Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Boxer hele dag in bench

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Eukalipta schreef:Ja hier is het ook zo erg.

Ik heb er twee die 'snachts in een bench slapen. Gaan er rond 12 uur of later nog in en zo rond 6 uur weer uit.

En erg dat ze dat vinden.................... niet dus.
Ze zien het gewoon als hun slaapplaats en als er een mand zou staan, zouden ze daar ws ook wel in gaan liggen. Maar meer vanwege het spelen en herrie maken, slapen ze daarin. De rest ligt trouwens boven op bed te knorren. Voor de rest lopen ze hier de godsganse dag vrij rond, met zn allen bij elkaar, rennen door het huis en over de meubels heen.
Nee hier is nooit gesloopt en hier hebben ze ook geen eenzame opsluiting als ik even weg moet.
En ze gaan ook elke dag mee werken, dus ja die bench maakt me een hele slechte baas. :smile2:

Maar om nog eens te vragen...... Is er meer bekend over die boxer? Of ligt het beestje nog steeds in die bench?
Want ondanks mijn slechte baas zijn, vind ik dat toch wel heel knullig.
Dat doe je een hond niet aan.
joh wind je niet zo op, de anti bench mensen hebben hier hun punt, en oke die klopt soms ook, een bench is er ook voor gemak van de baas,

maar dat gemak wil niet zeggen dat de baas dan slecht is, dat het voor de hond slecht is, ik gebruik ook benches, en nee ik voel mij geen slechte baas, ik weet hoe en waarom ik hem gebruik.
dat een ander het anders wil? prima hoor, maar mijn idee en gebruik is daarmee niet fout
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Zoals de bench bij de Boxer van het begin gebruikt wordt is ronduit misdadig,maar een bench kan wel degelijk een rustpunt zijn voor honden die dat nodig hebben.
Ik ken een hond die niet helemaal spoort in haar koppie,verschrikkelijk lief is,maar om niks nog weleens een uitval doet naar de andere in huis aanwezige honden.En wat doet ze als ze uitgesnauwd is?
Ze gaat lekker in de bench liggen die in een l-vormige kamer op een plek staat waar de anderen niet komen en waar ze gewoon rust aan haar kop heeft.
Zij is ook de enige die haar eten in de bench krijgt.Die bench is groot,en ze kan er in en uit wanneer ze wil.Is dat mishandeling?
Nee.Voor die hond zou het pas mishandeling worden als haar de bench wordt afgepikt.
Ik heb alleen Bente een paar weken 's nachts in een puppybench gehad naast mijn bed en verder nooit een bench gebruikt.Niet omdat ik er zo op tegen ben,maar gewoon omdat ik het niet nodig vond.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
truusje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Contacteer:

Ongelezen bericht door truusje »

[quote="estelle"][quote="truusje"]Om nu gelijk te concluderen dat mijn kinderen niet opgevoed zouden worden.........omdat ik voor mijn honden een bench heb........is dat niet wat voorbarig?

Onze honden gaan regelmatig uit zichzelf in hun bench liggen om te gaan slapen, het had ook een mand kunnen zijn.
Alleen toen de kinderen nog echt klein waren [ kruip en pas lopen fase] was een bench soms echt nodig, aangezien je als ouder nu eenmaal geen ogen in je rug hebt. We hadden destijds trouwens 6 honden in huis :wink:

Hopelijk is er nu meer begrip

groetjes gemma[/quote]

ik heb een dochtertje van ruim 1,5 jaar nu, 5 honden in huis en mijn honden hoeven echt de bench niet in vanwege mn dochter.
Alleen Hera gaat met eten even in de bench, een paar minuten om de rest rustig te laten eten.

Mijn dochtertje weet echt al prima dat ze de hondjes met rust moet laten, ook toen ze kleiner was.[/quote]

:denken: Begrip is moeilijk te kweken, merk ik.
Een kind is natuurlijk makkelijker in de gaten te houden als 4. Ook mijn kinderen kunnen uitstekend met honden omgaan, maar je moet wel realistisch blijven, honden en kinderen blijven onvoorspelbaar .
Er zullen vast mensen/ moeders zijn dat kunnen beamen. :ok:

groetjes gemma
monique40
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door monique40 »

truusje schreef:
estelle schreef:
truusje schreef:Om nu gelijk te concluderen dat mijn kinderen niet opgevoed zouden worden.........omdat ik voor mijn honden een bench heb........is dat niet wat voorbarig?

