Stom gezeik allemaal.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ja Kees is papa en wij zijn er blij mee
Moderator: moderatorteam
-
ilona
- Vaste gebruiker
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
- Aantal honden: 1
Slaat nergens op idd...LongFields schreef:Wat een vooroordeel zeg!Nanna schreef:Gelukkig trek ik me niets aan van van wat andere mensen van me denken..of jij lekker overkomt op het forum?
ik vind jou maar een zeikerd
Zeker niet als het van die vechthondeigenaren zijn..
Maar kan wel begrijpen dat er een tegen reactie komt...
De opmerking..ik vindt jou maar een zeikerd
Zou hier ook bij iedereen in het verkeerde keelgat schieten

- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
- little-wolf
- Zeer actief
- little-wolf
- Zeer actief
- little-wolf
- Zeer actief
dom gescholden?Nanna schreef:Had ik idd niet moeten zeggen, het schoot me gewoon op dat moment even de pen uit...LongFields schreef:Wat een vooroordeel zeg!Nanna schreef:Gelukkig trek ik me niets aan van van wat andere mensen van me denken..of jij lekker overkomt op het forum?
Ik probeer hier een discussie te voeren, maar als er dan dom gescholden gaat worden word ik even ter plekke niet goed.
Maar ik wil alsnog wel sorry zeggen.
dan ken je niet lezen. ik zei ik vind.
en dat is nog altijd een mening.
-
bianca83
- Zeer actief
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
BeëlzeBubble
- Zeer actief
Ik heb ook wel 's het aanbod gehad om een nestje "zwarte jack russeltjes" te fokken met Smekkie.
"Is toch leuk joh van die kleine zwarte jack russeltjes. Heb er altijd al zoeentje gewilt. Hou ikzelluf een puppie en dan krijguh jullie der ook eentje. Zal ik hem volgende week komen halen voor een paar daaggies?"
Op mijn antwoord of hij wel helemaal lekker was en dat Smek geen "zwart jack russeltje" is maar een kruising en dat er al kruisingen genoeg in het asiel zitten en op marktplaats staan en dat Smek kromme poten heeft wist hij me te vertellen: "Nou en, mijn teef heeft ook kromme poten. Jack Russeltjes horen kromme poten te hebben"
Maar zo gaan die dingen dus. Lekker belangrijk of ze gezonde pups de wereld opschoppen. Het gaat mensen alleen maar om goedkope pups voor zichzelf. Het liefst in een lollig kleurtje dat leuk bij het bankstel kleurt.
Maar gefeliciteerd met Kees zijn pups hoor

"Is toch leuk joh van die kleine zwarte jack russeltjes. Heb er altijd al zoeentje gewilt. Hou ikzelluf een puppie en dan krijguh jullie der ook eentje. Zal ik hem volgende week komen halen voor een paar daaggies?"
Op mijn antwoord of hij wel helemaal lekker was en dat Smek geen "zwart jack russeltje" is maar een kruising en dat er al kruisingen genoeg in het asiel zitten en op marktplaats staan en dat Smek kromme poten heeft wist hij me te vertellen: "Nou en, mijn teef heeft ook kromme poten. Jack Russeltjes horen kromme poten te hebben"
Maar zo gaan die dingen dus. Lekker belangrijk of ze gezonde pups de wereld opschoppen. Het gaat mensen alleen maar om goedkope pups voor zichzelf. Het liefst in een lollig kleurtje dat leuk bij het bankstel kleurt.
Maar gefeliciteerd met Kees zijn pups hoor
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
- little-wolf
- Zeer actief
-
BeëlzeBubble
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
Beledigen als in iemands schrijfwijze verbeteren of schelden als in iemand met "die" vechthonden?Nanna schreef:Ik heb nog een mooie quote voor je:BeëlzeBubble schreef:Gatverdamme. Wat ben jij toch een walgelijk min wijf zegNanna schreef:Dat is jammer, want het staat zo dom...zal mij boeien hoe je t schrijft
"Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben"
En helaas...schelden staat óók al zo dom....

