Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wil toch nog een keer een weekendje naar het oosten van het land komen, dus mogelijk een idee om dan te komen.
Hoor wel wat voor soort wandeling jullie plannen. Als het er 1 is zoals de laatste keer die bij het Roggebotzand dan kijk ik of ik misschien 'opa' mee kan nemen.
Wij komen die dag net terug van vakantie, in de avond hoogstwaarschijnlijk. Helaas kan ik dus niet meelopen. Als we er wel waren geweest had ik het mooi kunnen combineren met een bezoekje aan vrienden van ons die in Den Ham wonen en ook Laekense hebben.
Als er nog een keer daar gewandeld wordt, zal ik zeker van de partij zijn!
LongFields schreef:Wij komen die dag net terug van vakantie, in de avond hoogstwaarschijnlijk. Helaas kan ik dus niet meelopen. Als we er wel waren geweest had ik het mooi kunnen combineren met een bezoekje aan vrienden van ons die in Den Ham wonen en ook Laekense hebben.
He wat leuk zeg....Den Ham is hier idd niet zo ver vandaan...
De volgende keer kun je dat idd mooi combineren als je deze kant een keer opkomt
LongFields schreef:Wij komen die dag net terug van vakantie, in de avond hoogstwaarschijnlijk. Helaas kan ik dus niet meelopen. Als we er wel waren geweest had ik het mooi kunnen combineren met een bezoekje aan vrienden van ons die in Den Ham wonen en ook Laekense hebben.
He wat leuk zeg....Den Ham is hier idd niet zo ver vandaan...
De volgende keer kun je dat idd mooi combineren als je deze kant een keer opkomt
Waarschijnlijk ben ik er het weekend van 16 en 17 september, als ik naar de show in Zwolle ga. Dan gaat mijn vriendin gezellig mee en blijf ik een weekendje bij hun logeren.
LongFields schreef:
We hebben ook al meerdere keren op hun boerderijtje en dieren gepast als ze een lang weekend of een weekje met vakantie gingen.
Ik vind de omgeving daar heerlijk, lekker rustig, heel wat anders dan bij ons. Ik zou er zo willen wonen!
even off topic............
Je hebt tussen den ham en ommen een heel mooi plekkie.
het heet de steile oever.
Als je vanuit den ham komt zit ie aan de linkerkant ( in dat grote bos war je doorheen rijdt)
Daar kun je helemaal langs een vijfer lopen ( wel smalle paadjes)
Ik had graag mee gewild.
Maar mijn moeder kan dan niet rijden omdat Bulled niet mee kan lopen en mijn moeder hem dan niet alleen thuis wil laten.
En het is juist zo'n wandeling dicht bij
We kunnen ook een andere datum kiezen, het is jammer als er zoveel animo is van mensen die niet kunnen. Ik ben nu niet thuis maar kom er wel op terug. Wie weet het weekend daarop 9 september?
Het weekend erop haak ik af want een week later zit ik weer bij mijn ouders (o.a. omdat in Odoorn dan een paardenmarkt is) en dan blijf ik voor mijn gevoel heen en weer rijden.
Hutsje schreef:We kunnen ook een andere datum kiezen, het is jammer als er zoveel animo is van mensen die niet kunnen. Ik ben nu niet thuis maar kom er wel op terug. Wie weet het weekend daarop 9 september?
9 september kan ik wel 10 september niet i.v.m. jachtproef Bubbles
Ik lees het wel, wat er wordt afgesproken.