Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
gestroomde macho reu van bijna 4 jaar, slank postuur, lange lippen, rond de 50 kilo, schoft +/- 61 cm, zonder ballen maar met veel kwijl, zoekt een lief hondenmeisje om morgen mee te daten.
Ik ben een grijs/zwart gevlekt doggenmeisje van 6 jaar, slank postuur, licht grijzend, 78 cm. schoft en weeg 58 kilo. Ik heb wel zin in een date met een mooie gespierde man van ongeveer gelijke grootte. Wij hebben elkaar al eens kort ontmoet op de forummeeting.
Neem contact met me op en wie weet, kunnen we eens wat afspreken? (18 September kan ik helaas niet.)
Laatst gewijzigd door Scooby op 17 sep 2006 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben een grijs/zwart gevlekt doggenmeisje van 6 jaar, slank postuur, licht grijzend, 78 cm. schoft en weeg 58 kilo. Ik heb wel zin in een date met een mooie gespierde man van ongeveer gelijke grootte. Wij hebben elkaar al eens kort ontmoet op de forummeeting.
Neem contact met me op en wie weet, kunnen we eens wat afspreken? (18 September kan ik helaas niet.)
ik ben geen dame, maar een wandeling is altijd wel leuk.
ik ben een jongeman van 13maanden, ik ben aan het leren om met honden om te gaan (vooral met grotere) en ben af en toe goed brutaal ik kwijl ook (niet zoveel denk ik) en heb wel ballen
brenjomi schreef:ik ben geen dame, maar een wandeling is altijd wel leuk.
ik ben een jongeman van 13maanden, ik ben aan het leren om met honden om te gaan (vooral met grotere) en ben af en toe goed brutaal ik kwijl ook (niet zoveel denk ik) en heb wel ballen
mijn vrouwtje is wel erg voorzichtig met mij en andere reuen.
ik ben niet altijd even lief voor reuen.
maar dat is als die ook net zo macho zijn als ik.
ik ben tot nu toe altijd lief geweest tegen kleine mannen.
deze kleine man denkt dat hij net zo groot is als jou (misschien nog wel groter) en kan erg brutaal zijn.
ik ben nog in de leer als het gaat met omgaan met andere honden (vooral grotere)
zou het een combi zijn of zou het hap slik weg zijn
oe, das wel kinky
ik heb jou ook al eens gezien op de meeting, schoonheid.
Klopt, ik heb je toen ook al even afgesnauwd. Ik ben namelijk niet zo "easy".
Hoe denk je trouwens over dat watje van een huisgenoot van me? (van een Collie met een meisjesnaam hoef je niks te vrezen natuurlijk)
oe, das wel kinky
ik heb jou ook al eens gezien op de meeting, schoonheid.
Klopt, ik heb je toen ook al even afgesnauwd. Ik ben namelijk niet zo "easy".
Hoe denk je trouwens over dat watje van een huisgenoot van me? (van een Collie met een meisjesnaam hoef je niks te vrezen natuurlijk)
ik hou wel van pittige dames
als hij geen macho is, zal dat wel moeten gaan.
ik ben een poosje terug bij een doberman reu op visite geweest die intact was maar geen macho.
die werd zelfs verliefd op mij
Ja Zoey valt ook wel op mannen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik hem zo vreselijk onder de duim heb dat hij bij andere vrouwen ook niks meer durft.