Dat snap ik. Ik duim hier dat ze tegen die tijd helemaal hersteld is!fabienne s schreef:ik heb al wel ja gezegd maar moet nog even aanzien hoe het met canyon d"r poot gaat aflopen.laat het tegen die tijd nog wel weten hoe of wat.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Schoorlse duinen zondag 5 November (nieuwe datum dus)
Moderator: moderatorteam
- Moos
- Zeer actief
- starfleet
- Erelid
- Annelies
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Annelies
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
- Annelies
- Zeer actief
O, daar had ik nog niet bij stilgestaan....LongFields schreef:Lwuk, dan hebben we in ieder geval mooie foto's!Moos schreef:LeukkkkDjinny schreef:Ik heb het hier even in de vergadering gegooid en we hebben nog niks in de planning staan voor die dag dus wij komen ook...(onder voorbehoud).![]()
![]()

Maar nu wel....!!
Jippieeeeee....!! Francé komt ook...!!

Overgave kan de grootste overwinning zijn...
-
- Zeer actief
Oww, ik zie dat de camera ook mee moet. :N:Annelies schreef:O, daar had ik nog niet bij stilgestaan....LongFields schreef:Lwuk, dan hebben we in ieder geval mooie foto's!Moos schreef:LeukkkkDjinny schreef:Ik heb het hier even in de vergadering gegooid en we hebben nog niks in de planning staan voor die dag dus wij komen ook...(onder voorbehoud).![]()
![]()
![]()
Maar nu wel....!!![]()
Jippieeeeee....!! Francé komt ook...!!![]()
Ik kom toevallig net thuis van de laatste les van de fotocursus.....kan ik meteen zien of ik er iets van opgestoken heb.

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Foto's, foto's??.................. FOTO'S!!Djinny schreef:Oww, ik zie dat de camera ook mee moet. :N:Annelies schreef:O, daar had ik nog niet bij stilgestaan....LongFields schreef:Lwuk, dan hebben we in ieder geval mooie foto's!Moos schreef: Leukkkk![]()
![]()
![]()
Maar nu wel....!!![]()
Jippieeeeee....!! Francé komt ook...!!![]()
Ik kom toevallig net thuis van de laatste les van de fotocursus.....kan ik meteen zien of ik er iets van opgestoken heb.

-
- Zeer actief
Linda komt ook, dus nog meer mooie foto'sLongFields schreef:Lwuk, dan hebben we in ieder geval mooie foto's!Moos schreef:LeukkkkDjinny schreef:Ik heb het hier even in de vergadering gegooid en we hebben nog niks in de planning staan voor die dag dus wij komen ook...(onder voorbehoud).![]()
![]()

Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Als ik meega, zal ik dan mijn camera ook nog meenemen?Sita schreef:Linda komt ook, dus nog meer mooie foto'sLongFields schreef:Lwuk, dan hebben we in ieder geval mooie foto's!Moos schreef:LeukkkkDjinny schreef:Ik heb het hier even in de vergadering gegooid en we hebben nog niks in de planning staan voor die dag dus wij komen ook...(onder voorbehoud).![]()
![]()
Er zijn er al een paar die hele mooie foto's maken, dus kan ik hem misschien net zo goed thuislaten....

- Moos
- Zeer actief
Tuurlijk! Hoe meer mooie foto's hoe beterLongFields schreef:Als ik meega, zal ik dan mijn camera ook nog meenemen?Sita schreef:Linda komt ook, dus nog meer mooie foto'sLongFields schreef:Lwuk, dan hebben we in ieder geval mooie foto's!Moos schreef: Leukkkk![]()
![]()
Er zijn er al een paar die hele mooie foto's maken, dus kan ik hem misschien net zo goed thuislaten....

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik neem 'm ook weer mee hoor, er kunnen nooit genoeg plaatjes geschoten wordenMoos schreef:Tuurlijk! Hoe meer mooie foto's hoe beterLongFields schreef:Als ik meega, zal ik dan mijn camera ook nog meenemen?Sita schreef:Linda komt ook, dus nog meer mooie foto'sLongFields schreef: Lwuk, dan hebben we in ieder geval mooie foto's!![]()
![]()
Er zijn er al een paar die hele mooie foto's maken, dus kan ik hem misschien net zo goed thuislaten....![]()

- Moos
- Zeer actief
LeukNatas. schreef:Ik neem 'm ook weer mee hoor, er kunnen nooit genoeg plaatjes geschoten wordenMoos schreef:Tuurlijk! Hoe meer mooie foto's hoe beterLongFields schreef:Als ik meega, zal ik dan mijn camera ook nog meenemen?Sita schreef: Linda komt ook, dus nog meer mooie foto's
Er zijn er al een paar die hele mooie foto's maken, dus kan ik hem misschien net zo goed thuislaten....![]()

Ik loer elke dag nog even naar die zwemfoto van Saartje hihi.

-
- Vaste gebruiker
hoi ik ben vrij nieuw hier maar zou ook graag mee willen ga mee met 2 hondjes
de hondjes heten floor en senna
als er nog 1 iemand mee wil in de auto kan dat met voorbehoud klein tot middelslag hodje niet hele grote auto

als er nog 1 iemand mee wil in de auto kan dat met voorbehoud klein tot middelslag hodje niet hele grote auto
ik ben in voor een grote wandeling met veel honden hoe meer des te gezelliger!!!
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- marye
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
Jij bent er morgen ook? Kunnen we Caya en Sita even aan elkaar laten wennen.marye83 schreef:He dat zou wel super zijn, in hilversum ben ik zoSita schreef:Je kan wel met mij meerijdenmarye83 schreef:Het is wel een eind met het openbaar vervoer, maar ik zou wel graag mee willen.
Nog wel even onder voorbehoud.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Moos
- Zeer actief
Gewoon uit nieuwsgierigheid; wat voor hondjes zijn Floor en Senna?sennalover schreef:hoi ik ben vrij nieuw hier maar zou ook graag mee willen ga mee met 2 hondjes

- marye
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja ik ben er morgenSita schreef:Jij bent er morgen ook? Kunnen we Caya en Sita even aan elkaar laten wennen.marye83 schreef:He dat zou wel super zijn, in hilversum ben ik zoSita schreef:Je kan wel met mij meerijdenmarye83 schreef:Het is wel een eind met het openbaar vervoer, maar ik zou wel graag mee willen.
Nog wel even onder voorbehoud.

- marye
- Zeer actief
- Contacteer:
een jackrussel en een kruising norwichterrierMoos schreef:Gewoon uit nieuwsgierigheid; wat voor hondjes zijn Floor en Senna?sennalover schreef:hoi ik ben vrij nieuw hier maar zou ook graag mee willen ga mee met 2 hondjes

- Moos
- Zeer actief
ahhh, jij was niet te lui om te gaan zoeken?marye83 schreef:een jackrussel en een kruising norwichterrierMoos schreef:Gewoon uit nieuwsgierigheid; wat voor hondjes zijn Floor en Senna?sennalover schreef:hoi ik ben vrij nieuw hier maar zou ook graag mee willen ga mee met 2 hondjes

Maar bedankt! Toch altijd wel leuk om te weten wat er allemaal meekomt

-
- Vaste gebruiker
senna is een norwich terrier /jack russel teefjeMoos schreef:Gewoon uit nieuwsgierigheid; wat voor hondjes zijn Floor en Senna?sennalover schreef:hoi ik ben vrij nieuw hier maar zou ook graag mee willen ga mee met 2 hondjes
en floor is een jackrussel teefje
ik ben in voor een grote wandeling met veel honden hoe meer des te gezelliger!!!