-
BeëlzeBubble
- Zeer actief
- little-wolf
- Zeer actief
dan staat het toch dom, ook dat zal me niks boeien.Nanna schreef:Dat is jammer, want het staat zo dom...zal mij boeien hoe je t schrijft
hou jij je fijn bezig met je beftekkels, hou ik me bezig met mn vechthonden.
ga zo nog ff hun geweren en pansers nakijken, stel je voor dat ze moeten vechten, alles moet dan natuurlijk in orde zijn.
- little-wolf
- Zeer actief
nanna heten en tekkels bezitten en er mee fokken ook nog, staat nog veel dommer.Nanna schreef:Ik heb nog een mooie quote voor je:BeëlzeBubble schreef:Gatverdamme. Wat ben jij toch een walgelijk min wijf zegNanna schreef:Dat is jammer, want het staat zo dom...zal mij boeien hoe je t schrijft
"Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben"
En helaas...schelden staat óók al zo dom....
- little-wolf
- Zeer actief
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
volgens mij maakt het de meeste dieren artsen niks uit of je nou een stamboom hond hebt uit goede lijnen of een vubara, met pups verdient hij tenslotte ook weer wat, een van de DA's uit de praktijk waar ik altijd kom heeft me destijds twee keer gevraagd of ik niet een nestje wilde fokken met mijn "boomer" en zijn "boomer" want ze waren zo leuk, ja duh, ze zijn ook leuk, maar ik moet echt geen nest mijn mijn rasechteboomerZONDERstamboom......of ze nou gezond is of niet ik wil geen boomers want MP staat er al vol mee en je bereikt er geen ene fluit mee
( Die DA is er volgens mij ook niet meer, want ik heb hem al een hele tijd nie meer gezien
)
( Die DA is er volgens mij ook niet meer, want ik heb hem al een hele tijd nie meer gezien
- peggy en vinnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 yorkshire terroristjes
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- little-wolf
- Zeer actief
- little-wolf
- Zeer actief
kijk je zn uitrusting wel goed na?mercedes2803 schreef:ik ben te laat zie ik alweer ...
Maar wacht...oh nee...toch niet...
Ik mag niet meedoen![]()
Ik heb denk ik ook een vechthond....
Tjeeeee, Nanna, je was al irritant maar nu wordt het wel heel erg irritant hoor
ik was dus niet de enige die haar irri vind
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
nee je krijgt je zin niet... we zeggen niet allemaal wat jij wil horen... aahh wat lief, leuk, schattig....ilona schreef:Ik ga hier verder niet op in mij zie je hier niet meer.
Stom gezeik allemaal.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
nou ja zeg, ... tja Rochelle is ook echt levensgevaarlijk hoor... heb er ervaring mee..... ze likt je dood :N:Nanna schreef:Gelukkig trek ik me niets aan van van wat andere mensen van me denken..of jij lekker overkomt op het forum?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
vind je? ik beoordeel mensen niet op hun spelling wel op hetgeen ze schrijven...Nanna schreef:Dat is jammer, want het staat zo dom...zal mij boeien hoe je t schrijft

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik heb geen vechthond maar mijn honden zijn wel levensgevaarlijke enge hedders telt dat ook meemercedes2803 schreef:ik ben te laat zie ik alweer ...
Maar wacht...oh nee...toch niet...
Ik mag niet meedoen![]()
Ik heb denk ik ook een vechthond....
Tjeeeee, Nanna, je was al irritant maar nu wordt het wel heel erg irritant hoor

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Nanna schreef:Het zijn trouwens herders, jammer dat je klaarblijkelijk niet eens weet hoe je de naam van je eigen honden schrijft...levensgevaarlijke enge hedders
gelukkig weet ik genoeg over mijn ras hoor daar hoef jij mij niets over te vertellen alleen mensen die verstand van honden hebben (dat heb jij niet in mijn ogen aangezien jij over vechthonden begint) EN verstand van mechelaars!
Laatst gewijzigd door malinois op 23 aug 2006 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
proestNanna schreef:Jammer dat mensen met vechthonden graag willen dat mensen positief tegen hun ras aankijken, maar tegelijkertijd weer álle vooroordelen tegen hen weten te bevestigen....hou jij je fijn bezig met je beftekkels, hou ik me bezig met mn vechthonden.![]()
Het zijn trouwens herders, jammer dat je klaarblijkelijk niet eens weet hoe je de naam van je eigen honden schrijft...levensgevaarlijke enge hedders