Heb er zin in!!

Moderator: moderatorteam
Haha, ik wil mijn huis er wel een keer voor lenen hoorSita schreef:Tuurlijk.
Zie je het al voor je Vegas en Sita in één huis? Arme meubels...
We hopen op mooi, in ieder geval droog, weer anders valt het eén en ander in duigen en dat zou jammer zijn!Teckelgek schreef:Ik heb 'm ook![]()
![]()
.
Leuk gedaan meiden, ik verheug me er enorm op. En als we dan ook nog een beetje after summer-weer zouden hebben![]()
Jullie hebben een machtig mooie creatie gemaakt dames.Zoek stok! schreef:
Iedereen heeft pb. Mochten we je per ongeluk over geslagen hebben :N: gil dan even!
oeps... nu heb je het wel erg druk gehad met het hele gebeuren, dus dan slipt er wel eens een foutje tussendoor. Maar wel vervelend foutje, dat begrijp ik.Zoek stok! schreef:Ha, jij ziet het ook niet dus. De eigenares heeft een foto van haar overleden hond als avatar en die heb ik in de foto geplakt. Ai.miekmiek schreef:ik zit nu als een gestoorde freak die posters te vergelijken...
Nee, ze vond het echt niet erg heeft ze me verzekerd. Dan geloof ik dat maar hemiekmiek schreef:oeps... nu heb je het wel erg druk gehad met het hele gebeuren, dus dan slipt er wel eens een foutje tussendoor. Maar wel vervelend foutje, dat begrijp ik.Zoek stok! schreef:Ha, jij ziet het ook niet dus. De eigenares heeft een foto van haar overleden hond als avatar en die heb ik in de foto geplakt. Ai.miekmiek schreef:ik zit nu als een gestoorde freak die posters te vergelijken...
Goed idee!Stang schreef:Ik ben aan het wikken en wegen.... geen idee of Moritz het aankan.
Hij is lichamelijk weer in redelijk goede conditie, maar hij is nog erg schrikachtig.
De hoeveelheid honden zijn geen enkel probleem, maar de hoeveelheid mensen :N:
Anders ga ik wat achteraan lopen en kijken hoe het gaat met hem. Gaat het echt niet, dan keer ik om
Als we nou afspreken dat niet iedereen zich op Moritz stort?Stang schreef:Ik ben aan het wikken en wegen.... geen idee of Moritz het aankan.
Hij is lichamelijk weer in redelijk goede conditie, maar hij is nog erg schrikachtig.
Anders ga ik wat achteraan lopen en kijken hoe het gaat met hem. Gaat het echt niet, dan keer ik om
Ik zal het belovenZoek stok! schreef:Als we nou afspreken dat niet iedereen zich op Moritz stort?Stang schreef:Ik ben aan het wikken en wegen.... geen idee of Moritz het aankan.
Dat doet ook niemand denk ik, is nog nooit gebeurd in ieder gevalZoek stok! schreef:Als we nou afspreken dat niet iedereen zich op Moritz stort?Stang schreef:Ik ben aan het wikken en wegen.... geen idee of Moritz het aankan.
OkéZoek stok! schreef:Is toch prima!Stang schreef: Ik denk dat ik dus, zeker in het begin, gewoon wat rustig achteraan ga lopen en hem probeer in te schatten of ie z'n dag wel of niet heeft.