Iedere hond valt 1 maal in zijn leven zijn baas aan...[/quote]starfleet schreef:ene marjolein als baas had en dacht..marsmallowtjuh schreef: Die op een morgen.....
Maar als vrouwenhond heb ik geen baas, wat nu?
Anne[/quote]

Moderator: moderatorteam
Wie bijt ik nou in de billen vandaag?Rob* schreef:Inge O schreef:ik heb nog niet gebeten vandaag :N: ?Gonny schreef:starfleet schreef: Maar als vrouwenhond heb ik geen baas, wat nu?
Anneik bel mn psychiater en vraag:
en toen dit gebeurde ontstond de volgende vraag...
ik heb geen baas, maar een vrouwtje....o,jee wat dilemma.....Eline* schreef:Wie bijt ik nou in de billen vandaag?Rob* schreef:Inge O schreef:ik heb nog niet gebeten vandaag :N: ?Gonny schreef:ik bel mn psychiater en vraag:
Om te kijken of ik daar dan misschien een geschikt slachtoffer vind om ...Gonny schreef:ik heb geen baas, maar een vrouwtje....o,jee wat dilemma.....Eline* schreef:Wie bijt ik nou in de billen vandaag?Rob* schreef:Inge O schreef: ik heb nog niet gebeten vandaag :N: ?
we gaan maar eens naar het park...
tuurlijkbauke schreef:Hier heb ik iets over gehoord in de wandelgangen,Rob* schreef:hij moest wel, want wat doe je als de mastino het gevecht met je wilt aangaan, dan zal het toch erop of eronder moeten zijn.
Het schijnt dat "pitbull-achtige honden" ( om het zomaar te zeggen), 1 keer in hun leven zijn baasjes kùnnen aanvallen.
en dit verhaal klopt dan.
Lijkt mij niet lekker slapen dan.
... maar ook in het park was er niks te vinden dus maar naar het strand alwaar....chrico schreef:Om te kijken of ik daar dan misschien een geschikt slachtoffer vind om ...Gonny schreef:ik heb geen baas, maar een vrouwtje....o,jee wat dilemma.....Eline* schreef:Wie bijt ik nou in de billen vandaag?Rob* schreef:
Mijn baasje te zijnchrico schreef:Om te kijken of ik daar dan misschien een geschikt slachtoffer vind om ...Gonny schreef:ik heb geen baas, maar een vrouwtje....o,jee wat dilemma.....Eline* schreef:Wie bijt ik nou in de billen vandaag?Rob* schreef:
ja dat wordt wel altijd gezegd he.marian* schreef:Dat jij nog een achterste hebt met die 2 enge Hedders van je!Inge schreef:Heb je zeker nooit gehoord wat Stabij-achtigen doen?![]()
Als je dat wist had je nooit een Stabij aangeschaft, geloof me....
Die vallen toch altijd van achteren aan?