Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
broodfokster??ofniet???
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
tuurlijk kan ik zelf reageeren ..
ik zit niet iedere dag op internet.jullie wel.
maar t intreseert me weinig wat jij te vertellen hebt sorry.
en over die anderen,dat zijn mensen die mij wel begrijpen en zich kwaadmaken om mensen zoals jij.omdat je aleen maar kan afkraken..
thanks for making me the centre off your world...
en over die anderen,dat zijn mensen die mij wel begrijpen en zich kwaadmaken om mensen zoals jij.omdat je aleen maar kan afkraken..
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
petaLunaLover schreef:ik zit hier niet om ruzie te zoeken.of op mensen te wachten die alles beter weten.ik kan natuurlijk ook jullie hondjes gaan lopen afzeiken.maar nee zo ben ik niet........wees blij met je supergoede stamboom hond en doe wat je niet laten kunt....................maar laat mij in me waarde
luna is de liefste knapste heerlijkste pup die ik ken en ik zal voor haar knokken....iedereen is blij met zijn of haar hond.laat ze lekker in hun waarde.ieder zo, z,n ding......
en ja ik ben bij dat er wel mensen zijn die mij gegrijpen.paula en boomrang.........pootje van luna...
ps kijk hier eens op www.petatv.com
zul je zien dat er nog veel ergere dingen gebeuren..................
dus ik heb zeker liefde voor mijn hond..

ik heb geen superstamboomhonden, maar ze zijn wel gezond en kunnen ten alle tijde terug naar de fokker en die staat ook elke minuut van de dag met raad en daad klaar als er iets is met m'n hondjes...
DAT is belangrijk. Niet het papiertje.
Overigens heb ik ook een kruising

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dus moet je maar mee lullen met iedereen? echt niet.. ik geef mijn mening of je die nu bevalt of nietLunaLover schreef:nogmaals laat ieder in zn waarde

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik kraak niemand af, heb alleen gezegd dat je je tegenwoordig niet meer kan verschuilen achter het niet weten van het bestaan van broodfok, kan niet maak je me niet wijs... Of je moet je hele leven in de middle of nowhere wonen zonder ooit enig contact te hebben met de buitenwereld.LunaLover schreef:tuurlijk kan ik zelf reageeren ..

-
- Actief
jij bent toch blij met jou hond?????je hebt toch ook plezier met je hond?en liefde en plezier?nou dat heb ik ook met luna.ze heeft aleen een rotziekte.maar als dat genezen is zal niemand het zien,en iedereen waardeerd luna in het park en ze is net zo lief als alle andere.ik ben eringetrapt.dat was me lesje voor de toekomst.ik kan haar wel trugbrengen en wat gebeurd er dan met haar?lekker de fok in???nog meer puppies?me geld zie ik toch niet terug.intreseert
me ook weinig.heb een schat van een hond...voor mij mijn grote liefde
-
- Actief
- boemerang
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Lekker volwassen ben jij zeg.malinois schreef:kan ze weer niet zelf reagerenPaulala schreef:Waarom? Ik vind het ontzettend lieve woorden en zo voelt Joann zich ook een beetje gesteund.marian* schreef:Ben jij vandaag soms met je verkeerde been uit bed gestapt of zo?boemerang schreef:lieve luna ,als als als ,ja als je alles had geweten
weet ik zeker dat jij het anders had gedaan
de meesten hebben deze kennis met de geboorte mee gekregen
en iedereen heeft internet denken ze
wij hebben dat ook nog niet zo lang hoor
aan paulala heb je grote steun
ik weet zeker dat jij nu ook het verschil gaat kennen tussen broodfok en fokbrood
er zijn gelukkig genoeg fokkers die het heel goed doen
maar tja die moet je ook leren kennen
maar dat gaat vast wel lukken nu
en ik hoop dat je dit forum wel leuk blijft vinden
en dat je niet als er al zo veel hebben gedaan door harde woorden
hebben af gehaakt geef jou luna een dikke knuffel
Ze doet er echt alles aan om Luna een zo goed mogelijk leventje te geven.
En Luna is echt een schatje, ik heb gisterenavond nog heerlijk met haar liggen kroelen op de bank, wat een lief hondje is het!
Ik ben haar beste vriendin, ik maak alles wat zij met Luna meemaakt van dichtbij mee.
Je doet net alsof ik niet mag reageren in dit topic, dat bepaal ik zelf wel of niet?
Als ik met haar had samengewoond dan had het zeker wel gemogen?

