Het is ook geen probleem,het was alleen een opmerking omdat mij gewoon iets opviel.Scooby schreef:Ik denk dat met 'vroegere wandelingen' ook geen reuen mee gingen die wat moeilijker naar andere reuen waren. Die mensen gingen gewoon niet mee en dat was het probleem ook opgelost. Reini wil nu wel graag mee met Vegas, dus stelt zij inderdaad eisen aan de wandeling die zij zelf organiseert. Ik zie daar het probleem niet zo van in, eerlijk gezegd?!sjaantje schreef:Nou,ik zit al een tijdje hier op het forum en mij was ook al opgevallen dat er eisen worden gesteld.
Met vroegere wandelingen werden er nooit dit soort dingen gevraagd..maar werd er gewoon vanuit gegaan dat men zijn hond onder controle had en volgens mij is er nooit een bloederig gevecht uitgebroken
Als er zo een ophef over wordtgemaakt dan zal ik om ieder een plezier te doen mijn opmerking terug trekken maar ik vraag me echt af waar jullie nu vandaan halen dat ik Reini hiermee bedoel.
Ik heb in eerdere topics van jaren terug zitten lezen en daarin werd nooit gevraagd om moeilijke honden thuis te laten.Omdat men zelf wel kon beoordelen of ze wel of niet zonder moeilijke hond konden komen.
Of ik moet selectief gelezen hebben .
En nogmaals..niks over Reini want ik ken haar niet en haar hond ook niet dus ik ga daar geen oordeel over vellen.
Ga ik nu nog meer opmerkingen over Reini te horen krijgen?Of moet ik bij elke reactie die ik plaats zeggen dat het niet over Reini gaat.