(boxer x labrador x sharpei)
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
En wat maken jullie hier van?
Moderator: moderatorteam
-
lienne
- Vaste gebruiker
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Nou ja om de simpele reden dat je hier in de buurt helemaal niet veel CC's ziet eigenlijk.Inge O schreef:trouwens, hoezo vond jij dat je daar nooit zou aan denken? het heeft wel enkele gokbeurten geduurd wegens het aantal mogelijke kandidaten, maar ik vind het iig een logische combinatie (zie ook al mijn eerste gok, rr x dd)?
Meer mijn visie als een algemene dus eigenlijk en ook totaal niet onderbouwd met kijken naar het uiterlijk
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
-
ukkie
- Vaste gebruiker
- Pola
- Zeer actief
- Contacteer:
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Inge O schreef:iig bevalt hij zodanig dat ik bijna rr x cc's zou gaan fokkenFrederique schreef:Nou ja om de simpele reden dat je hier in de buurt helemaal niet veel CC's ziet eigenlijk.Inge O schreef:trouwens, hoezo vond jij dat je daar nooit zou aan denken? het heeft wel enkele gokbeurten geduurd wegens het aantal mogelijke kandidaten, maar ik vind het iig een logische combinatie (zie ook al mijn eerste gok, rr x dd)?
Meer mijn visie als een algemene dus eigenlijk en ook totaal niet onderbouwd met kijken naar het uiterlijk![]()
.
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe