Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Plukhondje??
Moderator: moderatorteam
Plukhondje??
Vraag ik me nu toch af... Is Robbie een plukhondje of moet ie geknipt of moet ie helemaal niks??
We borstelen hem natuurlijk wel, maar vroeg me af of hij verder ook nog wat moest??
Oh ja, zijn rechter oor is gaan staan!! Haha, nu die ander nog. Of zo laten want die ene hangt nog wel en dat staat toch ook wel erg koddig...
Maar wie weet raad over het pluk en knip gebeuren?
We borstelen hem natuurlijk wel, maar vroeg me af of hij verder ook nog wat moest??
Oh ja, zijn rechter oor is gaan staan!! Haha, nu die ander nog. Of zo laten want die ene hangt nog wel en dat staat toch ook wel erg koddig...
Maar wie weet raad over het pluk en knip gebeuren?
- starfleet
- Erelid
- amiwoods
- Zeer actief
- Contacteer:
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Het is een beetje onduidelijk op de foto maar volgens mij heeft Robbie een ruwharige vacht. Indien je naar de trimsalon gaat en hem even laat zien dan kunnen ze dat met zekerheid zeggen. Voor verdere uitleg: http://www.hondentrimsalonkelby.nl/Plukken.html 

- vosse
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Poedels
zo te zien een plukvacht, en mss dat zn koppie voor een deel ook ngo wel te plukken is als je het stimuleert dat je het over een poosje helemaal kan plukken....
Zou wel goed opletten wat een trimster doet, de meesten knippen namelijk veel te snel en zo verkloot je eigelijk de plukvacht...
in mijn ogen is de hond dus op die foto die ik zie helemaal te plukken, en mss ene deel bijknippen van zijn koppie
als je de hond op de ondervacht geplukt wordt moet hij ongeveer om het half jaar geplukt worden, maar je kan hemook in een stripvacht zetten dan moet hij ongeveer om de 3 maand geplukt worden
maar ik zou zeggen ga naar een goede en bekende trimsalon en laat je daar adviseren, hun voelen en beoordelen de vacht en wij zien het vanaf een foto dus mss hebben wij het wle fout
succes
Zou wel goed opletten wat een trimster doet, de meesten knippen namelijk veel te snel en zo verkloot je eigelijk de plukvacht...
in mijn ogen is de hond dus op die foto die ik zie helemaal te plukken, en mss ene deel bijknippen van zijn koppie
als je de hond op de ondervacht geplukt wordt moet hij ongeveer om het half jaar geplukt worden, maar je kan hemook in een stripvacht zetten dan moet hij ongeveer om de 3 maand geplukt worden
maar ik zou zeggen ga naar een goede en bekende trimsalon en laat je daar adviseren, hun voelen en beoordelen de vacht en wij zien het vanaf een foto dus mss hebben wij het wle fout

succes