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dat zegt toch ook niemand, volgens mij lees jij alleen maar wat je wil lezen. Wat verwacht je nou van ons dan? Je vraagt of het een broodfokker is, dan krijg je er reacties op en dan is het weer niet goedLunaLover schreef:jij bent toch blij met jou hond?????je hebt toch ook plezier met je hond?en liefde en plezier?nou dat heb ik ook met luna.ze heeft aleen een rotziekte.maar als dat genezen is zal niemand het zien,en iedereen waardeerd luna in het park en ze is net zo lief als alle andere.ik ben eringetrapt.dat was me lesje voor de toekomst.ik kan haar wel trugbrengen en wat gebeurd er dan met haar?lekker de fok in???nog meer puppies?me geld zie ik toch niet terug.intreseert

- boemerang
- Zeer actief
of je begrijpt het niet ,of niet goed gelezenmalinois schreef:denk eerder andersom, ik heb geen broodfokhondenboemerang schreef: maar helaas denk ik dat jullie op dat gebied amateurs zijn![]()
jij kunt al een voorspelling maken, dat bedoelde ik er mee
daar ben je een slechte amateur in
laat dat aan anderen over niemand denkt het zelfde

onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ja helaas zullen er altijd mensen zijn die zich niet verdiepen in de aanschaf van een hond of op dat moment een hond willen hebben en niet even willen wachten... zolang er nog mensen bij zulke mensen pups kopen wordt er vrolijk doorgefokt. Zodra meneer de broodfokker met z'n pups blijft zitten dan heeft hij een probleem want dan kost het hem geld.LunaLover schreef:waarom zou ik dan nog de enigste zijn die erin trapt????geloof mij nou.na mij komen daar weer mensen pups halen..gaat gewoon door.net zo onwetend als mij.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ook niet... je opent een topic dan reageer je ook zelf en niet door jan doedel die er elke keer achteraan komt hobbelen...Paulala schreef:Lekker volwassen ben jij zeg.malinois schreef:kan ze weer niet zelf reagerenPaulala schreef:Waarom? Ik vind het ontzettend lieve woorden en zo voelt Joann zich ook een beetje gesteund.marian* schreef: Ben jij vandaag soms met je verkeerde been uit bed gestapt of zo?
En Luna is echt een schatje, ik heb gisterenavond nog heerlijk met haar liggen kroelen op de bank, wat een lief hondje is het!
Ik ben haar beste vriendin, ik maak alles wat zij met Luna meemaakt van dichtbij mee.
Je doet net alsof ik niet mag reageren in dit topic, dat bepaal ik zelf wel of niet?

-
- Zeer actief
Je mening geven prima, maar jij vindt het blijkbaar nodig om iemand verdriet te doen met je uitspraken.malinois schreef:dus moet je maar mee lullen met iedereen? echt niet.. ik geef mijn mening of je die nu bevalt of nietLunaLover schreef:nogmaals laat ieder in zn waarde
Joann houdt vreselijk veel van Luna!!
Zij was nou eenmaal onwetend op het moment van aankoop van haar pup. Wilde je zeggen dat jij in heel je leven nog nooit iets hebt gekocht waar je achteraf spijt van had, omdat je bij een verkeerde verkoper bent geweest?
Ik weet nu al wat je reactie zal zijn: 'maar dit gaat over een levend wezen' Ja, dat begrijpen wij ook wel!

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
nou snap ik het helemaal niet meerboemerang schreef:of je begrijpt het niet ,of niet goed gelezenmalinois schreef:denk eerder andersom, ik heb geen broodfokhondenboemerang schreef: maar helaas denk ik dat jullie op dat gebied amateurs zijn![]()
jij kunt al een voorspelling maken, dat bedoelde ik er mee
daar ben je een slechte amateur in
laat dat aan anderen over niemand denkt het zelfde

-
- Zeer actief
Dat is dus de grootse stierenscheit die ik ooit heb gehoord!malinois schreef:ik kraak niemand af, heb alleen gezegd dat je je tegenwoordig niet meer kan verschuilen achter het niet weten van het bestaan van broodfok, kan niet maak je me niet wijs... Of je moet je hele leven in de middle of nowhere wonen zonder ooit enig contact te hebben met de buitenwereld.LunaLover schreef:tuurlijk kan ik zelf reageeren ..
Er zijn ook nog steeds mensen die een Stafford kopen zonder stamboom terwijl die verboden zijn.
Ik vind het ook dom, en zeg ook altijd je had eerst moeten zoeken naar informatie.
Maar dan nog is het erg voor die mensen dat ze niet slimmer zijn geweest.
Iedereen maakt fouten in zijn leven, of ben jij alwetend ofzo?
Jij maakt nooit fouten zeker!!!!

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
idd. levend wezen daar hoor je je in te verdiepen voor je zoiets neemt....Paulala schreef:Je mening geven prima, maar jij vindt het blijkbaar nodig om iemand verdriet te doen met je uitspraken.malinois schreef:dus moet je maar mee lullen met iedereen? echt niet.. ik geef mijn mening of je die nu bevalt of nietLunaLover schreef:nogmaals laat ieder in zn waarde
Joann houdt vreselijk veel van Luna!!
Zij was nou eenmaal onwetend op het moment van aankoop van haar pup. Wilde je zeggen dat jij in heel je leven nog nooit iets hebt gekocht waar je achteraf spijt van had, omdat je bij een verkeerde verkoper bent geweest?
Ik weet nu al wat je reactie zal zijn: 'maar dit gaat over een levend wezen' Ja, dat begrijpen wij ook wel!
nee ik heb nog nooit een hond gekocht waar ik spijt van heb gehad. Spullen ja, maar dieren absoluut niet.
Ik doe helemaal niemand verdriet, als je hier al niet tegenkan, hele normale kritiek dan vraag ik me af hoe je je staande kan houden op deze wereld want daar gaat het nog wel iets anders aan toe over het algemeen... niemand zegt toch dat ze haar hond moet afspuiten wegdoen of weet ik wat? ze komt hier met een vraag daar krijgt ze antwoord op... niks meer en niks minder

-
- Zeer actief
Ja, ze vraagt of het een broodfokker is, inmiddels weet ze dat nu wel dat dat dus ook zo is.malinois schreef:dat zegt toch ook niemand, volgens mij lees jij alleen maar wat je wil lezen. Wat verwacht je nou van ons dan? Je vraagt of het een broodfokker is, dan krijg je er reacties op en dan is het weer niet goedLunaLover schreef:jij bent toch blij met jou hond?????je hebt toch ook plezier met je hond?en liefde en plezier?nou dat heb ik ook met luna.ze heeft aleen een rotziekte.maar als dat genezen is zal niemand het zien,en iedereen waardeerd luna in het park en ze is net zo lief als alle andere.ik ben eringetrapt.dat was me lesje voor de toekomst.ik kan haar wel trugbrengen en wat gebeurd er dan met haar?lekker de fok in???nog meer puppies?me geld zie ik toch niet terug.intreseert
Maar ze heeft er niet om gevraagd dat je haar de grond in boort door continu te vertellen hoe dom ze wel niet is enz.
Jij leest ook alleen maar wat je wilt lezen, en vindt het schijnbaar erg leuk om een ander op zijn fouten te wijzen. Streelt zeker je ego?

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat is net zo dom van die staffordskopers, heel simpel.Paulala schreef:Dat is dus de grootse stierenscheit die ik ooit heb gehoord!malinois schreef:ik kraak niemand af, heb alleen gezegd dat je je tegenwoordig niet meer kan verschuilen achter het niet weten van het bestaan van broodfok, kan niet maak je me niet wijs... Of je moet je hele leven in de middle of nowhere wonen zonder ooit enig contact te hebben met de buitenwereld.LunaLover schreef:tuurlijk kan ik zelf reageeren ..
Er zijn ook nog steeds mensen die een Stafford kopen zonder stamboom terwijl die verboden zijn.
Ik vind het ook dom, en zeg ook altijd je had eerst moeten zoeken naar informatie.
gelukkig wel dat ik fouten maak, zou niet best zijn he... maar niet met dieren

