Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De volwassen uitgegroeide versie (en voor nieuwe mensen)

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

LongFields schreef:Vanwege de "hangogen" zie ik er wel Duitse Dog in.
En zijn verdere bouw/bespiering en front zou volgens mij wel van een Stafford kunnen komen, dan kan de hoogte die hij heeft ook logisch zijn.

Cane Corso of de nog minder voorkomende andere genoemde rassen lijkt me niet zo aannemelijk, omdat ik niet denk dat met die honden kruisingen gefokt zullen worden over het algemeen. Alhoewel een ongelukje natuurlijk altijd kan.
Ik denk dat een Cane Corso inmiddels bijna vaker voorkomt dan een Dog :wink: . en die hebben ook vaak hangogen.
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Hutsje schreef:
En zijn verdere bouw/bespiering en front zou volgens mij wel van een Stafford kunnen komen, dan kan de hoogte die hij heeft ook logisch zijn.

Cane Corso of de nog minder voorkomende andere genoemde rassen lijkt me niet zo aannemelijk, omdat ik niet denk dat met die honden kruisingen gefokt zullen worden over het algemeen. Alhoewel een ongelukje natuurlijk altijd kan.
Ik denk dat een Cane Corso inmiddels bijna vaker voorkomt dan een Dog :wink: . en die hebben ook vaak hangogen.
Zou het?
Mijn interresse ligt niet echt bij de molosser-groep dus je zal vast wel gelijk hebben. :wink:
little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door little-wolf »

LongFields schreef:
Hutsje schreef:

Zou het?
Mijn interresse ligt niet echt bij de molosser-groep dus je zal vast wel gelijk hebben. :wink:
moet je voor de grap maar eens op mp kijken wat voor leuke mixen tussen molossers er staan :wink:
er wordt heel wat aangekloot. :roll:
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

:N: Ik dacht gelijk aan greyhound gezien de bouw, staart en kleur gekruisd met iets dogachtigs.
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”