Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
After summer wandeling - inschrijving gesloten
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Ik heb er erg zin in alleen weet ik niet of ik tot het einde kan blijven. Aangezien ik eerst mijn eigen hondjes moet verzorgen, dan naar het asiel moet om Dena op te halen en dan daarna natuurlijk weer terug brengen enz. Als het echt erg warm wordt wil ik mijn mannen niet zo heel lang alleen hebben zitten.
Mocht mijn tante ze even tussendoor willen uitlaten dan blijf ik wel maar dat moet ik nog even bekijken.
Mocht mijn tante ze even tussendoor willen uitlaten dan blijf ik wel maar dat moet ik nog even bekijken.
- -Jolanda-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
zo heb net nog even aandachtig naar de namenlijst gekeken en ik ken alleen maar 2 mensen, waarvan ik eentje een keer toevallig gezien had (lysette) en de ander charlotte heb ik een keer mee in groesbeek gewandeld(tijd geleden alweer)
en voor de rest niemand :N:
En nu maar hopen dat ik vanacht geen nachtmerrie's kijg

En nu maar hopen dat ik vanacht geen nachtmerrie's kijg

- -Jolanda-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Joh..niet druk maken...ik ken de helft ook nietJokie schreef:zo heb net nog even aandachtig naar de namenlijst gekeken en ik ken alleen maar 2 mensen, waarvan ik eentje een keer toevallig gezien had (lysette) en de ander charlotte heb ik een keer mee in groesbeek gewandeld(tijd geleden alweer)
En nu maar hopen dat ik vanacht geen nachtmerrie's kijg![]()

- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Jammer Caroline...Stang schreef:Ik heb het ook al via pb doorgegeven, maar ook even hier: ik moet helaas afzeggen voor morgen![]()
Ik kan onmogelijk autorijden met die nek, dat is echt levensgevaarlijk.
Aan Pieter gevraagd of hij wil rijden, maar dat houdt in dat Kaya dan ook mee moet (is geen groot probleem, maar toch wel opletten met Kaatje Ka) en daarbij moet Pieter nu bijna alles in huis al doen omdat ik geen moer kan en dus ziet hij het niet zitten om te gaan helaas.
Ik weet ook niet of ik 2 uur wandelen volhou met die nek.
Dus al met al wordt het helemaal niks, helaas....
Ik wens jullie uiteraard wel heel veel plezier morgen en zal meegenieten bij de foto's later!

- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik had linda al een pb gestuurd en die weet er al van als het goed is.
Maar door wat omstandigheden kan ik morgen ook niet van de partij zijn
.
Volgende keer beter, ik vind het heel erg jammer en had graag meegewandeld met jullie allemaal, maar het is niet anders...
veel plezier allemaal, en ik hoop morgenavond heel wat leuke foto,s te izien hier op het forum
Maar door wat omstandigheden kan ik morgen ook niet van de partij zijn

Volgende keer beter, ik vind het heel erg jammer en had graag meegewandeld met jullie allemaal, maar het is niet anders...
veel plezier allemaal, en ik hoop morgenavond heel wat leuke foto,s te izien hier op het forum

- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
Sterkte!Stang schreef:Ik heb het ook al via pb doorgegeven, maar ook even hier: ik moet helaas afzeggen voor morgen![]()
Ik kan onmogelijk autorijden met die nek, dat is echt levensgevaarlijk.
Aan Pieter gevraagd of hij wil rijden, maar dat houdt in dat Kaya dan ook mee moet (is geen groot probleem, maar toch wel opletten met Kaatje Ka) en daarbij moet Pieter nu bijna alles in huis al doen omdat ik geen moer kan en dus ziet hij het niet zitten om te gaan helaas.
Ik weet ook niet of ik 2 uur wandelen volhou met die nek.
Dus al met al wordt het helemaal niks, helaas....
Ik wens jullie uiteraard wel heel veel plezier morgen en zal meegenieten bij de foto's later!

- Asterix
- Zeer actief
Hetzelfde geldt voor mij. Ik heb echter een flater geslagen. Bij een vorige wandeling was Jeroen, vriend van Yvette ook mee.Marie-José schreef:Joh..niet druk maken...ik ken de helft ook nietJokie schreef:zo heb net nog even aandachtig naar de namenlijst gekeken en ik ken alleen maar 2 mensen, waarvan ik eentje een keer toevallig gezien had (lysette) en de ander charlotte heb ik een keer mee in groesbeek gewandeld(tijd geleden alweer)
, het wordt wèl supergezellig...dat weet ik wel!
Tijdens een PB-wandeling bij Bloemendaal stelde ik mijzelf NOG een keer voor :N:

