Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wijk aan Zee

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Meeko
Zeer actief

Wijk aan Zee

Ongelezen bericht door Meeko »

Mijn vriend en ik gaan volgend weekend (18-8 tot 20-8) met de hond naar Wijk aan zee.
We verblijven in een hotel naast het strand.

Wie kent de omgeving daar een beetje en heeft voor ons tips om met de hond naartoe te gaan (wandelen)? Sowieso gaan we avond/ochtend wandeling maken langs het strand, lijkt me heerlijk!

Ook zijn tips over bijvoorbeeld eettentjes enzo welkom :ok:...
Tjah... alle tips zijn welkom :mrgreen:

Alvast bedankt!
Afbeelding
twister_storm
Actief

Ongelezen bericht door twister_storm »

Tips voor een eettentje heb ik wel.
Pas geleden bij de italiaan gegeten daar. Weet alleen niet meer hoe die heet. En daarvoor bij een strandtent gegeten die nog voor de strandopgang staat. Erg lekker eten daar.

Weet eigenlijk niet of je hier veel aan hebt aangezien ik de namen/adressen niet weet.
Sandra, Twister en Storm
Afbeelding
Meeko
Zeer actief

twister_storm schreef:Tips voor een eettentje heb ik wel.
Pas geleden bij de italiaan gegeten daar. Weet alleen niet meer hoe die heet. En daarvoor bij een strandtent gegeten die nog voor de strandopgang staat. Erg lekker eten daar.

Weet eigenlijk niet of je hier veel aan hebt aangezien ik de namen/adressen niet weet.
Ik ga ze in ieder geval proberen te vinden :mrgreen:

Bij dat strandtentje hè, mag daar 's avonds een hond mee (als het weer het toelaat om buiten te zitten) of weet je dat niet?
Afbeelding
twister_storm
Actief

Ongelezen bericht door twister_storm »

Als ik het me goed herinner waren daar ook honden buiten en binnen te vinden. Dus geen probleem. En het eten is daar echt erg lekker.
Sandra, Twister en Storm
Afbeelding
Meeko
Zeer actief

twister_storm schreef:Als ik het me goed herinner waren daar ook honden buiten en binnen te vinden. Dus geen probleem. En het eten is daar echt erg lekker.
Mooi :ok:
Kida kan wel ontzettend goed alleen blijven, totaal geen probleem. Maar ik vind het niets om haar op een hotelkamer achter te laten omdat wij zijn eten of iets anders :N:
Ze zit dan niet in haar eigen omgeving en dat wil ik haar niet aandoen :neenee: .
Afbeelding
Melanie 74

Ongelezen bericht door Melanie 74 »

Veel plezier in Wijk aan zee, ik kom uit die regio :ok:

In wijk aan zee heb je ook de horseclub, kun je lekker eten en Santé (ls het nog bestaat) daar kun je heerlijk saté eten :wink:

Ook kun je heerlijk in de duinen wandelen, en wat ik zelf ook erg leuk vind is de pier, wel met de auto heenrijden, lopen is echt te ver. Daar loop je op de pier, geweldig!!

Als je trouwens richting het revalidaatiecentrum (Heliomare) loopt kun je zo het strand oplopen, hoef je geen zware strandopgang op te lopen :wink:
Meeko
Zeer actief

Melanie 74 schreef:Veel plezier in Wijk aan zee, ik kom uit die regio :ok:

In wijk aan zee heb je ook de horseclub, kun je lekker eten en Santé (ls het nog bestaat) daar kun je heerlijk saté eten :wink:

Ook kun je heerlijk in de duinen wandelen, en wat ik zelf ook erg leuk vind is de pier, wel met de auto heenrijden, lopen is echt te ver. Daar loop je op de pier, geweldig!!

Als je trouwens richting het revalidaatiecentrum (Heliomare) loopt kun je zo het strand oplopen, hoef je geen zware strandopgang op te lopen :wink:
Hartstikke bedankt voor de tips :ok:
De duinen staat ook zeker op ons lijstje!
Bedoel je de pier van IJmuiden? Daar heb ik ook al iets over gehoord, dat het vooral 's avonds daar heel mooi is, met alle lichtjes.

Met eetplaatsen gaat het zeker lukken, weet je misschien of er honden welkom zijn? Anders ga ik daar even voor bellen :wink: .

Nou dat weekend gaat zeker slagen, we hebben er al super zin in :mrgreen:
Nu maar hopen dat het weer een beetje mee zit, hoeft geen 35 graden, als het maar een beetje droog blijft :wink:
Afbeelding
mirjam-

Ongelezen bericht door mirjam- »

Alleen mogen op het strand bij Heliomare maar ook het strand in Wijk aan Zee zelf tot 19.00 uur geen honden los.
Wel op het stuk tussen Wijk aan Zee en de Noordpier, dat is een hondenstrand.
Meeko
Zeer actief

mirjam- schreef:Alleen mogen op het strand bij Heliomare maar ook het strand in Wijk aan Zee zelf tot 19.00 uur geen honden los.
Wel op het stuk tussen Wijk aan Zee en de Noordpier, dat is een hondenstrand.
Dat er tussen 9:00 en 20:00 geen honden op het strand mogen was me bekend.

Weet je zo vanaf waar dat hondenstrand precies begint? Of is dat duidelijk aangegeven?
Afbeelding
Melanie 74

Ongelezen bericht door Melanie 74 »

Als je met de auto naar de pier rijdt is het rechts de eerste opgang en dat is het hondenstrand. Kan niet missen :ok:

Ik weet niet of honden welkom zijn in de eettentjes, ben er al zo lang niet meer geweest :wink:

Woon zelf nu in Duitsland en mijn familie is verhuisd richtig Schoorl en ga daar dus naar het strand.

Maar alvast hele veel plezier en ik hoop op wat beter weer voor jullie.
Meeko
Zeer actief

Melanie 74 schreef:Als je met de auto naar de pier rijdt is het rechts de eerste opgang en dat is het hondenstrand. Kan niet missen :ok:

Ik weet niet of honden welkom zijn in de eettentjes, ben er al zo lang niet meer geweest :wink:

Woon zelf nu in Duitsland en mijn familie is verhuisd richtig Schoorl en ga daar dus naar het strand.

Maar alvast hele veel plezier en ik hoop op wat beter weer voor jullie.
Dan ga ik komende week even een paar eettentjes bellen of de hond welkom is, want ik vind het niks om haar alleen op de hotelkamer te moeten laten, ze kan prima alleen zijn maar in zo'n vreemde omgeving vind ik dat maar niks :wink: .

Hondenstrand gaan we ook vinden :ok:

Bedankt :mrgreen: , we gaan zondermeer een super weekend tegemoet :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”