bauke schreef:Ik heb inderdaad maar 1 hond, dat werd gevraagd , en waarom maar 1?
Nou, dat vind ik genoeg, ik dacht dat jullie dat wel wisten, toch?
En waarom ik dan een hond heb?
Dat zit zo
Mijn vader was net overleden, die heb ik 3 jaar , na het overlijden van mijn moeder een beetje geholpen met alles , en toen ik dacht :
"eindelijk, ik heb weer tijd voor mijzelf , ik kà n weer alles doen wat ik leuk vind"
Maar ipv dat nou eens ècht te gaan doen ( een wereldreis of zo) , hèb ik dus iets gedaan, wat ik mijn leven lang wilde doen, ... een hond te nemen.
We hadden vroeger ook 1 hond in huis en dat was leuk, dus ik wilde er ook eentje in mijn eentje eens hebben !\
Maar inderdaad , dat hebben jullie goed gezien: een èchte hondenliefhebster ben ik niet, en nooit geweest ook, en er zéker niet eentje , die er gelijk maar 7 in huis haalt !
Maar met 1 hondje ben ik al heel content !!
Ik hoef er geen 2de , 3 de , 4de 65de , om mij èn de honden beter te laten voelen, het is góed zo... eentje maar !
En voor Bauke?
Die hoeft het oók persé niet, er een vriendje of vriendinnetje bij, , hij heeft nu à lle aandacht van mij en geniet daar de hele dag van !!
En speelt al genoeg met de honden hier uit de buurt of nòg beter :
..op het strand: een mekka voor honden, zoals jullie wel weten..
Ik ga zowat elke dag naar het strand met hem, dus hij heeft een prima leven !
Dus... wat willen we met z'n 2tjes nog meer ??
Wij , Bauke en ik, zijn erg tevreden met ons leventje en geen papagaai hoeft erbij , vinden we !!
Zo, is dit nu eens goed uitgelegd?
En dáarom was ik nieuwsgierig naar jullie ideeen , om er meerdere op na te houden, verder niet .
Nog bedankt voor jullie eerlijke antwoorden, (op een paar na, dan

)