Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

uitlaatservice

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Inne
Zeer actief
Aantal honden: 1

uitlaatservice

Ongelezen bericht door Inne »

Nog een vraagje, weet iemand een goede hondenuitlaatservice in omgeving Den Bosch?

Ik heb op internet gekeken, en "De Lijn" sprak me wel aan (goed verhaal, prijstechnisch oke, en de mogelijkheid om 1 x per week van de service gebruik te maken) , heeft iemand hier ervaringen mee?
Dibbes
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Dibbes »

De site ziet er netjes uit. De tarvieven vind ik erg laag aangezien er maar 4 honden meegaan. Er staat niet bij hoe lang ze met de honden lopen, dus misschien compenseren ze het daarmee? De reistijd van de honden hangt niet alleen van het aantal honden af, maar ook van de route die gereden wordt. Als ze heel Den Bosch door moeten rijden dan zitten ze alsnog lang in de auto. De honden zitten apart van elkaar in de auto wat ik persoonlijk een pluspunt vind. Ze zijn niet aangesloten bij HUS Nederland, maar je zou kunnen vragen waarom niet. Voordeel van een lidmaatschap bij HUS Nederland is o.a. de klachtenregeling www.HUS-nederland.nl
Afbeelding
Roxy1
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Roxy1 »

Dibbes schreef:. Ze zijn niet aangesloten bij HUS Nederland, maar je zou kunnen vragen waarom niet. Voordeel van een lidmaatschap bij HUS Nederland is o.a. de klachtenregeling www.HUS-nederland.nl
Wat ik een tijdje geleden heb begrepen, is dat het bestuur van HUS is opgestapt.
Ik moet zeggen dat ik "mijn" uitlaatservice ook heb geselecteerd op het lidmaatschap bij de HUS, maar nu ik al een hele tijd zie (loop regelmatig mee) hoe fantastisch ze met de honden omgaan (en uiteraard ook veilig vervoer, schone bus, etc ectc), zegt de HUS me weinig meer.
Ik denk dat je het beste kunt beoordelen of de uitlaatservice je bevalt, is door een aantal keren mee te lopen of een hele dag mee gaan.

Succes.
Groeten,
Brigitte

Afbeelding
Dibbes
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Dibbes »

Roxy1 schreef:
Dibbes schreef:. Ze zijn niet aangesloten bij HUS Nederland, maar je zou kunnen vragen waarom niet. Voordeel van een lidmaatschap bij HUS Nederland is o.a. de klachtenregeling www.HUS-nederland.nl
Wat ik een tijdje geleden heb begrepen, is dat het bestuur van HUS is opgestapt.
Er is een nieuw bestuur :wink: . Het oude bestuur voldeed niet meer aan de door henzelf ontwikkelde toelatingseisen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”