ik heb mijn kruising uit (toen nog)de particulier, de voorloper van marktplaats alleen dan op papier... ik heb nooit een sec. spijt gehad die hond genomen te hebben. Als je zoiets gaat verbieden kun je nergens meer een hond kopen, je moet gewoon zelf je gezonde verstand gebruiken en kijken hoe, wat waar, maar ik vind marktplaatshonden dus zeker niet bij voorbaat slecht.bauke schreef:Het gaat er niet om of ze goed of niet goed zijn, maar het gaat om het handelen zelf.
Geef je deze mensen, die het erom doen, de ruimte en de klanten, dan blijven ze het doen, op een soms erge manier van fokken, alleen maar om het geld en niet meer om het ras.
Daarom moet je dat niet aanmoedigen, maar dus juist ontmoedigen,
door het gewoon te negeren en ergens anders je hond te kopen..
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zijn alle marktplaatshonden slecht
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- boemerang
- Zeer actief
juist je gezonde verstand gebruiken
je merkt van zelf wel of die mensen het menen en uit liefde hebben gedaan, wel belangsteling tonen en zo zijn er nog meer dingen waar ik op let
maar zeg het niet allemaal want dan doen de ras echte broodfokkers
het na maar ik neem aan dat iedereen zo zijn mannier heeft om te weten
met wie je in zee gaat
je merkt van zelf wel of die mensen het menen en uit liefde hebben gedaan, wel belangsteling tonen en zo zijn er nog meer dingen waar ik op let
maar zeg het niet allemaal want dan doen de ras echte broodfokkers
het na maar ik neem aan dat iedereen zo zijn mannier heeft om te weten
met wie je in zee gaat

onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
- Lies en co
- Zeer actief
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Mwao..dat zou ik niet zo stellen.Lies en co schreef:Er zijn ook een aantal organisaties die buitenlandse honden plaatsen op marktplaats ed. Afgezien of je hier nu voor of tegen bent, die mensen zijn serieus bezig, en geven de hond niet aan gelijk wie mee en maken er ook geen winst op.

Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Juist het feit dat ze de honden op marktplaats moeten zetten om er een baasje voor te vinden, geeft wel aan dat ze niet serieus hun werk doen.
Een stichting die zich inzet voor honden uit het buitenland moet niet eerder honden hier naar toe halen voordat ze er een baasje voor hebben.
Het zijn juist dat soort stichtingen die ervoor zorgen dat de groep stichtingen t.b.v. buitenlandse honden een slechte naam krijgen en niet meer serieus genomen worden. Het is een soort hondjes uit polen halen, maar dan onder het mom van liefdadigheid. Het zijn ook bijna altijd puppies en de gezondheid van de dieren laat ook nog wel eens te wensen over. Ik zou bij dat soort stichtingen nooit een hond nemen en al helemaal niet via Marktplaats.
Een stichting die zich inzet voor honden uit het buitenland moet niet eerder honden hier naar toe halen voordat ze er een baasje voor hebben.
Het zijn juist dat soort stichtingen die ervoor zorgen dat de groep stichtingen t.b.v. buitenlandse honden een slechte naam krijgen en niet meer serieus genomen worden. Het is een soort hondjes uit polen halen, maar dan onder het mom van liefdadigheid. Het zijn ook bijna altijd puppies en de gezondheid van de dieren laat ook nog wel eens te wensen over. Ik zou bij dat soort stichtingen nooit een hond nemen en al helemaal niet via Marktplaats.

Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
-
- Zeer actief
dat soort mensen heb je overal dat wil niet zeggen dat zoiets als de marktplaats slecht is dr zijn gewoon mensen dit misbruik maken van dit soort mogelijkheden!!! voorheen stonden dit soort advertenties in de krant , nu op internet, t is verschoven , en het probleem verschuift meeRoelfien schreef:Juist het feit dat ze de honden op marktplaats moeten zetten om er een baasje voor te vinden, geeft wel aan dat ze niet serieus hun werk doen.