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dat staat er niet, je leest niet... mona....Paulala schreef:Ja, ze vraagt of het een broodfokker is, inmiddels weet ze dat nu wel dat dat dus ook zo is.malinois schreef:dat zegt toch ook niemand, volgens mij lees jij alleen maar wat je wil lezen. Wat verwacht je nou van ons dan? Je vraagt of het een broodfokker is, dan krijg je er reacties op en dan is het weer niet goedLunaLover schreef:jij bent toch blij met jou hond?????je hebt toch ook plezier met je hond?en liefde en plezier?nou dat heb ik ook met luna.ze heeft aleen een rotziekte.maar als dat genezen is zal niemand het zien,en iedereen waardeerd luna in het park en ze is net zo lief als alle andere.ik ben eringetrapt.dat was me lesje voor de toekomst.ik kan haar wel trugbrengen en wat gebeurd er dan met haar?lekker de fok in???nog meer puppies?me geld zie ik toch niet terug.intreseert
Maar ze heeft er niet om gevraagd dat je haar de grond in boort door continu te vertellen hoe dom ze wel niet is enz.
Jij leest ook alleen maar wat je wilt lezen, en vindt het schijnbaar erg leuk om een ander op zijn fouten te wijzen. Streelt zeker je ego?

-
- Zeer actief
Oke dan, dus ik heet vanaf heden Jan Doedel.malinois schreef:ook niet... je opent een topic dan reageer je ook zelf en niet door jan doedel die er elke keer achteraan komt hobbelen...Paulala schreef:Lekker volwassen ben jij zeg.malinois schreef:kan ze weer niet zelf reagerenPaulala schreef: Waarom? Ik vind het ontzettend lieve woorden en zo voelt Joann zich ook een beetje gesteund.
Ik bepaal nog altijd zelf of ik wil reageren, zij is nou eenmaal mijn beste vriendin, en omdat ik dus zoals ik al zei alles van dichtbij meemaak, voel ik met haar mee!
Dat heet medeleven, iets dat jij blijkbaar niet kent

-
- Zeer actief
Heb je er 15 jaar voor nodig gehad om je info te verzamelen?malinois schreef:Dat is net zo dom van die staffordskopers, heel simpel.Paulala schreef:Dat is dus de grootse stierenscheit die ik ooit heb gehoord!malinois schreef:ik kraak niemand af, heb alleen gezegd dat je je tegenwoordig niet meer kan verschuilen achter het niet weten van het bestaan van broodfok, kan niet maak je me niet wijs... Of je moet je hele leven in de middle of nowhere wonen zonder ooit enig contact te hebben met de buitenwereld.LunaLover schreef:tuurlijk kan ik zelf reageeren ..
gelukkig wel dat ik fouten maak, zou niet best zijn he... maar niet met dierenik heb er 15 jaar over gedaan voor ik m'n eerste hond kreeg en daar heb ik dus 15 jaar info over kunnen verzamelen.... en dus ook gedaan!!!
Dan leer jij echt niet snel!
En als je zegt dat je nooit een fout maakt met dieren dan lieg je.
Iedereen maakt ook daar wel eens een foutje mee.

-
- Zeer actief
Nee, ik kan niet lezen......malinois schreef:dat staat er niet, je leest niet... mona....Paulala schreef:Ja, ze vraagt of het een broodfokker is, inmiddels weet ze dat nu wel dat dat dus ook zo is.malinois schreef:dat zegt toch ook niemand, volgens mij lees jij alleen maar wat je wil lezen. Wat verwacht je nou van ons dan? Je vraagt of het een broodfokker is, dan krijg je er reacties op en dan is het weer niet goedLunaLover schreef:jij bent toch blij met jou hond?????je hebt toch ook plezier met je hond?en liefde en plezier?nou dat heb ik ook met luna.ze heeft aleen een rotziekte.maar als dat genezen is zal niemand het zien,en iedereen waardeerd luna in het park en ze is net zo lief als alle andere.ik ben eringetrapt.dat was me lesje voor de toekomst.ik kan haar wel trugbrengen en wat gebeurd er dan met haar?lekker de fok in???nog meer puppies?me geld zie ik toch niet terug.intreseert

