Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pirikira--->Broodje aap verhaal of niet??
Moderator: moderatorteam
-
sjaantje
- Zeer actief
Ik vind het helemaal niet zo raar hoor dat mensen wel eens verkeerd een ras benoemen.
Okay,de gemiddelde mens weet een duitse herder van een rottweiler te onderscheiden,en sommige mensen zijn gewoon doof als je zegt dat een boomerhondje geen ras is maar een benaming
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je als hondenleek niet weet wat een Bullmastiff is,of dat een Deense dog eigenlijk een Duitse dog is,ikzelf heb jaren lang ook gedacht dat het een Deense dog was ipv een Duitse.
Het is niet netjes om iemand uit te lachen omdat ze uit onwetendheid een foutje maken.Ze zijn tenslotte wel geinterreseerd in je hond.
Okay,de gemiddelde mens weet een duitse herder van een rottweiler te onderscheiden,en sommige mensen zijn gewoon doof als je zegt dat een boomerhondje geen ras is maar een benaming
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je als hondenleek niet weet wat een Bullmastiff is,of dat een Deense dog eigenlijk een Duitse dog is,ikzelf heb jaren lang ook gedacht dat het een Deense dog was ipv een Duitse.
Het is niet netjes om iemand uit te lachen omdat ze uit onwetendheid een foutje maken.Ze zijn tenslotte wel geinterreseerd in je hond.
-
*Renske*
- geregistreerd lid
Okee
even een update!
De pup uit mijn groep is een rhodesian ridgeback

Zo zien ze eruit. Ik heb dit plaatje ff snel bij google opgezocht!
En inderdaad ik zou ook niet precies weten bij iedere hond hoe ik die zou moeten noemen!
even een update!
De pup uit mijn groep is een rhodesian ridgeback

Zo zien ze eruit. Ik heb dit plaatje ff snel bij google opgezocht!
En inderdaad ik zou ook niet precies weten bij iedere hond hoe ik die zou moeten noemen!
Laatst gewijzigd door *Renske* op 20 aug 2006 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.

-
*Renske*
- geregistreerd lid
- Dylan
- Actief
- Contacteer:
Nee ok, maar soms is het wel heel erg hoor, en dan vooral als de eigenaren zelf zo'n hond bezitten. Ik kwam laatst iemand tegen met een mechelaar, en die meneer beweerde bij hoog en laag dat het een kortharige tervuerense herder wassjaantje schreef:Ik vind het helemaal niet zo raar hoor dat mensen wel eens verkeerd een ras benoemen.

- Pola
- Zeer actief
- Contacteer:
- Dylan
- Actief
- Contacteer:
-
piep
-
S@ndr@
- Zeer actief
- linda
- Zeer actief
haha,dat dacht ik vroeger ook altijdYoup schreef:Tja echt waar...... Er zijn ook mensen die denken dat Deense Doggen geel zijn en dat de andere kleuren Duitse Doggen zijn, of andersom. Mensen hebben soms een rijke fantasie!Jinx schreef:Oh my god! Serieus?Youp schreef:Grappige verhalen![]()
Ik ben ook eens een man tegen gekomen die vond Duitse Doggen lelijk en ze waren ook niet zo lief.
Hij was helemaal gek van Deense Doggen!Hij vond Diesel dan ook geweldig
Het enige wat ik heb gehoord is toen ik met Jinx liep: Zooo, da's zeldzaam, een grijse dalmatiër. En mensen die mij vertellen dat Angel toch echt een labrador is. Berner Sennen kruising? Welnee, echt een labrador hoor!

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
- Lies en co
- Zeer actief
Grappig allemaal!!pasja85 schreef:![]()
![]()
![]()
Wat heb ik dan?? Een mechinu? Of een akitelaar![]()
Er zijn hier wel hele hardnekkige mensen op straat die zeggen dat een parson gewoon precies hetzelfde als een jack russel is.
En dan probeer ik toch iedere keer weer duidelijk te maken dat de parson toch echt een opzichzelf staand ras is
Dit maken we ook veel mee. 'Da's een kruising van een golden retriever. Een Hovawart? Waarvan is dit dan een kruising? Ah, een ras. Maar een ras van welke kruising dan?