-
- Zeer actief
Niet iedereen die via marktplaats een pup te koop heeft, heeft slecht in de zin. Ik zag zelf dat de fokker van onze Rico ook via marktplaats een pup aanbood en een aantal ouderdieren ivm inkrimping. Deze fokker is/was geen vermeerderaar, maar een goede fokker die het ras (teckel) wil(de) verbeteren.

Gr.Bianca, Rico en Dribbel
ik vind het niet altijd slecht.
Ik heb zelf Hera via marktplaats gekocht. Gewoon een prima fokster, die heel afentoe een nest fokt met ouderdieren die zorgvuldig uitgezocht zijn en die voldoen aan de eisen die gelden voor de Duitseherder. Ook een stamboom erbij.
Hera was samen met 2 andere pups over omdat ze 3 afzeggingen had omdat die mensen (africhters) geen teven wilden maar reuen, de anderen op haar reserve lijst wilden ook reuen.
Ik heb een ontzettend leuke hond aan Hera, zo gezond als een vis, altijd interesse van de fokster en ook ons eerste bezoek was echt meer dan goed bevallen.
Zelf heb ik ook weleens een hond via markplaats herplaatst voor een bevriende fokker. Je bereikt ontzettend veel mensen en ja helaas ook mensen die het minder leuk voor hebben maar die haal je (ik tenminste wel) er vaak bij het eerste mailtje al uit. Die vragen bijv. gelijk 'kost dat?' of 1 zin 'is de hond er nog?' ....dan was ik snel uitgekeken.
Uiteindelijk een selectie gemaakt en die thuis laten komen en daar dus 1 uitgezocht...de hond zit daar nog steeds en heeft het daar uitstekend.
Ik vind er dus op zich niks mis mee.
Ik heb zelf Hera via marktplaats gekocht. Gewoon een prima fokster, die heel afentoe een nest fokt met ouderdieren die zorgvuldig uitgezocht zijn en die voldoen aan de eisen die gelden voor de Duitseherder. Ook een stamboom erbij.
Hera was samen met 2 andere pups over omdat ze 3 afzeggingen had omdat die mensen (africhters) geen teven wilden maar reuen, de anderen op haar reserve lijst wilden ook reuen.
Ik heb een ontzettend leuke hond aan Hera, zo gezond als een vis, altijd interesse van de fokster en ook ons eerste bezoek was echt meer dan goed bevallen.
Zelf heb ik ook weleens een hond via markplaats herplaatst voor een bevriende fokker. Je bereikt ontzettend veel mensen en ja helaas ook mensen die het minder leuk voor hebben maar die haal je (ik tenminste wel) er vaak bij het eerste mailtje al uit. Die vragen bijv. gelijk 'kost dat?' of 1 zin 'is de hond er nog?' ....dan was ik snel uitgekeken.
Uiteindelijk een selectie gemaakt en die thuis laten komen en daar dus 1 uitgezocht...de hond zit daar nog steeds en heeft het daar uitstekend.
Ik vind er dus op zich niks mis mee.
-
- Zeer actief
Het nestje waar Sita uitkomt heeft ook marktplaats gestaan. Ik werd door een vriendin op het nest geattendeerd. Een vriendin van haar kent de mensen waar Sita vandaan komt. Ik heb toen op marktplaats gekeken en was helemaal verliefd op Sita. Ben twee keer bij de mensen thuis geweest en zij gaven echt niet zo maar aan iedereen een pup mee. Het voelde heel goed aan.
Mijn volgende hond wordt zeker een rashond uit goede lijnen. De kans op erfelijke ziektes zijn dan veel minder aanwezig. Bij Sita weten we dat niet en hopen dat ze helemaal gezond blijft
Mijn volgende hond wordt zeker een rashond uit goede lijnen. De kans op erfelijke ziektes zijn dan veel minder aanwezig. Bij Sita weten we dat niet en hopen dat ze helemaal gezond blijft

Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
- boemerang
- Zeer actief
ook stamboom hondjes moet je wel op letten hoor
kijk dan eerst de ras vereniging na lees de gastboekken door
hoeveel contact ze nog met de pup kooper hebben
daar ben jij nu ook wel achter
je weet nu wel wat hoe je het moet doen heel veel suc6 bij je volgende aankoop
kijk dan eerst de ras vereniging na lees de gastboekken door
hoeveel contact ze nog met de pup kooper hebben
je weet nu wel wat hoe je het moet doen heel veel suc6 bij je volgende aankoop

- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
- Mark-fryslan
- Zeer actief
De vraag was inderdaad of de marktplaats honden slecht zijn. Nee natuurlijk niet, onzinnige vraag eigenlijk. Er wordt van alles gedumpt van rashond tot bastaard van perfecte conditie tot doodziek Dus met een beetje geluk kan er zomaar een prima hond tussen zitten. Geen verschil met een asiel. Alhoewel een asiel een ziek dier wel zal behandelen of euthanaseren i.p.v. domweg stiekum door verkopen.
Het gaat mij er ook niet om of de honden goed of slecht zouden zijn. Mijn bezwaar is dat je op deze manier meewerkt om van dieren wegwerpartikelen te maken.
Het wordt weer een stuk makkelijker om een impulsaankoop te doen. Je hoeft nu helemaal niet meer na te denken. Koop maar gewoon. Bevalt de hond niet of vloekt de vacht bij het interieur dan kun je het beest toch gewoon op marktplaats zetten? Desnoods schiet je er die 25€ bij in. Dat is dan niet anders.
Het enige goede wat ik kan bedenken is dat er misschien een kleine groep verderfelijk volk is wat nu de hond via marktplaats weg doet i.p.v. dat de hond in het bos wordt achtergelaten.
Als hond kun je dan maar het beste een bastaard zijn trouwens want als rashond loop je de kans opgekocht te worden door gewetenloze handelaren en lui die er mee gaan fokken ongeacht achtergrond. Ook niet iets waar je aan mee wilt werken toch? En nee dit kan je niet van het voorhoofd aflezen. Het zijn hele innemende persoonlijkheden met een mooi verhaal zodat jij je wat minder schuldig voelt.
Dus ik hoop dat de Marktplaats liefhebbers daar eens over na gaan denken. Maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn.
Oh ja we houden ook nog de broodfok in stand, maar daar maakt niemand zich meer zorgen over lijkt het wel.
Groetjes Mark
Het gaat mij er ook niet om of de honden goed of slecht zouden zijn. Mijn bezwaar is dat je op deze manier meewerkt om van dieren wegwerpartikelen te maken.
Het wordt weer een stuk makkelijker om een impulsaankoop te doen. Je hoeft nu helemaal niet meer na te denken. Koop maar gewoon. Bevalt de hond niet of vloekt de vacht bij het interieur dan kun je het beest toch gewoon op marktplaats zetten? Desnoods schiet je er die 25€ bij in. Dat is dan niet anders.
Het enige goede wat ik kan bedenken is dat er misschien een kleine groep verderfelijk volk is wat nu de hond via marktplaats weg doet i.p.v. dat de hond in het bos wordt achtergelaten.
