Het gaat er om dat het niet eens tot wegsnauwen moet komen omdat er dan snel ruzie is bij Vegas. Bram en Vegas hebben elkaar ook een tijdje in de haren gezeten. Dat begon onschuldig met een snauw, maar dan moesten we er snel bij zijn. Dat is nu helemaal over omdat de heren elkaar geheel geaccepteerd hebben, maar zij kennen elkaar van pup af aan.janus-powerrr schreef:Ik wil graag een keertje naar de soesterduinen![]()
Reini, Janus is een reutje, af en toe wel 'aanwezig' maar laat zich tot nu wel wegsnauwen.
Wegsnauwen is wel nog maar 2 keer gebeurd, door een leonberger reu en door een dog ( van Cleo, Queen was het toch? )
Als ik alleen met janus wandel is hij wel gek op stokken, maar als hij met een groep gaat kijkt hij er vaak niet echt naar om.
Zou janus met vegas kunnen?
Zo niet dan blijven wij gewoon thuis
Reini neemt wel even contact op, maar om eerlijk te zijn zie ik het niet zo zitten aangezien je schrijft dat Janus een aanwezige reu is en Janus en Vegas elkaar niet kennen. Ik zie al voor me dat Reini Vegas dan toch aan de lijn wil houden om een confrontatie te vermijden. En dat wil ik juist vermijden