Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

klein hondje, niet stoer?

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

Rob* schreef:
Annelies schreef:
Rob* schreef:
tekkel schreef:Als ik een man zie lopen met zo'n kalf van een hond, denk ik altijd dat die hond compensatie is voor een heel klein jeweetwelletje :smile:

Helemaal niet stoer dus :pffff:

wat heeft een te klein geslachtsdeel in jezusnaam met een grote hond te maken?alsof je dan een vrouw kan bevredigen door een hondenkop die muts in te duwen etc :roll:
:80:
Wat?
Ik ga toch ook niet zeggen als man dat vrouwen graag kleine hondjes dragen zodat hun borsten groter lijken ofzo?
:80:
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
boemerang
Zeer actief

Ongelezen bericht door boemerang »

wat een opmerkingen
zie het al voor me met de kop in de muts :smile:
zit weer te lachen achter de pc
maar goed het is gewoon het gevoel wat je zelf hebt bedoel niet die kop in de muts ha ha , nee maar hier toen wij een hond hadden onze eerste westie liep hendri er trots mee rond
toen ons maatje is overleden kregen we van heel veel mensen vragen
zoals ik zag je altijd met dat hondje lopen wat is er toch echt waar sommige mensen kenden we niet eens .
want toen rex er was mocht die nog niet lang en veel lopen en op stukjes gras waarvan wij wisten hier komen niet veel honden
maar wij hadden toen zo iets van toch een tweede hond
maar wel iets groter dat werd onze buddy de golden
en nu ook neemt hendri om de beurd een hond mee om te lopen
maar nu vind hij ook dat een westie geen trutige uitstraling heeft
hij zou niet snel met een hond gaan lopen met strikjes in het haar
dat vind hij niks ,maar ik ook niet ben daar het type ook niet voor
Afbeelding
onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

even nog reagerend op je vraag, ikheb het hier even gevraagd en Reinier zegt dat het hem geen bal uitmaakt wat een ander er van denkt, maar hij heeft liever grotere honden, hij heeft niks met kleine hondjes. Met eerlijk toegeven, ik heb ook liever een middenslag hond.
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Ik heb ook liever een flinke hond hoor, een kleintje is ook leuk, maar ik kies liefst een flinkere hond waar je nog eens een lekker robbertje mee kan knokken, ik vecht elke avomnd met Blisje en dat gaat er hard aan toe want ik zit van top tot teen onder de littekens hahaha, maar met een kleintje kun je niet zo stoeien helaas.
en ja ik vind een witte boxer met een svarovskibandje best heel stoer...welk mens wil nou eigenlijk niet opvallen?? :cheer:
alma.m
Zeer actief
Mijn ras(sen): Landseer E.C.T.

Ongelezen bericht door alma.m »

Voor mezelf heb ik ook liever een grote hond, maar dat wil niet zeggen, dat ik een kleine hond niet leuk vind. :roll: Ieder zijn smaak.
Caya voor altijd een plekje in ons hart.
6 Januari 1999 -1 Mei 2010

Afbeelding
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Michel zal niet zo snel met een Yorkie met roze strik gaan lopen.
Omdat hij het niet mannelijk vindt ofzo, en ook omdat hij van heel andere rassen houdt. Nou houdt hij ook niet echt van stoere rassen, hij is helemaal wild van Goldens. Maar het is toch meer uiterlijk vertoon. Quincy van Bianca is echt een opgevoerd hamstertje, maar is 20 keer zo stoer als onze Angel van 30 kilo.
Mij boeit het allemaal niet, ik loop met elk ras even graag, of het nou een Dog is, een Rottweiler, of een Franse Bulldog met lila blingbling halsbandje.
Afbeelding
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Reini schreef:
Mijn vriend vind Dusty van Marie-José helemaal leuk :cheer: maar goed, hij heeft dan ook niks te compenseren :pffff: :mrgreen:
Hij vond die muis echt leuk hè? :mrgreen:
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Zoek stok! schreef:Marcel (mijn vriend) wilde inderdaad geen kleinere hond dan een Kooikerhondje. Dat was zijn absolute minimum. Het was bij hem een mix van het truttig vinden en gewoon meer hebben met grotere honden.
Vul voor Marcel de naam van mijn man in, dan hoef ik niet te tikken :mrgreen:

Anne
MJ
Zeer actief

Ik weet nog dat ik Dusty vond in mijn fietsmand :smile: en ik Hans belde die aan boord was. Die zei acuut: als jij denkt dat ik met zo'n geval op straat ga lopen heb jij het mooi mis! :neenee:
Na een weekje kwam Hans thuis... muis heeft hem in een uurtje of zo om zijn pootje gewonden en Hans liep de volgende dag met Bas ,Maxi en Muis buiten. :smile:
Hij is knettergek met die kleine. :love:

Hoewel ik ook eerst dacht: whaahaa..zo'n ieniemienie..wat moet ik daar nu mee? :denken: (Ik heb ook een langharig teckeltje gehad maar dat is toch net een slagje steviger als Dusty.)
Maar muis is echt stoer en een gewoon 'echt' hondje :wink: ..sleept met stokken, sjouwt tussen de groterds door,loopt de langste wandelingen mee en is dan nog niet moe . :mrgreen:. Kortom ... het is echt een heerlijk hondje waarvan Hans ook zegt: moet er niet aan denken dat ie er niet meer zou zijn. (en dat terwijl ik een week ruzie over de telefoon heb gehad dat ik die kleine in huis genomen had want Hans wilde dat dus niet. Ik had gezegd dat ik er wel een goed huis voor zou zoeken dan als ie het écht niet wilde als ie die muis gezien had :jank: maar dat was binnen een uurtje na thuiskomst van Hans al geen issue meer. :smile: )

edit: typefout :roll:
Laatst gewijzigd door MJ op 18 aug 2006 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Marie-José schreef:
Reini schreef:
Mijn vriend vind Dusty van Marie-José helemaal leuk :cheer: maar goed, hij heeft dan ook niks te compenseren :pffff: :mrgreen:
Hij vind Dusty echt helemaal te gek :ok: Als ik foto's aan het kijken ben op het forum na een wandeling komt hij eigenlijk nooit kijken, behalve als ik zeg dat die muis er ook bij staat :mrgreen:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
MJ
Zeer actief

Reini schreef:
Marie-José schreef:
Reini schreef:
Hij vind Dusty echt helemaal te gek :ok: Als ik foto's aan het kijken ben op het forum na een wandeling komt hij eigenlijk nooit kijken, behalve als ik zeg dat die muis er ook bij staat :mrgreen:
Aaaahhhh...........Lief vriendje heb jij! :mrgreen:
Reini
Zeer actief

Marie-José schreef:Aaaahhhh...........Lief vriendje heb jij! :mrgreen:
Vind jij wel ja, als Vegas er alleen op staat moet ik smeken of hij wil komen kijken :jank: :mrgreen:
Afbeelding
MJ
Zeer actief

Reini schreef:
Marie-José schreef:Aaaahhhh...........Lief vriendje heb jij! :mrgreen:
Vind jij wel ja, als Vegas er alleen op staat moet ik smeken of hij wil komen kijken :jank: :mrgreen:
Ik moet sowieso smeken aan Hans of hij komt kijken naar foto's, ongeacht wie erop staan. :jank: :smile:
BeëlzeBubble
Zeer actief

Ongelezen bericht door BeëlzeBubble »

Reini schreef:
Laatst liep mijn man langs me, werpt een blik op mijn monitor en zegt: "Heeeey, Vegas! :I: "
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

Afbeelding
Reini
Zeer actief

BeëlzeBubble schreef: Laatst liep mijn man langs me, werpt een blik op mijn monitor en zegt: "Heeeey, Vegas! :I: "
Kijk, dát is een goede echtgenoot :ok: :mrgreen:

Wat leuk :cheer:
Afbeelding
amelie
Zeer actief

Ongelezen bericht door amelie »

BeëlzeBubble schreef:
Laatst liep mijn man langs me, werpt een blik op mijn monitor en zegt: "Heeeey, Vegas! :I: "
hahaha, dat gebeurt hier ook :smile: Dan zit vriendlief op de pc naast me geconcentreerd WoW te spelen om ineens in mijn oor te tetteren "aaaaah! Vegas!" of "Huuuuh... die Buck is wel héél groot hè" :mrgreen:

Overigens is hij op geen enkel ras gekker dan op teckels en Corgi's. Beide niet zo groot maar ook weer geen mini-hondjes, zeker niet qua karakter.

Zelf zou ik wel liever een wat groter formaat hond hebben, en ja dat is vrees ik óók omdat het wat "stoerder" voelt. (met daarnaast natuurlijk een kleine teckel-opdonder, om het geheel wat in balans te houden :mrgreen: )
azumi
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door azumi »

..............................
Laatst gewijzigd door azumi op 18 aug 2006 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
azumi
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door azumi »

Tuurlijk gaat het om hun imago. Mijn ouders hebben een chihuahua , die ik toen ik nog thuis woonde regelmatig uit liet. Ik heb een grote vriend en ook hij heeft het hondje wel eens uitgelaten. Mijn moeder heeft hem wel eens gevraagd of hij ff-tjes snel een rondje met haar kon lopen.

Mijn vriend had zoiets van ok het is toch maar Ridderkerk en hier zien niemand me. Ik zie hem voor geen goud midden in de stad van Rotterdam met haar lopen. Maar sorry dat ik het zeg, ik vind het er ook wel lachwekkend uit zien. Zo'n type als mijn vriend met zo'n klein hondje. Mijn vriend vind het bijvoorbeeld weer niet erg als er een andere (geen imago-storende :F:) hond bij is om dan met de chihuahua te lopen.
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Jinx schreef:Michel zal niet zo snel met een Yorkie met roze strik gaan lopen.
Omdat hij het niet mannelijk vindt ofzo, en ook omdat hij van heel andere rassen houdt. Nou houdt hij ook niet echt van stoere rassen, hij is helemaal wild van Goldens. Maar het is toch meer uiterlijk vertoon. Quincy van Bianca is echt een opgevoerd hamstertje, maar is 20 keer zo stoer als onze Angel van 30 kilo.
Mij boeit het allemaal niet, ik loop met elk ras even graag, of het nou een Dog is, een Rottweiler, of een Franse Bulldog met lila blingbling halsbandje.
:eek: :smile: :smile: :smile:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

starfleet schreef:
Zoek stok! schreef:Marcel (mijn vriend) wilde inderdaad geen kleinere hond dan een Kooikerhondje. Dat was zijn absolute minimum. Het was bij hem een mix van het truttig vinden en gewoon meer hebben met grotere honden.
Vul voor Marcel de naam van mijn man in, dan hoef ik niet te tikken :mrgreen:

Anne
Gelukkig werd Buffy geen ieniemienie teefje :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
bauke

Ongelezen bericht door bauke »

Marion. schreef:Heb je niet een heel klein beetje door dat anderen iets iets heel anders belangrijk vinden dan dat jij dat vind?

So what? Er wòrd óók om miìn mening gevraagd, en dit is dan mijn mening, of wat ik zo beleef, van wat ik zo zie in de bossen en parken.

Er lopen hier 2 kerels met 2 langharige teckeltjes, nou , ik vind het niet erg dat ze zo zijn. Maar daarom is dat toch wel leuk om dàt ook eens te melden?
So what? ik heb niets tegen die mannen, echt niet !

Het lijkt wel, als ik iets te melden heb, of mijn meneing of opvatting schrijf, dat iedereen gelijk op zijn achterste benen staat en als iemand anders dat ook doet , dan niet .

