Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat doe je met een pup die dezelfde dag retour komt?
Moderator: moderatorteam
-
Essy
Wat doe je met een pup die dezelfde dag retour komt?
Ik krijg zo meteen een pup terug die vandaag naar zijn nieuwe baasje is gegaan. Hun engelse buldog reu accepteert hem niet maar wil hem te lijf.
Heeft iemand dit eerder gehad en wat heb je dan qua financien gedaan.
Ik heb vandaag twee mensen afgezegd die hem voor hetzelfde bedrag hadden willen hebben. Of ik hem nu gelijk weer kan verkopen voor het zelfde bedrag is niet waarschijnlijk.
Ik wil niet zelf erbij inschieten en ik vraag me af hoe jullie zoiets hebben opgelost.
Heeft iemand dit eerder gehad en wat heb je dan qua financien gedaan.
Ik heb vandaag twee mensen afgezegd die hem voor hetzelfde bedrag hadden willen hebben. Of ik hem nu gelijk weer kan verkopen voor het zelfde bedrag is niet waarschijnlijk.
Ik wil niet zelf erbij inschieten en ik vraag me af hoe jullie zoiets hebben opgelost.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, kennisen wel, gewoon gehele geld bedrag terug geven, pup weer even rustig thuis laten zijn, echt enorm onwennig zal het niet zijn en dan een nieuw baasje zoeken.
en waarom zou je de pup niet voor hetzelfde bedrag weer kunnen verkopen?
wat ik vind van mensen die op 1 dag besluiten dat iets niet gaat? tja ik weet het niet hoor, of ze kennen hun andere hond ook niet echt goed, of ze weten niet zo goed hoe een pup te introduceren, het gaat wel vaker niet direct soepel.
maar goed, daar zou ik dus dan verder geen discussie over aan gaan, nu is er nog geen trauma enz, dus voor de pup niet veel meer dan een klein reisje
en waarom zou je de pup niet voor hetzelfde bedrag weer kunnen verkopen?
wat ik vind van mensen die op 1 dag besluiten dat iets niet gaat? tja ik weet het niet hoor, of ze kennen hun andere hond ook niet echt goed, of ze weten niet zo goed hoe een pup te introduceren, het gaat wel vaker niet direct soepel.
maar goed, daar zou ik dus dan verder geen discussie over aan gaan, nu is er nog geen trauma enz, dus voor de pup niet veel meer dan een klein reisje
-
Felix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Wat ik zelf zou doen (ben geen fokker hoor, maar een leek op dat gebied), is het hondje gewoon terug nemen, het geld terug geven, en hem gewoon ergens weer zien te plaatsen 
Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
-
Felix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Zo'n pup die maar 1 dag buiten de deur geweest is, is nog best te verkopen o.i.d. aan mensen die er wel over nagedacht hebben hoor 
Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
-
Josee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
Ook ik zou hetzelfde doen. Puppie terug nemen , volledige bedrag terug geven en voor hetzelfde bedrag weer verkopen mocht je een nieuwe eigenaar op het oog hebben.
Er is toch niks met het hondje behalve dat het dus wat ouder wordt en van jullie wersl al een stukje opvoeding en zindelijkheidst6raining mee krijgt???
Er is toch niks met het hondje behalve dat het dus wat ouder wordt en van jullie wersl al een stukje opvoeding en zindelijkheidst6raining mee krijgt???
-
Parisgirl
- Actief
-
gucci
- Zeer actief
ik heb het meegemaakt met een kitten wat ik had gefokt, na drie dagen kwam hij terug omdat de mensen hem toch niet leuk vonden
hij wilde niet met hun knuffelen,( heb me danig vergist in mijn mensen kennis) ik heb hem natuurlijk terug genomen en het geld terug gegeven minus de aanbetaling, heb hem een ruime week weer lekker in huis gehad zodat hij weer kon herstellen van het heen en weer gezeul met hem en toen leuke mensen voor hem gevonden, wel wat minder voor gevraagd.
jammer dat het niet ging met deze pup en hun andere hond, hoop dat hij snel weer een goed huisje zal vinden.
groetjes,
jammer dat het niet ging met deze pup en hun andere hond, hoop dat hij snel weer een goed huisje zal vinden.
groetjes,
Groetjes,

-
Essy
- Kika
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zou de mensen het volledige bedrag terug geven. Voor de pup weer een ander baasje zoeken (of misschien heb je al iemand op het oog) en daar weer het normale bedrag voor vragen. Het pupje is nog geen 24 uur weggeweest. Zou voor mij hetzelfde zijn als de koper een dag van te voren afzegt. Moet je ook een andere koper benaderen en die betaalt dan toch ook het gangbare, volledige bedrag.