Ik ben zo slecht in gezichten herkennen

- Asterix
- Zeer actief
Jammer hoor maar het is niet anders.jojenny schreef:Ik had linda al een pb gestuurd en die weet er al van als het goed is.
Maar door wat omstandigheden kan ik morgen ook niet van de partij zijn.
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Cleo schreef:Hetzelfde geldt voor mij. Ik heb echter een flater geslagen. Bij een vorige wandeling was Jeroen, vriend van Yvette ook mee.Marie-José schreef:Joh..niet druk maken...ik ken de helft ook nietJokie schreef:zo heb net nog even aandachtig naar de namenlijst gekeken en ik ken alleen maar 2 mensen, waarvan ik eentje een keer toevallig gezien had (lysette) en de ander charlotte heb ik een keer mee in groesbeek gewandeld(tijd geleden alweer)
Tijdens een PB-wandeling bij Bloemendaal stelde ik mijzelf NOG een keer voor :N:![]()
hahahaha, ik lach me rot als je je morgen ook nog een keer aan mij voorsteld
- Asterix
- Zeer actief
Voor een blinde is het zelfs ommogelijk om jou over het hoofd te zienmercedes2803 schreef:Cleo schreef:Hetzelfde geldt voor mij. Ik heb echter een flater geslagen. Bij een vorige wandeling was Jeroen, vriend van Yvette ook mee.Marie-José schreef:Joh..niet druk maken...ik ken de helft ook nietJokie schreef:zo heb net nog even aandachtig naar de namenlijst gekeken en ik ken alleen maar 2 mensen, waarvan ik eentje een keer toevallig gezien had (lysette) en de ander charlotte heb ik een keer mee in groesbeek gewandeld(tijd geleden alweer)
Tijdens een PB-wandeling bij Bloemendaal stelde ik mijzelf NOG een keer voor :N:![]()
hahahaha, ik lach me rot als je je morgen ook nog een keer aan mij voorsteld

- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
wij hebben er zin in, ik vertrek ruim op tijd omdat ik echt vreselijk ben met het zoeken naar locaties ( de routedame roept bij bij vooral 'keer om alstublieft') en ik hoop dat Puckje door de reis en het (hopelijk) wachten op medewandelaars niet na een half uur zich ter aarde stort in afwachting van een bolderwagen
Mijn dochter gaat een spreekbeurt/project presenteren over deze wandeling, ze heeft er al zo lang zo'n zin in........
Mijn dochter gaat een spreekbeurt/project presenteren over deze wandeling, ze heeft er al zo lang zo'n zin in........
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Ik wil wel heel graag, maar heb geen idee hoe ik er zou moeten komen (ouders willen niet voor taxi spelen, hoewel station Amersfoort misschien nog moet lukken, en heb geen buskaart
) dus ik kom echt, écht niet... Ben wel redelijk door de eerste schoolweek gekomen, dus het had gekund, maarja, jammer maar helaas 

You'll be in my heart... Always...
- Asterix
- Zeer actief
- Asterix
- Zeer actief
Haha, dames van de tomtom zijn soms niet te vertrouwen.Daan schreef:wij hebben er zin in, ik vertrek ruim op tijd omdat ik echt vreselijk ben met het zoeken naar locaties ( de routedame roept bij bij vooral 'keer om alstublieft') en ik hoop dat Puckje door de reis en het (hopelijk) wachten op medewandelaars niet na een half uur zich ter aarde stort in afwachting van een bolderwagen![]()
Leuk dat je dochter er een spreekbeurt over houdt

-
- Zeer actief
hmmm...zie dat de reisplanner mij toch wel adviseerd om over zwolle te gaan.
Milou, mocht je nog met de trein gaan; hier mijn route, wie weet zie ik je dan nog;
Om 11.33 ben ik op station kampen en pak ik de trein richting zwolle.
om 11.48 ben ik in zwolle en pak ik de IC naar amersfoord (richting schiphol)
Op amersfoord pak ik om 12.47 de bus (lijn 70) naar station soest zuid. Ik ben er dan wel al om 13.00 maar bij andere opties ben ik een uur later. Kan ik bovendien nog even rustig een broodje eten.
Milou, mocht je nog met de trein gaan; hier mijn route, wie weet zie ik je dan nog;
Om 11.33 ben ik op station kampen en pak ik de trein richting zwolle.
om 11.48 ben ik in zwolle en pak ik de IC naar amersfoord (richting schiphol)
Op amersfoord pak ik om 12.47 de bus (lijn 70) naar station soest zuid. Ik ben er dan wel al om 13.00 maar bij andere opties ben ik een uur later. Kan ik bovendien nog even rustig een broodje eten.
- *tweety*
- Zeer actief
mijn reisplanner zegt dat ik vanuit amersfoord het beste de bus naar soest zuid kan nemen.*tweety* schreef:Ik ga wel met de trein, ik stap in Nijkerk in, maar ik denk dat jij in de intercity naar Utrecht zit?
Ik denk dat we elkaar allemaal tegenkomen op het perron van het treintje naar Baarn.

- *tweety*
- Zeer actief
Dat kan ook, maar ik zie het niet zitten om met Yvar in de bus te zitten, dan zit ik in de trein wat ruimer
Heb gisteren mn treinkaartjes al gehaald, dan hoef ik niet zo te haasten.
Mijn trein is tot Amersfoort stoptrein, en vanaf Amersfoort gaat hij door als sneltrein tot Utrecht.
De trein komt om 9 voor 1 aan.
In Utrecht gaat de trein naar Baarn (Soest-Zuid) om 9 over ong.
Ben ik om 13.28 in Soest.

Heb gisteren mn treinkaartjes al gehaald, dan hoef ik niet zo te haasten.
Mijn trein is tot Amersfoort stoptrein, en vanaf Amersfoort gaat hij door als sneltrein tot Utrecht.
De trein komt om 9 voor 1 aan.
In Utrecht gaat de trein naar Baarn (Soest-Zuid) om 9 over ong.
Ben ik om 13.28 in Soest.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Het zou best kunnen zijn dat de weg gewoon weer open is.Reini schreef:Ik heb het nog even wat duidelijker gemaakt CleoCleo schreef:LET OP!
Op de Koningsweg staat al eerder dan de rotonde een omleiding aangegeven. Rij door tot de rotonde!![]()
Is het daar weer veranderd?
Er stond t/m de 15e en ik zag gisteravond wagens met allemaal omleidingsborden voorbij rijden.