Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Mijn beide honden zouden 11 jr en 4 mnd worden.
Heb hem ook gedaan voor mijn hond die vorrig jaar is overleden.
Ze zou 10 jr worden ze is echter 13 jr en 6 mnd geworden.
Ik heb dan nog geen hond op dit moment, maar ik heb hem voor mijn katten gedaan. (Heilige birmanen) De jongste (Noa) gaat 12jr en 10 mnd worden en Zoe gaat 12 jr en 2 mnd worden. Zoe is nu al 10 en heeft nierfalen dus het zou mooi zijn als ze de 12 jr haalt, maar ik geloof er eerlijk niets van moet ik zeggen. Maarja een keer leuk om te doen toch!!
Volgens de test wordt Beetle 15 jaar en 0 maanden en met een aantal maatregelen zou daar nog een jaar bij kunnen komen. Maar goed, van de test geloof ik niet zo veel. Haar vader is 9 jaar geworden en haar moeder 13 jaar.
Nah ons konijn kon ook wel7 jaar worden, hij is een maand daarna overleden en was nog maar 4 dan voel je je toch echt bestolen hoor wat ik nog ERGER vond is dat ze vertelde dat trappen lopen niet zo goed is voor Baco(komt ook niet zoveel voor hoor)DAT IK HEM DE TRAP MOET OPTILLEN hij weegt nu 48 kilo, ik 59
smokey ( kat) word 12 jar en 6 maanden
Ik geloof dat allemaal niet en vind het dikke onzin
Zou betekenen dat ie nog maar iets van 2 jaar te gaan heeft.
Nou mooi niet .
Smokey gaat bij mij 20 worden
Andor wordt volgens de site 11 jaar.
Scooby wordt 11 jaar en 2 mnd, dus dat betekend dat het deze maand einde oefening is.
Mijn konijn wordt 5.6 jaar, dat betekend dat hij al ruim 4 jaar ligt te rotten, want hij is nu 10 jaar.
Kende de site al van de konijnen. Mijn ene konijn heeft ook nog maar een jaar volgens hen...
En Robbie wordt elf jaar en elf maanden... Hmm. Begreep van de mensen waar hij weg komt dat zijn opa 17 is geworden...
Oh ja, en ik moet meer met hem lopen... Duh... hij is 4 maanden... Hij loopt echt wel genoeg hoor. Eerder teveel.