Succes met het pupje
Succes met het pupje
-
Essy
dat is precies wat ik bedoel. Ik vind dat ik de volgende niet de volle mep kan laten betalen voor een terug gekomen hond. Plus hij moet vrijdag de volgende enting, ontwormd worden en ik weet niet hoe lang hij hier nog zal zijn. In het ergste geval brengt hij iets mee terug waarvan de andere pups ziek worden.gucci schreef:ik heb het meegemaakt met een kitten wat ik had gefokt, na drie dagen kwam hij terug omdat de mensen hem toch niet leuk vondenhij wilde niet met hun knuffelen,( heb me danig vergist in mijn mensen kennis) ik heb hem natuurlijk terug genomen en het geld terug gegeven minus de aanbetaling, heb hem een ruime week weer lekker in huis gehad zodat hij weer kon herstellen van het heen en weer gezeul met hem en toen leuke mensen voor hem gevonden, wel wat minder voor gevraagd.
groetjes,
- Annelies
- Zeer actief
-
jidde
-
Essy
ik ben er niet bij geweest bij wat hij heeft meegemaakt. Hij ging hier weg als een hond met alleen maar positieve ervaringen. Ik moet maar afwachten of hij er inderdaad niks aan overhoud.Annelies schreef:Tweedehands artikel...?Essy schreef:Ik vind dat ik de volgende niet de volle mep kan laten betalen voor een terug gekomen hond.![]()
-
jidde
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
ja, en dat kun je toch zelf gaan zien? het zou wel heel triest zijn als de pup in die paar uren tijd, zo'n traumatische ervaring heeft opgedaan, dat de hond nu ineens een hond met een verhaal is.Essy schreef:ik ben er niet bij geweest bij wat hij heeft meegemaakt. Hij ging hier weg als een hond met alleen maar positieve ervaringen. Ik moet maar afwachten of hij er inderdaad niks aan overhoud.Annelies schreef:Tweedehands artikel...?Essy schreef:Ik vind dat ik de volgende niet de volle mep kan laten betalen voor een terug gekomen hond.![]()
daarbij, er zijn toch veel fokkers van de dog, die de pups met 9 a 10 weken pas weg doen? wat dat betreft is de pup ook nog jong.
je moet en hoeft hem niet direct morgen weer ergens te plaatsen ofzo, maar dat hij ineens minder waard is door dit? nee grote onzin.
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
-
gucci
- Zeer actief
daarom vraag ik een aanbetaling, in deze situatie kwam dat gelukkig van pas, ik heb de mensen het geld teruggegeven minus de aanbetaling, aan de nieuwe baasjes minder gevraagd en het zo opgelost met de aanbetaling van die andere, zo schoot ik er niet al teveel bij in, en de nieuwe baasjes betaalden wat minder. omdat ik persoonlijk het niet kon maken om voor hem weer de volle prijs te laten betalen, hij was wat ouder en had toch een heel klein verleden, daarom had ik hem ook wat langer in huis om te zien of hij iets meegenomen had. kittens zijn al zo gevoelig voor stress.Essy schreef:dat is precies wat ik bedoel. Ik vind dat ik de volgende niet de volle mep kan laten betalen voor een terug gekomen hond. Plus hij moet vrijdag de volgende enting, ontwormd worden en ik weet niet hoe lang hij hier nog zal zijn. In het ergste geval brengt hij iets mee terug waarvan de andere pups ziek worden.gucci schreef:ik heb het meegemaakt met een kitten wat ik had gefokt, na drie dagen kwam hij terug omdat de mensen hem toch niet leuk vondenhij wilde niet met hun knuffelen,( heb me danig vergist in mijn mensen kennis) ik heb hem natuurlijk terug genomen en het geld terug gegeven minus de aanbetaling, heb hem een ruime week weer lekker in huis gehad zodat hij weer kon herstellen van het heen en weer gezeul met hem en toen leuke mensen voor hem gevonden, wel wat minder voor gevraagd.
groetjes,
als je hem zelf nog laat enten en ontwormen zou ik er niet al teveel van af halen van de prijs, is toch weer een extra wat hij krijgt voor de nieuwe baasjes.
groetjes,
Groetjes,

-
Essy
Er zijn op dit moment erg veel doggenpups. Ik heb voor alle pups die nu weg zijn superbaasjes gevonden (inclusief deze). Deze mensen hadden hem geannuleerd wegens prive-omstandigheden maar belden vanmorgen dat ze hem toch kwamen halen. Vervelende was dat er op dat moment mensen onderweg waren die met name voor deze reu kwamen. Die zijn dus voor niks gekomen. Daarna nog iemand gemeld dat alle reuen verkocht waren. Ik heb echt geen idee hoe lang het gaat duren voor ik nieuwe goede baasjes heb gevonden. En hoe lang hij dan nog hier zal zijn en hoeveel mij dat kost en hoeveel iemand anders nog voor hem wil geven. Ik kan zijn naam in zijn paspoort gaan doorstrepen enz. ik vind het allemaal erg vervelend voor die mensen maar voor mij is het ook bijzonder lullig. Als de volgende hem voor hetzelfde bedrag wil hebben voor hij hier een tijd gezeten heeft en blijkt dat hij er niks aan over gehouden heeft wil ik die mensen best het volledige bedrag terug geven. Maar alle kosten die nu voor mijn rekening komen wil ik er toch vanaf halen.yamie schreef:maar goed, daarbij, als jij vind dat je het niet kan maken, dan vraag je er minder vooralleen snap ik dan je stukje dat je er zelf niet bij in wilt schieten niet
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
-
Parisgirl
- Actief
Bijzonder lullig, maar wel het risico van fokken denk ik. Misschien een goede les voor een eventueel volgende keer. Reservelijst opbouwen voor eventuele onverwachte dingenEssy schreef:Er zijn op dit moment erg veel doggenpups. Ik heb voor alle pups die nu weg zijn superbaasjes gevonden (inclusief deze). Deze mensen hadden hem geannuleerd wegens prive-omstandigheden maar belden vanmorgen dat ze hem toch kwamen halen. Vervelende was dat er op dat moment mensen onderweg waren die met name voor deze reu kwamen. Die zijn dus voor niks gekomen. Daarna nog iemand gemeld dat alle reuen verkocht waren. Ik heb echt geen idee hoe lang het gaat duren voor ik nieuwe goede baasjes heb gevonden. En hoe lang hij dan nog hier zal zijn en hoeveel mij dat kost en hoeveel iemand anders nog voor hem wil geven. Ik kan zijn naam in zijn paspoort gaan doorstrepen enz. ik vind het allemaal erg vervelend voor die mensen maar voor mij is het ook bijzonder lullig. Als de volgende hem voor hetzelfde bedrag wil hebben voor hij hier een tijd gezeten heeft en blijkt dat hij er niks aan over gehouden heeft wil ik die mensen best het volledige bedrag terug geven. Maar alle kosten die nu voor mijn rekening komen wil ik er toch vanaf halen.yamie schreef:maar goed, daarbij, als jij vind dat je het niet kan maken, dan vraag je er minder vooralleen snap ik dan je stukje dat je er zelf niet bij in wilt schieten niet
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
-
gucci
- Zeer actief
ik heb mensen gehad bij mijn tweede nestje en die zeiden een dag van te voren af, terwijl ik het kitten al vanaf 4 weken oud voor hun had gereserveert, en dus meerdere mensen nee had verkocht omdat ze dus besproken was, ze gingen toch maar liever op vakantie en hadden het geld dus voor die vakantie nodig en wilden het kittentje dus niet meer, het was net rond de kerstperiode en in die periode is het altijd wat lastiger om kittens te verkopen vind ik zelf. ze wilden hun aanbetaling perse terug hebben ze deden enorm moeilijk, wat ik toen heb gezegd is, elke dag dat het kitten nog bij mij is vraag ik hetzelfde als pensiongeld, ik dacht dat ik 6 euro per dag vroeg, en daar gingen ze dan mee accoord, na ongeveer 12 dagen had ik hele leuke baasjes voor haar gevonden en heb een klein bedrag weer naar hun terug gestort. sindsdien zeg ik nu altijd duidelijk erbij dat ik alleen een aanbetaling terug betaal als er echt iets aan de hand is, er zijn genoeg redenen dat mensen een kitten niet kunnen nemen, maar van die vlutredenen zoals vakantie etc, betaal ik nu geen aanbetalingen meer terug. ik zet tegenwoordig ook alles op papier, bij aanbetalingen heb ik een reserveringscontract, voor beide partijen duidelijk.