Sorry , hoor ! :19: :19: :19:
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

bauke schreef:
Er lopen hier 2 kerels met 2 langharige teckeltjes, nou , ik vind het niet erg dat ze zo zijn.
Dat ze hoe zijn dan ?
Ik ben erg benieuwd in welk hokje mannen met teckels worden gestopt door jou :mrgreen:
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

bauke schreef:
Marion. schreef:Heb je niet een heel klein beetje door dat anderen iets iets heel anders belangrijk vinden dan dat jij dat vind?

Het lijkt wel, als ik iets te melden heb, of mijn meneing of opvatting schrijf, dat iedereen gelijk op zijn achterste benen staat
Nou, niet iedereen hoor :roll: :wink:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
bauke

Ongelezen bericht door bauke »

tekkel schreef:Nou, niet iedereen hoor :roll: :wink:
Gelukkig, bedankt, het zijn ook inderdaad wèl altijd dezelfde,
die altijd gelijk "in de strijd gaan", en ik heb dan liever dat ze mij een pb-tje zouden sturen.,
als ze iets tegen mij zouden hebben.
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers

Ongelezen bericht door Mirri »

John vindt het absoluut niet erg om met Max te gaan wandelen :cheer:
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje

Ongelezen bericht door Carmen »

Stephan kwam met malteser (van huis uit dan) en ik met ambull. Ik schrok echt, vroeg...moet die mee :roll: Maar dat kwam vooral omdat het een beetje boel onopgevoed ding is. Hij is bij zijn ouders gebleven gelukkig, ik werd er helemaal zeker van, maar Stephan maakt het niet uit.
Maar hij is ook niet het prototype stoere kerel als halve huisman die graag mee gaat winkelen :mrgreen:
tijger2
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door tijger2 »

Reini schreef:Mijn vriend vind Dusty van Marie-José helemaal leuk :cheer: maar goed, hij heeft dan ook niks te compenseren :pffff: :mrgreen:
Ja hehe dat hangt je de koeoek wie vindt die muis nou niet leuk :denken: :19: Als MJ niet oppast is ze de eerste beste wandeling gelijk HAAR dusty kwijt. :mrgreen:
Groetjes Marcel
Tijger 23-3-'94 / 5-5-'06 we zullen je nooit vergeten.
MJ
Zeer actief

tijger2 schreef:
Reini schreef:Mijn vriend vind Dusty van Marie-José helemaal leuk :cheer: maar goed, hij heeft dan ook niks te compenseren :pffff: :mrgreen:
Ja hehe dat hangt je de koeoek wie vindt die muis nou niet leuk :denken: :19: Als MJ niet oppast is ze de eerste beste wandeling gelijk HAAR dusty kwijt. :mrgreen:
MJ heeft ogen voor en achter! :pffff: :mrgreen:
mandy23
Actief

Ongelezen bericht door mandy23 »

Wij hebben een middenslag hond en wilde daar graag een klein hondje bij. Arjen loopt met alle twee net zo graag klein hondje of niet. Ik zou graag wat roze toevoegen maar nee daar houd het op. Een klein hondje prima maar geen strikjes of roze halsbandjes dat past dan weer niet :smile: . Was allang blij dat een rode halsband met zakdoek wel mocht. Het was even wennen maar nu vind hij het zelf net zo leuk.
Mijn schoonvader is een stoere man maar die ging altijd met chihuahua in zijn leren jack op de brommer overal naartoe. Die geeft er ook niets om.
Afbeelding

Here I am, what are your other 2 wishes?!
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel

Ongelezen bericht door Jacksel »

Mijn broer vond Jamey ook veel te klein en saai enzo... Nus pelen ze de wildste spelletjes, heeft hij haar leren apporteren en zijn die twee helemaal gek met elkaar :mrgreen: Geen problemen dus hier...

Mn vader vindt het heerlijk om met de wurm op schoot te zitten en heeft er ook geen problemen mee om haar uit te laten (behalve dat het toch zooooooooo veel energie kost om met zo'n hondje te lopen :roll: )
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”