Als hond kun je dan maar het beste een bastaard zijn trouwens want als rashond loop je de kans opgekocht te worden door gewetenloze handelaren en lui die er mee gaan fokken ongeacht achtergrond. Ook niet iets waar je aan mee wilt werken toch? En nee dit kan je niet van het voorhoofd aflezen. Het zijn hele innemende persoonlijkheden met een mooi verhaal zodat jij je wat minder schuldig voelt.
Dus ik hoop dat de Marktplaats liefhebbers daar eens over na gaan denken. Maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn.
Oh ja we houden ook nog de broodfok in stand, maar daar maakt niemand zich meer zorgen over lijkt het wel.
Groetjes Mark
"Life is what happens to you while you're busy making other plans" - John Lennon -
In mijn hart nog steeds bij me, Malou 01-06-2000 - 03-11-2005
-
- Zeer actief
malinois schreef:ik heb mijn kruising uit (toen nog)de particulier, de voorloper van marktplaats alleen dan op papier... ik heb nooit een sec. spijt gehad die hond genomen te hebben. Als je zoiets gaat verbieden kun je nergens meer een hond kopen, je moet gewoon zelf je gezonde verstand gebruiken en kijken hoe, wat waar, maar ik vind marktplaatshonden dus zeker niet bij voorbaat slecht.bauke schreef:Het gaat er niet om of ze goed of niet goed zijn, maar het gaat om het handelen zelf.
Geef je deze mensen, die het erom doen, de ruimte en de klanten, dan blijven ze het doen, op een soms erge manier van fokken, alleen maar om het geld en niet meer om het ras.
iedereen weet dat het een beerput van hondenhandel is, tis net een puppyfarm waar maar alles word aangeboden, de meest rare kruisingen die nergens op zijn getest, een fokker die gewoon echt serieus bezig is met fokken heeft geen mp nodig, zo ja dan doet die fokker iets goed mis hoor.
en er zal best een uitzondering zijn, maar daardoor zitten de kankergezwellen nog steeds op mp en die bieden hun hondjes met dezelfde lulkoek aan, never nooit als ik was gaan fokken met boxertjes dat ze op mp waren gekomen, en misschien in de toekomst als het zover is om toch te gaan fokken met boxertjes komen ze niet op mp.
-
- Zeer actief
- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
Robbie komt ook van MP. Had daar ook wel zo mijn bedenkingen bij, want genoeg gelezen over vanalles. Besloten eerst maar eens te kijken en we hadden er allebei een goed gevoel over. Volgens mij was het gewoon een particulier die een nestje had. Er waren nog andere honden.
Heb er geen spijt van, het is een schat van een hond en ook errug sociaal. (Okee, misschien ook wel beetje aan mezelf te danken omdat ik hem overal mee naar toe neem).
Het zullen toch niet alléén maar slechte mensen zijn die op MP staan??
Heb er geen spijt van, het is een schat van een hond en ook errug sociaal. (Okee, misschien ook wel beetje aan mezelf te danken omdat ik hem overal mee naar toe neem).
Het zullen toch niet alléén maar slechte mensen zijn die op MP staan??
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Zolang we niet kunnen selecteren weet je dus niet wie goed en slecht is om het maar even zo infantiel op te schrijven.Marloes schreef:Het zullen toch niet alléén maar slechte mensen zijn die op MP staan??