dus in jouw geval zou ik gewoon duidelijk tegen deze mensen zeggen dat alle gemaakte kosten die jij nu moet maken voor hun rekening zijn. en dus in mindering komen op het bedrag wat je ze terug betaald.
groetjes,
dus in jouw geval zou ik gewoon duidelijk tegen deze mensen zeggen dat alle gemaakte kosten die jij nu moet maken voor hun rekening zijn. en dus in mindering komen op het bedrag wat je ze terug betaald.
groetjes,
Groetjes,

-
Essy
waarom zou dat voor rekening van de fokker moeten. Ik heb een gezonde normale hond verkocht aan mensen die mij niet verteld hebben dat hun reu niet tegen alle puppies even aardig is. Ik neem hem terug maar vind persoonlijk niet dat ik nu voor alle eventuele kosten die hieruit voortkomen hoef op te draaien.Parisgirl schreef:Bijzonder lullig, maar wel het risico van fokken denk ik. Misschien een goede les voor een eventueel volgende keer. Reservelijst opbouwen voor eventuele onverwachte dingenEssy schreef:Er zijn op dit moment erg veel doggenpups. Ik heb voor alle pups die nu weg zijn superbaasjes gevonden (inclusief deze). Deze mensen hadden hem geannuleerd wegens prive-omstandigheden maar belden vanmorgen dat ze hem toch kwamen halen. Vervelende was dat er op dat moment mensen onderweg waren die met name voor deze reu kwamen. Die zijn dus voor niks gekomen. Daarna nog iemand gemeld dat alle reuen verkocht waren. Ik heb echt geen idee hoe lang het gaat duren voor ik nieuwe goede baasjes heb gevonden. En hoe lang hij dan nog hier zal zijn en hoeveel mij dat kost en hoeveel iemand anders nog voor hem wil geven. Ik kan zijn naam in zijn paspoort gaan doorstrepen enz. ik vind het allemaal erg vervelend voor die mensen maar voor mij is het ook bijzonder lullig. Als de volgende hem voor hetzelfde bedrag wil hebben voor hij hier een tijd gezeten heeft en blijkt dat hij er niks aan over gehouden heeft wil ik die mensen best het volledige bedrag terug geven. Maar alle kosten die nu voor mijn rekening komen wil ik er toch vanaf halen.yamie schreef:maar goed, daarbij, als jij vind dat je het niet kan maken, dan vraag je er minder vooralleen snap ik dan je stukje dat je er zelf niet bij in wilt schieten niet
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
ik vind het gemierenneuk over de kosten ( want waar hebben we het nu over? de enting? het voer wat hij nu bij jou weer opeet?) wat irritant eigenlijk, concentreer je liever op de pup zo, bekijk hem goed, of hij er erg veel last van heeft gehad enz, en verder op het vinden van nieuwe baasjes, zet op je site dat je nog 1 reu beschikbaar hebt enz.Essy schreef:waarom zou dat voor rekening van de fokker moeten. Ik heb een gezonde normale hond verkocht aan mensen die mij niet verteld hebben dat hun reu niet tegen alle puppies even aardig is. Ik neem hem terug maar vind persoonlijk niet dat ik nu voor alle eventuele kosten die hieruit voortkomen hoef op te draaien.Parisgirl schreef:Bijzonder lullig, maar wel het risico van fokken denk ik. Misschien een goede les voor een eventueel volgende keer. Reservelijst opbouwen voor eventuele onverwachte dingenEssy schreef:Er zijn op dit moment erg veel doggenpups. Ik heb voor alle pups die nu weg zijn superbaasjes gevonden (inclusief deze). Deze mensen hadden hem geannuleerd wegens prive-omstandigheden maar belden vanmorgen dat ze hem toch kwamen halen. Vervelende was dat er op dat moment mensen onderweg waren die met name voor deze reu kwamen. Die zijn dus voor niks gekomen. Daarna nog iemand gemeld dat alle reuen verkocht waren. Ik heb echt geen idee hoe lang het gaat duren voor ik nieuwe goede