Carolien: Het was erg warm ja

Moderator: moderatorteam
Hij is geweldig Dorien en hij deed het fantastischDorien schreef:Ik heb driekwart niet of nauwelijks gesproken, er waren ook zoveel mensen!Reini schreef:Ik heb jou bijna niet gesproken, hoe ging het met Cain?Dorien schreef: Begrijpelijk.![]()
Ik vond het enorm gezellig en complimenten voor jou en Linda, erg leuk georganiseerd!
Met Cain ging het hartstikke goed! Hij was in het begin wat onder de indruk van alles, maar later werd hij wat meer ontspannen. ( en ik ook)
Al met al ging het boven verwachting goed!
ja je bleef wel een beetje achter hoor met lopentijger2 schreef:Linda en Reini Bedankt voor de gezellige wandeling en zeer goed verzorgde organisatie.Vondt het reuze gezellig,maar heb lang niet iedereen gesproken.
Saar zegt dat ze ook graag een baasje wil zoals Vita; ze vond haar echt leukDaan schreef:ik vond het erg leuk, en Vita wil een hondje als saar
Zoek stok! schreef:Sorry! De borden zijn gisteren weggehaal verdorie! We hebben zoveel mogelijk mensen gebeld, maar jouw nummer had ik niet.Jokie schreef:Eline* schreef:Mededeling van de organisatie; ER IS GEEN OMLEIDING MEER EN JE KAN DUS DE GEWONE ROUTE NEMEN NAAR DE DUINEN!
Alsdus Linda!
te laat![]()
![]()
ik raakte in de war en heb dus een kwartier voor nop gereden
Reini schreef:
Bij deze meld ik dus ook dat ik de volgende keer weer mensen via pb uit ga nodigen zodat Vegas gewoon los kan. Ik wil niemand passeren of mensen buiten sluiten maar voor Vegas zijn dat soort wandelingen (kleine groepen honden die hij kent) meer geschikt dan wandelingen zoals vandaag
Heel eerlijk en moedig van je , om dit zo te schrijven,Reini schreef:Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik erover heb gedacht om Vegas thuis te laten. Dat kon ik natuurlijk niet maken na alle aanmeld-criteriadus is hij aangelijnd mee geweest. Vegas is niet meer geschikt voor dit soort massale wandelingen omdat ik hem niet los wil laten omdat ik zelf dan te weinig overzicht heb
Aan de riem wordt hij steeds kattiger dus dat gaat ook niet meer.
Ik geloof toch echt niet dat er meer mensen zich hebben ingeschreven door wat er hier werd geschreven hoor.bauke schreef:Heel eerlijk en moedig van je , om dit zo te schrijven,Reini schreef:Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik erover heb gedacht om Vegas thuis te laten. Dat kon ik natuurlijk niet maken na alle aanmeld-criteriadus is hij aangelijnd mee geweest. Vegas is niet meer geschikt voor dit soort massale wandelingen omdat ik hem niet los wil laten omdat ik zelf dan te weinig overzicht heb
Aan de riem wordt hij steeds kattiger dus dat gaat ook niet meer.
maar ik hà d al een soort voorgevoel, dat het zo zou gaan, .
Dat komt door het vele schrijven over Vegas en deze wandeling,
en dà t werd jùist Vegas te veel, omdat er daardoor nu teveel mensen mee wilden gaan.
Volgende keer dus inderdaad weer met je eige cluppie?