En zolang het gevolg daarvan is dat er dierenleed en dierenhandel kan blijven bestaan moeten we dat gewoon niet meer doen, pups van marktplaats trekken.
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

- Hiddink
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ik vind het wat kort door de bocht om te stellen dat een goede fokker niet op MP adverteert.
Ik heb zelf laatst een nestaankondiging op MP gezet. Op zich ben ik er geen voorstander van om dieren via marktplaats te kopen of te verkopen, maar je moet je je als fokker wel bekend maken, anders wordt het moeilijk om de juiste mensen te vinden.
Ik zie mezelf als serieus fokker, en wellicht kan ik jullie daarvan overtuigen via mijn website.
Voordat de uiteindelijke dekking plaatsvond, was ik al 8 puppies kwijt, leek me een goed aantal vor het type hond wat ik fok, om dit nestje door te zetten. Tijdens de echo kreeg ik te horen dat ik rekening moest houden met een paar puppen extra, daarop heb ik besloten om de schaamte voorbij te gaan en toch Marktplaats als medium te gebruiken om kennelnaam bekenheid te krijgen.
Alle potentiele kopers worden door ons gescreened, om te voorkomen dat zo'n hondje in de verkeerde handen valt. Dit en het feit dat het nestje er op dat moment nog niet was, voorkomt volgens mij impuls aankopen.
Misschien als je al één of meerdere nestjes gefokt hebt, dat je dan MP niet nodig hebt. Dan zou ik ze ook links laten liggen
Ik heb zelf laatst een nestaankondiging op MP gezet. Op zich ben ik er geen voorstander van om dieren via marktplaats te kopen of te verkopen, maar je moet je je als fokker wel bekend maken, anders wordt het moeilijk om de juiste mensen te vinden.
Ik zie mezelf als serieus fokker, en wellicht kan ik jullie daarvan overtuigen via mijn website.
Voordat de uiteindelijke dekking plaatsvond, was ik al 8 puppies kwijt, leek me een goed aantal vor het type hond wat ik fok, om dit nestje door te zetten. Tijdens de echo kreeg ik te horen dat ik rekening moest houden met een paar puppen extra, daarop heb ik besloten om de schaamte voorbij te gaan en toch Marktplaats als medium te gebruiken om kennelnaam bekenheid te krijgen.
Alle potentiele kopers worden door ons gescreened, om te voorkomen dat zo'n hondje in de verkeerde handen valt. Dit en het feit dat het nestje er op dat moment nog niet was, voorkomt volgens mij impuls aankopen.
Misschien als je al één of meerdere nestjes gefokt hebt, dat je dan MP niet nodig hebt. Dan zou ik ze ook links laten liggen
Inderdaad, je weet niet wie goed of slecht is. Maar als er geen MP meer is, vinden ze ook wel weer andere manieren om dierenhandel voort te zetten. Ik ben er tegen, begrijp me goed.
En het gaat niet alleen over honden, het is die hele dierenrubriek.
Kijk maar eens hoe gemakkelijk konijnen erop worden gezet...
En dan van die mensen die na een tijdje hun dier niet meer leuk vinden omdat het nou eenmaal een dier is en geen mens in een knuffelvachtje. Dat is helemaal erg. Denk er dan iig eens heel goed over na wat je in huis haalt. En dat geld voor alle dieren.
Okee, het is misschien niet de beste manier om aan je dier te komen, maar ik blijf erbij dat je niet iedereen over één kam kunt scheren.
En het gaat niet alleen over honden, het is die hele dierenrubriek.
Kijk maar eens hoe gemakkelijk konijnen erop worden gezet...
En dan van die mensen die na een tijdje hun dier niet meer leuk vinden omdat het nou eenmaal een dier is en geen mens in een knuffelvachtje. Dat is helemaal erg. Denk er dan iig eens heel goed over na wat je in huis haalt. En dat geld voor alle dieren.
Okee, het is misschien niet de beste manier om aan je dier te komen, maar ik blijf erbij dat je niet iedereen over één kam kunt scheren.
- Mark-fryslan
- Zeer actief
Dat vind ik altijd zo'n flauwe reactie. Zo ken ik er nog wel eentje.Marloes schreef:Maar als er geen MP meer is, vinden ze ook wel weer andere manieren om dierenhandel voort te zetten. .
"Concentratiekampen verbieden heeft geen zin want ze vinden wel een andere manier om ze om zeep te helpen" Zal best maar ik blijf ertegen
Groetjes mark
"Life is what happens to you while you're busy making other plans" - John Lennon -
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
dan komen ze wel in de krant of in de supermarkt wordt een advertentie opgehangenRob* schreef:malinois schreef:ik heb mijn kruising uit (toen nog)de particulier, de voorloper van marktplaats alleen dan op papier... ik heb nooit een sec. spijt gehad die hond genomen te hebben. Als je zoiets gaat verbieden kun je nergens meer een hond kopen, je moet gewoon zelf je gezonde verstand gebruiken en kijken hoe, wat waar, maar ik vind marktplaatshonden dus zeker niet bij voorbaat slecht.bauke schreef:Het gaat er niet om of ze goed of niet goed zijn, maar het gaat om het handelen zelf.
iedereen weet dat het een beerput van hondenhandel is, tis net een puppyfarm waar maar alles word aangeboden, de meest rare kruisingen die nergens op zijn getest, een fokker die gewoon echt serieus bezig is met fokken heeft geen mp nodig, zo ja dan doet die fokker iets goed mis hoor.
en er zal best een uitzondering zijn, maar daardoor zitten de kankergezwellen nog steeds op mp en die bieden hun hondjes met dezelfde lulkoek aan, never nooit als ik was gaan fokken met boxertjes dat ze op mp waren gekomen, en misschien in de toekomst als het zover is om toch te gaan fokken met boxertjes komen ze niet op mp.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Hiddink
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- ceciel
- Zeer actief
- Hiddink
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Lies en co
- Zeer actief
Hey Luna,lunatje schreef:luna hebben we ok via mp gevonden
geen spijt van ga nu voor de vereneging die adverteerde
hondjes opvangen dus eigelijk heel positief
Wij vangen ook honden op voor SOS. Volgende week komt Mika bij ons. Zal weer een levendige boel worden