baasjes heb gevonden. En hoe lang hij dan nog hier zal zijn en hoeveel mij dat kost en hoeveel iemand anders nog voor hem wil geven. Ik kan zijn naam in zijn paspoort gaan doorstrepen enz. ik vind het allemaal erg vervelend voor die mensen maar voor mij is het ook bijzonder lullig. Als de volgende hem voor hetzelfde bedrag wil hebben voor hij hier een tijd gezeten heeft en blijkt dat hij er niks aan over gehouden heeft wil ik die mensen best het volledige bedrag terug geven. Maar alle kosten die nu voor mijn rekening komen wil ik er toch vanaf halen.yamie schreef:maar goed, daarbij, als jij vind dat je het niet kan maken, dan vraag je er minder vooralleen snap ik dan je stukje dat je er zelf niet bij in wilt schieten niet
is de hond verziekt, wat me wel heeeeeel erg onwaarschijnlijk lijkt, maar goed, dan is er een ander verhaal, is hij gewond? ook dan word het anders.
maar dit is puur mijn mening, als jij vind dat je hem goedkoper moet verkopen? dan doe je dat
als jij vind dat er een deel van het aankoopbedrag bij jou blijft? dan doe je dat
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Wat doe je eigenlijk als eigenaren van een volwassen reu de hond willen terugbrengen? Tja, er zijn erg veel doggenpups momenteel maar dat is toch al een hele tijd zo? Ik snap het erbij inschieten ook niet zo. Ik weet niet wat je voor een pup vraagt maar er waren er nogal wat toch? Bedoel je met erbij inschieten dat je er geld op toe moet leggen of dat je minder winst maakt?Essy schreef:waarom zou dat voor rekening van de fokker moeten. Ik heb een gezonde normale hond verkocht aan mensen die mij niet verteld hebben dat hun reu niet tegen alle puppies even aardig is. Ik neem hem terug maar vind persoonlijk niet dat ik nu voor alle eventuele kosten die hieruit voortkomen hoef op te draaien.Parisgirl schreef:Bijzonder lullig, maar wel het risico van fokken denk ik. Misschien een goede les voor een eventueel volgende keer. Reservelijst opbouwen voor eventuele onverwachte dingenEssy schreef:Er zijn op dit moment erg veel doggenpups. Ik heb voor alle pups die nu weg zijn superbaasjes gevonden (inclusief deze). Deze mensen hadden hem geannuleerd wegens prive-omstandigheden maar belden vanmorgen dat ze hem toch kwamen halen. Vervelende was dat er op dat moment mensen onderweg waren die met name voor deze reu kwamen. Die zijn dus voor niks gekomen. Daarna nog iemand gemeld dat alle reuen verkocht waren. Ik heb echt geen idee hoe lang het gaat duren voor ik nieuwe goede baasjes heb gevonden. En hoe lang hij dan nog hier zal zijn en hoeveel mij dat kost en hoeveel iemand anders nog voor hem wil geven. Ik kan zijn naam in zijn paspoort gaan doorstrepen enz. ik vind het allemaal erg vervelend voor die mensen maar voor mij is het ook bijzonder lullig. Als de volgende hem voor hetzelfde bedrag wil hebben voor hij hier een tijd gezeten heeft en blijkt dat hij er niks aan over gehouden heeft wil ik die mensen best het volledige bedrag terug geven. Maar alle kosten die nu voor mijn rekening komen wil ik er toch vanaf halen.yamie schreef:maar goed, daarbij, als jij vind dat je het niet kan maken, dan vraag je er minder vooralleen snap ik dan je stukje dat je er zelf niet bij in wilt schieten niet

