Is er al wel eens iemand in reeuwijk geweest? (reeuwijkse plassen)
en weet iemand daar iets van openbaar vervoer?
Alvast bedankt

Moderator: moderatorteam
Dat wilde ik ook zeggen. Het lijkt me als je met meerdere mensen met auto's bent niet zo'n probleem om een paar treinreizigers en hun honden af te halen op het station in Gouda.hondeponnetje schreef:Misschien kun je dan eventueel afspreken met een aantal mensen dat die gene die met de trein komen kunnen worden opgehaald in Gouda?
Dat is helemaal waar, maar vanaf 1 Oktober mag je wel weer bij het grote strand komen, en verder kun je er prima wandelen.LongFields schreef:
Dat wilde ik ook zeggen. Het lijkt me als je met meerdere mensen met auto's bent niet zo'n probleem om een paar treinreizigers en hun honden af te halen op het station in Gouda.
Ik ben al een paar jaar niet meer bij de Reeuwijkse Plassen geweest. Vroeger was er een hondenstrand aan het meer zelf, dat was heel gezellig altijd. Tegenwoordig is het "hondenstrand" ver weg verstopt en kunnen de honden in een of andere veredelde sloot zwemmen. Ik vind het er een stuk minder hondvriendelijk op geworden daar.
Jawel, helaas moet ik zeggen. Ook nat (of nog enigszins nat) zijn de honden daar op het terras niet welkom. Ik kom veel in Reeuwijk (kom er net vandaan) maar kom nooit -meer- in het restaurant.hondeponnetje schreef:Het is een heerlijk gebied om te lopen en ook veel water dus die goldens komen goed aan hun trekkenOok is er een restaurant bij waar honden tot 4 uur smiddags ook binnen mogen mits ze droog zijn. Maar als het mooi weer is kun je er ook buiten zitten dan zal het toch geen probleem zijn als de honden nat zijn?