- boemerang
- Zeer actief
zij is met een gave geboren
geen fouten maken
en een weet alles beter machine
maar ik denk dat het verstandig is om te stoppen
voor het wel bekende kwartje gaat vallen
dus paulala,luna ,en de anderen die het met luna eens zijn
zullen wij ons volwassen gaan gedragen en niet meer reageren op dit topic
we weten het nu allemaal wel
en luna er zijn meer topics die wel leuk zijn
veel liefs voor jou en je vriendin
wees blij met een vriendin zo als zij er voor je is
graag zou ik wel willen weten hoe het verder met jou lieve luna gaat
boemerang
geen fouten maken
en luna er zijn meer topics die wel leuk zijn

wees blij met een vriendin zo als zij er voor je is

boemerang

onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ken je mij? knap hoor via het internet een paar postings... poepoe... da's knap!Paulala schreef:Oke dan, dus ik heet vanaf heden Jan Doedel.malinois schreef:ook niet... je opent een topic dan reageer je ook zelf en niet door jan doedel die er elke keer achteraan komt hobbelen...Paulala schreef:Lekker volwassen ben jij zeg.malinois schreef: kan ze weer niet zelf reageren
Ik bepaal nog altijd zelf of ik wil reageren, zij is nou eenmaal mijn beste vriendin, en omdat ik dus zoals ik al zei alles van dichtbij meemaak, voel ik met haar mee!
Dat heet medeleven, iets dat jij blijkbaar niet kent

dat heet geen medeleven dat is voor iemand praten, niemand hoeft hier voor mij te praten dat kan ik prima zelf... en ik geef ook vaak iemand gelijk maar ik ga niet voor iemand praten dat is iets anders dan medeleven... medeleven is er zijn voor iemand als het nodig is

-
- Zeer actief
Ik ben er voor haar op mijn manier.malinois schreef:ken je mij? knap hoor via het internet een paar postings... poepoe... da's knap!Paulala schreef:Oke dan, dus ik heet vanaf heden Jan Doedel.malinois schreef:ook niet... je opent een topic dan reageer je ook zelf en niet door jan doedel die er elke keer achteraan komt hobbelen...Paulala schreef: Lekker volwassen ben jij zeg.
Dat heet medeleven, iets dat jij blijkbaar niet kent![]()
dat heet geen medeleven dat is voor iemand praten, niemand hoeft hier voor mij te praten dat kan ik prima zelf... en ik geef ook vaak iemand gelijk maar ik ga niet voor iemand praten dat is iets anders dan medeleven... medeleven is er zijn voor iemand als het nodig is
Maar verder reageer ik niet meer op jou, fijn leven verder en knuffel je hondjes van me

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
niet met de aanschaf ervan en daar gaat het hier over.Paulala schreef:Heb je er 15 jaar voor nodig gehad om je info te verzamelen?malinois schreef:Dat is net zo dom van die staffordskopers, heel simpel.Paulala schreef:Dat is dus de grootse stierenscheit die ik ooit heb gehoord!malinois schreef: ik kraak niemand af, heb alleen gezegd dat je je tegenwoordig niet meer kan verschuilen achter het niet weten van het bestaan van broodfok, kan niet maak je me niet wijs... Of je moet je hele leven in de middle of nowhere wonen zonder ooit enig contact te hebben met de buitenwereld.
gelukkig wel dat ik fouten maak, zou niet best zijn he... maar niet met dierenik heb er 15 jaar over gedaan voor ik m'n eerste hond kreeg en daar heb ik dus 15 jaar info over kunnen verzamelen.... en dus ook gedaan!!!
Dan leer jij echt niet snel!
En als je zegt dat je nooit een fout maakt met dieren dan lieg je.
Iedereen maakt ook daar wel eens een foutje mee.
en ja, ik hoef niet zo van de een op de andere dag een dier.. ik heb eerst heerlijk met de honden van buren, kennisen, familie etc. gelopen, kijken of ik het nog wel zo leuk vond om 4 x per dag met een hond in de regen of vrieskou te moeten lopen, het kostenplaatje, de gezondheid, kijken welk ras het beste bij mij zou passen, lekker stappen en genieten van het leven voordat ik de verantwoording zou nemen voor een dier die minimaal 10 jaar bij me is. Het ras uitgezocht, bij fokkers wezen kijken, op wedstrijden en examens wezen kijken want ik ben van mening dat een hond moet doen waar hij voor gemaakt is...
De lijnen van honden bekeken etc. etc. etc. dat doe je niet ff in een weekje hoor...