Veel plezier met het opvangen!! Zien we je op de reunie?
Lies
-
- Zeer actief
- Contacteer:
ik heb niet alles gelezen,
maar dick komt ook van marktplaats, hij komt eigenlijk uit polen, hij zat met zijn 8zusjes in huis. zijn moeder was nog polen. wij wisten niks af van broodfokkers en dick is gelukkig gezond.
maar ik weet niet of ik zo snel weer een hond via MP zou kopen, ik kijk wel regelmatig maar af en toe kan je al aan de verhaaltjes lezen dat het broodfokkers zijn. maar er zijn ook andere, overlaatst las ik een advertentie van iemand die hun teckel wilden verkopen omdat hun aan shows doen en de teckel was te klein voor shows. weet niet of het hele verhaal klopt, maar dit lijkt me vertrouwelijker dan iemand die 3advertenties zet (achter elkaar) met verschillende hondjes
maar dick komt ook van marktplaats, hij komt eigenlijk uit polen, hij zat met zijn 8zusjes in huis. zijn moeder was nog polen. wij wisten niks af van broodfokkers en dick is gelukkig gezond.
maar ik weet niet of ik zo snel weer een hond via MP zou kopen, ik kijk wel regelmatig maar af en toe kan je al aan de verhaaltjes lezen dat het broodfokkers zijn. maar er zijn ook andere, overlaatst las ik een advertentie van iemand die hun teckel wilden verkopen omdat hun aan shows doen en de teckel was te klein voor shows. weet niet of het hele verhaal klopt, maar dit lijkt me vertrouwelijker dan iemand die 3advertenties zet (achter elkaar) met verschillende hondjes
groetjes brenda & een pootje van dick en dunya

-
- Actief
- boemerang
- Zeer actief
dat is ook het vervelende er van
je kunt niet binnen in de hond kijken ,maar ook niet in de mens
eerlijk heid is meestal ver te zoeken,maar heb je ook een soort van garantie mee gekregen waarin staat mocht je hond binnen het jaar gebreken hebben kun je contact met ons op nemen en dan de handtekenig ,waar je hond weg komt ,en wat staat er in het boekje ,
welke da heeft de hond als puppy onderzocht er is zoiets als een wet boek
een hond is een ding je hebt rechten en plichten
ik heb het op gezocht via google daar staat best wel veel info bij
het is alweer een poos terug maar op recht boek of de rijdende rechter
daar ben ik het geloof ik tegen gekomen
je kunt niet binnen in de hond kijken ,maar ook niet in de mens
eerlijk heid is meestal ver te zoeken,maar heb je ook een soort van garantie mee gekregen waarin staat mocht je hond binnen het jaar gebreken hebben kun je contact met ons op nemen en dan de handtekenig ,waar je hond weg komt ,en wat staat er in het boekje ,
welke da heeft de hond als puppy onderzocht er is zoiets als een wet boek
een hond is een ding je hebt rechten en plichten
ik heb het op gezocht via google daar staat best wel veel info bij
het is alweer een poos terug maar op recht boek of de rijdende rechter
daar ben ik het geloof ik tegen gekomen