Onze honden gaan regelmatig uit zichzelf in hun bench liggen om te gaan slapen, het had ook een mand kunnen zijn.
Alleen toen de kinderen nog echt klein waren [ kruip en pas lopen fase] was een bench soms echt nodig, aangezien je als ouder nu eenmaal geen ogen in je rug hebt. We hadden destijds trouwens 6 honden in huis :wink:

groetjes gemma
ik heb een dochtertje van ruim 1,5 jaar nu, 5 honden in huis en mijn honden hoeven echt de bench niet in vanwege mn dochter.
Alleen Hera gaat met eten even in de bench, een paar minuten om de rest rustig te laten eten.

Mijn dochtertje weet echt al prima dat ze de hondjes met rust moet laten, ook toen ze kleiner was.
Een kind is natuurlijk makkelijker in de gaten te houden als 4. Ook mijn kinderen kunnen uitstekend met honden omgaan, maar je moet wel realistisch blijven, honden en kinderen blijven onvoorspelbaar .

groetjes gemma
maar het is dan el een makkelijk oplossing.
pepper hoef took niet altijd de bench in,ze gaat ook vaker vanzelf erin liggen net als ju hondje omdat het hun slaap plek is,
Zitten ze in de bench krjgen zo ook nog een speeltje!
Straks als onze tuin af is krijgen ze een honden hok voor buiten.
Kunnen ze als het mooi weer is buiten liggen of in hun hok.

Dus bench is gewoon een handig.
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

monique40 schreef:
truusje schreef:
estelle schreef:
truusje schreef:Om nu gelijk te concluderen dat mijn kinderen niet opgevoed zouden worden.........omdat ik voor mijn honden een bench heb........is dat niet wat voorbarig?

groetjes gemma

Mijn dochtertje weet echt al prima dat ze de hondjes met rust moet laten, ook toen ze kleiner was.

groetjes gemma
maar het is dan el een makkelijk oplossing.
pepper hoef took niet altijd de bench in,ze gaat ook vaker vanzelf erin liggen net als ju hondje omdat het hun slaap plek is,
Zitten ze in de bench krjgen zo ook nog een speeltje!
Straks als onze tuin af is krijgen ze een honden hok voor buiten.
Kunnen ze als het mooi weer is buiten liggen of in hun hok.

Dus bench is gewoon een handig.
kijk en dat is er fout aan een bench, een bench is dus handig :roll: .
Mijn kinderen waren ook nog klein, toen we de honden kregen, mijn dochter was nog geen 2 en het ging ook prima zonder bench.
Als je een probleemhond hebt, dus echt een probleemhond kan ik me een bench nog voorstellen, maar niet met 'normale" honden.
Vaak, veel te vaak worden ze als opsluit hokje gebruikt , want het is zo handig, en dat het nou precies waar ze niet voor zijn, voor het gemak van de baas.
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
Gompie
Actief

Ongelezen bericht door Gompie »

Een hond 5 dagen van de week van 7 tot 4 in een bench is afschuwelijk. :pffff:
Een boxer is een levendige hond en niet geschikt om de hele dag alleen thuis te zijn.
Ik zou niet weten welke hond er wel geschikt voor is trouwens. :denken:

Ik heb ook een bench die ik alleen gebruik als slaapplaats en eetplaats. Sam gaat er uit zichzelf in en voelt zich er heel erg veilig. Zelfs bij knallend onweer :N: blijft hij rustig liggen zonder angst. Naast de bench staat een babyfoon zodat ik hem altijd kan horen als er iets is en in de bench heeft hij een waterbak. Het is beslist geen opsluithokje. Zijn bench is 106 cm en dat voor een (grote) Jack Russell. Als hij overdag eens even alleen thuis is, gaat hij nóóit in de bench. Wij werken thuis op een akkerbouwbedrijf dus gaat Sam altijd gewoon lekker mee naar buiten. :ok:
alma.m
Zeer actief
Mijn ras(sen): Landseer E.C.T.

Ongelezen bericht door alma.m »

Ik wil ook reageren op die boxer in de bench. Je vraagt je af, waarom sommige mensen een hond aanschaffen, als ze er toch geen tijd voor hebben. Ik kan me voorstellen, dat een bench wel eens handig kan zijn maar zo als hij hier wordt gebruikt vind ik het toch een vorm van dieren mishandeling.
Caya voor altijd een plekje in ons hart.
6 Januari 1999 -1 Mei 2010

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”