Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wandelmaatje in Houten, Zeist of Soest

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Zandloper
geregistreerd lid

Wandelmaatje in Houten, Zeist of Soest

Ongelezen bericht door Zandloper »

Wie woont er in (of in de omgeving van) Houten en wil 1x in de week, op een vast tijdstip afspreken voor een lekkere lange wandeling. :wink:
Door verhuizing ben ik m'n vaste wandelmaatje kwijtgeraakt en ik vond het juist heerlijk om een uurtje of iets langer te slenteren met de honden door een mooi stuk natuurgebied.
Ik zoek een gezellige meid/vrouw (ik ben zelf 36) die zich niet af laat schrikken door 'hondeweer', die maar 1 hond heeft (die niet continue tegen mij opspringt svp haha :neenee: ) en die dit ook erg gezellig lijkt.
Vervoer is geen probleem, ik kan makkelijk een hond extra meenemen.
Het leukste lijkt mij een vast natuurgebied met af en toe een 'uitstapje' naar het bos bijv. in Soest of Woudenberg/Zeist. :ok:

Ik heb een kruising mechelse herder / bordercollie. Ze heet Belle en is in het begin een beetje stug naar andere honden. Ze kan een beetje bot overkomen maar als het klikt is ze een echte ondeugd.
Ik zoek dan ook iemand met een brutaal hondje die niet onder de indruk is van haar gedrag en die lekker blijft uitdagen en flink wil ravotten.
Belle zal dan heel snel ontdooien en continue willen spelen. Ze is sinds kort ook dol op zwemmen.

Wie lijkt het leuk om af te spreken? Ik kan maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag, wel het liefste om een uur of 10.00-11.00.

groetjes Yvonne :jump1:
Laatst gewijzigd door Zandloper op 30 sep 2006 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Houten is heel erg dichtbij voor mij :mrgreen: 's Morgens rond die tijd gaat het mij alleen helaas niet lukken. Als het rond 1 of 2 uur zou zijn is het geen probleem.
Afbeelding
Zandloper
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Zandloper »

bianca83 schreef:Houten is heel erg dichtbij voor mij :mrgreen: 's Morgens rond die tijd gaat het mij alleen helaas niet lukken. Als het rond
1 of 2 uur zou zijn is het geen probleem.
Ik loop het liefste 's ochtends maar mochten er geen reacties komen dan hou ik de jouwe in m'n achterhoofd. Doegiez.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”