Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jacqueline. schreef: wat mooie puppen bertus
Welke ga je houden????????
Het liefst allemaal.
Ik heb nu al koppijn dat ze over plm 7 weken weg zijn, dan kan ik echt janken van ellende.
Maar van de andere kant hebben we nog contacten en zijn verleden jaar alle levende puppen 11 jaar oud nog bij ons in hun geboorte huis in Ovezande geweest
(behalve een teefje maar die is eigendom van de voorzitter en zijn vrouw RV)Gr Bertus.
Wat zien ze er toch weer fantastisch uit. Jij kijkt met smart uit naar het afscheid. Wij kijken reikhalzend uit naar het moment dat we ze voor het eerst kunnen bezichtigen en vervolgens Luca en Wes (ja oorspronkelijk jouw Saro)kunnen verblijden met hun jonge mannetje!!!
Geniet er nog maar even van, straks doen wij dat wel.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Wat zien ze er toch weer fantastisch uit. Jij kijkt met smart uit naar het afscheid. Wij kijken reikhalzend uit naar het moment dat we ze voor het eerst kunnen bezichtigen en vervolgens Luca en Wes (ja oorspronkelijk jouw Saro)kunnen verblijden met hun jonge mannetje!!!
Geniet er nog maar even van, straks doen wij dat wel.
Maar van de andere kant ben ik net een gevangenen hahaha .
Ze zou haar jongen met haar leven beschermen, en ik kan van boven en naar beneden lopen, maar als ik naar buiten gaat met een Whippet staat ze voor de deur.
Ja en dan moet ik naar binnen gaan want ze komt over het deurtje heen met haar opgezette tepels.
Vrouwen
Gr Bertus.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012