingende manier. Dapper die in zijn eigen reuenwereld rondloopt en de luchtjes en het markeren vele malen belangrijker vindt dan spelen met z'n vrouwtje.
Dapper is ook een beetje geërgerd door het aanhoudende gedoe van Cleo lijkt mij.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Mee eensTamara en Bowie schreef:Een speelse maar licht gefrustreerde Cleo die Dapper uitdaagt tot spel op een licht dwingende manier. Dapper die in zijn eigen reuenwereld rondloopt en de luchtjes en het markeren vele malen belangrijker vindt dan spelen met z'n vrouwtje.
Een teef die heeeeeel graag aandacht wil en het probeert af te dwingen, maar niet verder durft te gaan (lichaamshouding Dapper, die toch wel duidelijk maakt 'tot hier en niet verder').
- Moos
- Zeer actief
Ook mee eens.Stang schreef:Mee eensTamara en Bowie schreef:Een speelse maar licht gefrustreerde Cleo die Dapper uitdaagt tot spel op een licht dwingende manier. Dapper die in zijn eigen reuenwereld rondloopt en de luchtjes en het markeren vele malen belangrijker vindt dan spelen met z'n vrouwtje.![]()
Een teef die heeeeeel graag aandacht wil en het probeert af te dwingen, maar niet verder durft te gaan (lichaamshouding Dapper, die toch wel duidelijk maakt 'tot hier en niet verder').
En ik zie ook Moos en Saar hierin terug
Saar doet het alleen als ze allebei loslopen, maar dan is Moos dus op bepaalde momenten ook druk, druk, druk met snuffelen en plassen, en wil Saar spelen. Ze rent dan ook regelmatig een stuk van hem vandaan om hem in spelbuiging te beloeren en dan te bespringen.
Alleen gaat Saar verder dan Cleo, want ze duikt dan echt luid blaffend/grommend vol in Moos zijn rug. Waarop Moos 1 keer even teruggromt en een hupsje maakt zo van "Zo Saar, we hebben gespeeld, ophoepelen nu!"

-
tbeast
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
- Aantal honden: 10
- Tamara.
- Zeer actief
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ik herken in het gedrag van Cleo veel van Catootje. Catootje loopt op een vergelijkbare manier Belle uit te dagen tot spel. I.t.t. Dapper gaat Belle er echter na enige tijd wel op in. Maar het wordt altijd voorafgegaan door uitdagen (en imo treiteren) van Catootje.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
-
laeken
- Zeer actief
Ik denk dat de oren voor Cleo zijn en de staart zijn gemoedstoestand bij het plassen heeft aangenomen. Dus de oren zijn naar achter omdat Cleo hem vaak hard in zijn nek grijpt als ze in zo'n bui is als op het filmpje. Dat wil hij voorkomen :N:Mark-fryslan schreef:Heeft hij nou zijn oren zo plat in de nek liggen? Beetje ambivalent dan met zijn hoge staart.
Groetjes mark
-
Baily
Ik zie Cleo die op een speelse manier Dapper aan het uitdagen is, maar met als ondertoon bedoelt om de rangen te bevestigen dat zij de baas is?
Bij Dapper zie ik wel een hoge staart, maar met name als hij aan het markeren is. Op andere momenten heeft hij zijn staart niet echt heel laag maar wel lager dan Cleo en hij houdt haar ook wel in de gaten.
het rustig door snuffelen van Dapper, zie ik als kalmerende signalen naar Cleo, en het is kalmerend voor Dapper zelf.
Bij Dapper zie ik wel een hoge staart, maar met name als hij aan het markeren is. Op andere momenten heeft hij zijn staart niet echt heel laag maar wel lager dan Cleo en hij houdt haar ook wel in de gaten.
het rustig door snuffelen van Dapper, zie ik als kalmerende signalen naar Cleo, en het is kalmerend voor Dapper zelf.
-
jidde
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
ik zie dat dapper probeerd indruk te maken op cleo
door heel stoer langs het randje te lopen van die enorme afgrond
dapper durft dit te doen zo uit te sloven omdat hij weet
dat zijn baas hem toch wel zal redden mocht hij vallen
cleo is ondertussen bang dat haar minaar te water gaat en probeerd hem door uit dagende sprongen van de kant weg te lokken
helaas lukt dat niet gelijk
en denkt ze nou dan bekijk je het ook maar
wand haar blaas staat ondertussen op springen
en ze plast en negeerd daarmee die uitslover van een dapper
die dan denkt nou he het werkt niet ze ziet me niet eens meer
en probeerd dan op een andere manier aan de aandacht van cleo te komen
door heel stoer langs het randje te lopen van die enorme afgrond
dapper durft dit te doen zo uit te sloven omdat hij weet
dat zijn baas hem toch wel zal redden mocht hij vallen
cleo is ondertussen bang dat haar minaar te water gaat en probeerd hem door uit dagende sprongen van de kant weg te lokken
helaas lukt dat niet gelijk
en denkt ze nou dan bekijk je het ook maar
wand haar blaas staat ondertussen op springen
en ze plast en negeerd daarmee die uitslover van een dapper
die dan denkt nou he het werkt niet ze ziet me niet eens meer
en probeerd dan op een andere manier aan de aandacht van cleo te komen
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Ja ik ook. Wat een onverstoorbare hond is Dapper zegWil de hond schreef:Cleo daagt Dapper uit, wil diens aandacht. Maar Dapper heeft wat anders aan zijn hoofd. Uiteindelijk lukt het Cleo toch om middels een piesje Dapper zover te krijgen dat hij even op haar reageert, met aandacht in de vorm van een plasje over haar plasje. Ze reageert zelfs verheugt.
Zie ik.
Vrouw schiet een eind op joh ik lees mijn krant
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
laeken
- Zeer actief
Vandaag stond er iets opwindends in de krant want Dapper was erg vervelendRataplan schreef:Ja ik ook. Wat een onverstoorbare hond is Dapper zegWil de hond schreef:Cleo daagt Dapper uit, wil diens aandacht. Maar Dapper heeft wat anders aan zijn hoofd. Uiteindelijk lukt het Cleo toch om middels een piesje Dapper zover te krijgen dat hij even op haar reageert, met aandacht in de vorm van een plasje over haar plasje. Ze reageert zelfs verheugt.
Zie ik.totdat er een plasje wordt gedaan dan opeens heeft hij aandacht voor zijn Cleo
niet zo zeer voor haar maar wel voor haar plas.
Vrouw schiet een eind op joh ik lees mijn krant
Af en toe zou ik willen dat hij helemaal niet kon lezen