Dan zat ik nog met m'n ouders die geen grote hond wilden hebben ook daar moet je rekening mee houden en was de keuze voor mijn ras niet mogelijk, maar toen ik eenmaal op mezelf woonde had ik dus al die zaken al voor mezelf helemaal helder en hoefde ik toen niet meer lang te zoeken naar een leuke fokker met leuke honden en niet te vergeten een leuke combi.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
misschien dat kwijlbakkie uit het andere topic van je hondje lenen?boemerang schreef:zij is met een gave geboren
geen fouten maken
en luna er zijn meer topics die wel leuk zijn![]()
wees blij met een vriendin zo als zij er voor je is![]()
![]()
![]()
boemerang
en nogmaals gelukkig maak ook ik fouten, genoeg... maar niet in de aanschaf van mijn honden... die beslissingen zijn weloverwogen gemaakt....

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
zal ik doen..Paulala schreef:Ik ben er voor haar op mijn manier.malinois schreef:ken je mij? knap hoor via het internet een paar postings... poepoe... da's knap!Paulala schreef:Oke dan, dus ik heet vanaf heden Jan Doedel.malinois schreef: ook niet... je opent een topic dan reageer je ook zelf en niet door jan doedel die er elke keer achteraan komt hobbelen...
Dat heet medeleven, iets dat jij blijkbaar niet kent![]()
Maar verder reageer ik niet meer op jou, fijn leven verder en knuffel je hondjes van me

- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Niemand op dit forum zeikt je hondje af.LunaLover schreef:ik zit hier niet om ruzie te zoeken.of op mensen te wachten die alles beter weten.ik kan natuurlijk ook jullie hondjes gaan lopen afzeiken.maar nee zo ben ik niet........wees blij met je supergoede stamboom hond en doe wat je niet laten kunt....................maar laat mij in me waarde
luna is de liefste knapste heerlijkste pup die ik ken en ik zal voor haar knokken....iedereen is blij met zijn of haar hond.laat ze lekker in hun waarde.ieder zo, z,n ding......
en ja ik ben bij dat er wel mensen zijn die mij gegrijpen.paula en boomrang.........pootje van luna...
ps kijk hier eens op www.petatv.com
zul je zien dat er nog veel ergere dingen gebeuren..................
dus ik heb zeker liefde voor mijn hond..

Ze zeggen alleen dat het erg typisch is dat nu je hondje gebreken heeft je mensen wilt waarschuwen voor de fokker , terwijl dat waarschijnlijk niet zou zijn gebeurd als Luna niks had. Dan was de fokker waarschijnlijk de beste van de wereld!

En newbe of geen newbe, als mensen zich goed verdiepen voordat ze een hondje aanschaffen horen ze te weten dat het wel erg vreemd is als een fokker 18 pups aanbied en er geen ouderdieren aanwezig zijn.

Enne.. de meesten tuimelen er bewust in , omdat ze niet teveel geld willen uitgeven aan een pup bij een verantwoorde fokker of op stel en sprong een pupje willen.

Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
-
- Actief
denk JIJ dat ik bewust minder geld heb uitgegeven voor me hond??
wie denk je wel niet dat je bent he.....
maakt me zeer pissed dit.als je wist wat ze al gekost heeft zou je je smoel houden.sorry maar moet me ei kwijt
dat geld intreseert me geen ene fuck................................................................................................................................................................................................................anders had ik dr al inlaten slapen.maar ik heb gevoel in me donder jullie niet.luna is een heerlijke pup andanks alles en ga haar nou niet afkraken
wie denk je wel niet dat je bent he.....
maakt me zeer pissed dit.als je wist wat ze al gekost heeft zou je je smoel houden.sorry maar moet me ei kwijt
dat geld intreseert me geen ene fuck................................................................................................................................................................................................................anders had ik dr al inlaten slapen.maar ik heb gevoel in me donder jullie niet.luna is een heerlijke pup andanks alles en ga haar nou niet afkraken