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ik kan mijn honden nu ala minuut terugbrengen naar de fokker dan krijg ik de prijs weer terug wat ik er als pupprijs voor betaald hebEssy schreef:waarom zou dat voor rekening van de fokker moeten. Ik heb een gezonde normale hond verkocht aan mensen die mij niet verteld hebben dat hun reu niet tegen alle puppies even aardig is. Ik neem hem terug maar vind persoonlijk niet dat ik nu voor alle eventuele kosten die hieruit voortkomen hoef op te draaien.Parisgirl schreef:Bijzonder lullig, maar wel het risico van fokken denk ik. Misschien een goede les voor een eventueel volgende keer. Reservelijst opbouwen voor eventuele onverwachte dingenEssy schreef:Er zijn op dit moment erg veel doggenpups. Ik heb voor alle pups die nu weg zijn superbaasjes gevonden (inclusief deze). Deze mensen hadden hem geannuleerd wegens prive-omstandigheden maar belden vanmorgen dat ze hem toch kwamen halen. Vervelende was dat er op dat moment mensen onderweg waren die met name voor deze reu kwamen. Die zijn dus voor niks gekomen. Daarna nog iemand gemeld dat alle reuen verkocht waren. Ik heb echt geen idee hoe lang het gaat duren voor ik nieuwe goede baasjes heb gevonden. En hoe lang hij dan nog hier zal zijn en hoeveel mij dat kost en hoeveel iemand anders nog voor hem wil geven. Ik kan zijn naam in zijn paspoort gaan doorstrepen enz. ik vind het allemaal erg vervelend voor die mensen maar voor mij is het ook bijzonder lullig. Als de volgende hem voor hetzelfde bedrag wil hebben voor hij hier een tijd gezeten heeft en blijkt dat hij er niks aan over gehouden heeft wil ik die mensen best het volledige bedrag terug geven. Maar alle kosten die nu voor mijn rekening komen wil ik er toch vanaf halen.yamie schreef:maar goed, daarbij, als jij vind dat je het niet kan maken, dan vraag je er minder vooralleen snap ik dan je stukje dat je er zelf niet bij in wilt schieten niet
Lijkt me vrij normaal dat je het hele bedrag terug betaald, zeker na zo'n korte verblijfperiode maar goed dat is mijn mening...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Essy
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
Je zal wel moeten denk ikEssy schreef:waarom zou dat voor rekening van de fokker moeten. Ik heb een gezonde normale hond verkocht aan mensen die mij niet verteld hebben dat hun reu niet tegen alle puppies even aardig is. Ik neem hem terug maar vind persoonlijk niet dat ik nu voor alle eventuele kosten die hieruit voortkomen hoef op te draaien.Parisgirl schreef:Bijzonder lullig, maar wel het risico van fokken denk ik. Misschien een goede les voor een eventueel volgende keer. Reservelijst opbouwen voor eventuele onverwachte dingenEssy schreef:Er zijn op dit moment erg veel doggenpups. Ik heb voor alle pups die nu weg zijn superbaasjes gevonden (inclusief deze). Deze mensen hadden hem geannuleerd wegens prive-omstandigheden maar belden vanmorgen dat ze hem toch kwamen halen. Vervelende was dat er op dat moment mensen onderweg waren die met name voor deze reu kwamen. Die zijn dus voor niks gekomen. Daarna nog iemand gemeld dat alle reuen verkocht waren. Ik heb echt geen idee hoe lang het gaat duren voor ik nieuwe goede baasjes heb gevonden. En hoe lang hij dan nog hier zal zijn en hoeveel mij dat kost en hoeveel iemand anders nog voor hem wil geven. Ik kan zijn naam in zijn paspoort gaan doorstrepen enz. ik vind het allemaal erg vervelend voor die mensen maar voor mij is het ook bijzonder lullig. Als de volgende hem voor hetzelfde bedrag wil hebben voor hij hier een tijd gezeten heeft en blijkt dat hij er niks aan over gehouden heeft wil ik die mensen best het volledige bedrag terug geven. Maar alle kosten die nu voor mijn rekening komen wil ik er toch vanaf halen.yamie schreef:maar goed, daarbij, als jij vind dat je het niet kan maken, dan vraag je er minder vooralleen snap ik dan je stukje dat je er zelf niet bij in wilt schieten niet