Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Er bekruipt me opeens wel het nare gevoel dat Ameno zich schandalig zal gaan gedragen en dat ik gillend door Soest ren al roepende:" DAT DOET ZE ANDERS NOOIT"
:N:
Er bekruipt me opeens wel het nare gevoel dat Ameno zich schandalig zal gaan gedragen en dat ik gillend door Soest ren al roepende:" DAT DOET ZE ANDERS NOOIT"
Ik had gelukkig al gewaarschuwd voor FritZ :N:
Ik ben bang dat Ameno FritZ ook heel leuk gaat vinden
Ik had gelukkig al gewaarschuwd voor FritZ :N:
Ik ben bang dat Ameno FritZ ook heel leuk gaat vinden
Dan vallen ze misschien geen andere honden lastig :N:
Ze is qua uiterlijk (zo op de foto) helemaal mijn typje maar een teefje erbij zit er voorlopig echt nog niet in Gelukkig past ze ook niet in de Smart, dan kan ik haar niet stiekem meenemen
Ze is qua uiterlijk (zo op de foto) helemaal mijn typje maar een teefje erbij zit er voorlopig echt nog niet in Gelukkig past ze ook niet in de Smart, dan kan ik haar niet stiekem meenemen
Ameno en schandalig gedragen? Geloof er niks van
(mijn nachtmerrie is altijd dat die twee van mij te erg in de smiezen krijgen dat er bij veel mensen koek te halen valt, en dan maar op gaan staan springen om nog wat te krijgen, en nergens anders meer mee bezig zijn :N: )
Wat? Wat moet ik onthouden? Wat staat daar nou moet ik MJ naar huis brengen met de bus
nee joh, mj is gewoon staatsgevaarlijk als ze een vervoermiddel te pakken krijgt waarin ze meerdere honden kan proppen.....ik kom dan alvast iig niet hoor :N: :N: :N: .
Helemaal mee eens . Ze heeft niet voor niets die bijnaam
Inge O schreef:
nee joh, mj is gewoon staatsgevaarlijk als ze een vervoermiddel te pakken krijgt waarin ze meerdere honden kan proppen.....ik kom dan alvast iig niet hoor :N: :N: :N: .
Doe niet zo flauw Inge, jij kan er best eentje missen
Inge O schreef:
Ameno en schandalig gedragen? Geloof er niks van
(mijn nachtmerrie is altijd dat die twee van mij te erg in de smiezen krijgen dat er bij veel mensen koek te halen valt, en dan maar op gaan staan springen om nog wat te krijgen, en nergens anders meer mee bezig zijn :N: )
ik hang de mijne een bord om : 'gelieve niet te voederen' .
Moos en Saar mogen best gevoederd worden, alleen dan zijn de consequenties ook voor de betreffende voeder
Inge O schreef:
Twee ook wel...
Drie ook nog wel, ik neem Doetje wel en omdat het zo sneu is om Doetje haar maatjes af te nemen ben ik ook best bereid om Kwiebus op te vangen
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Elmar schreef:Hhhmmm, ik krijg eigenlijk ook wel zin om te gaan (zonder Rico, want dat gaat niet goed), als ik een lift kan krijgen.
Ik laat het nog wel even weten.
jaaa leuk Elly, zie ik je ook weer (kan ik weer geen rico ontmoeten )
We hebben nu 41 mensen en 32 honden. Heeft Soest een leuke plaatselijke krant? Misschien willen ze wel een stukje schrijven. Heeft de Edense krant ook over het grote Kooikerforum-uitje gedaan.
Zoek stok! schreef: We hebben nu 41 mensen en 32 honden. Heeft Soest een leuke plaatselijke krant? Misschien willen ze wel een stukje schrijven. Heeft de Edense krant ook over het grote Kooikerforum-uitje gedaan.
zou je dat wel doen
Straks staan we met onze enge honden in de krant en slaan ze aan het knokken...hebben Bauke en Nanna nog gelijk gekregen ook
Ik ben blij dat Rimpel niet als rasvertegenwoordiger meegaat
Dan kunnen er nav de wandeling geen nare dingen over de Sharpei gezegd worden