t Was leuk geweest als al die lieve vriendinnen haar gewaarschuwd hadden van te voren, maar nee, dat was niet nodig. Er is altijd nog t hondenforum om zielig gevonden te worden en mensen met een eerlijke mening af te kraken. Niemand zegt dat Luna weg moet of wat dan ook wat jullie er van maken. Er wordt alleen gezegd dat de baas van Luna beter had moeten weten, zeker met al die mensen die het van nabij meemaken!boemerang schreef:zij is met een gave geboren
geen fouten maken
en een weet alles beter machine
maar ik denk dat het verstandig is om te stoppen
voor het wel bekende kwartje gaat vallen
dus paulala,luna ,en de anderen die het met luna eens zijn
zullen wij ons volwassen gaan gedragen en niet meer reageren op dit topic
we weten het nu allemaal wel
en luna er zijn meer topics die wel leuk zijn![]()
veel liefs voor jou en je vriendin
wees blij met een vriendin zo als zij er voor je is![]()
![]()
![]()
graag zou ik wel willen weten hoe het verder met jou lieve luna gaat
boemerang
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
broodfokster??ofniet???
Moderator: moderatorteam
-
- Erelid
- boemerang
- Zeer actief
waar heeft zij dat gezegd om zielig gevonden te worden ik ken haar niet maar zij neemt de verantwoording op zichnance schreef:t Was leuk geweest als al die lieve vriendinnen haar gewaarschuwd hadden van te voren, maar nee, dat was niet nodig. Er is altijd nog t hondenforum om zielig gevonden te worden en mensen met een eerlijke mening af te kraken. Niemand zegt dat Luna weg moet of wat dan ook wat jullie er van maken. Er wordt alleen gezegd dat de baas van Luna beter had moeten weten, zeker met al die mensen die het van nabij meemaken!boemerang schreef:zij is met een gave geboren
geen fouten maken
en een weet alles beter machine
maar ik denk dat het verstandig is om te stoppen
voor het wel bekende kwartje gaat vallen
dus paulala,luna ,en de anderen die het met luna eens zijn
zullen wij ons volwassen gaan gedragen en niet meer reageren op dit topic
we weten het nu allemaal wel
en luna er zijn meer topics die wel leuk zijn![]()
veel liefs voor jou en je vriendin
wees blij met een vriendin zo als zij er voor je is![]()
![]()
![]()
graag zou ik wel willen weten hoe het verder met jou lieve luna gaat
boemerang
ze had de pup ook weer terug kunnen doen,daar gaat het om zij vraagt geen beklag

onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Aha, kun je me dan vertellen wat ze wel met dit topic wil? Met de titel en het beginbericht bijvoorbeeld?boemerang schreef:waar heeft zij dat gezegd om zielig gevonden te worden ik ken haar niet maar zij neemt de verantwoording op zich
ze had de pup ook weer terug kunnen doen,daar gaat het om zij vraagt geen beklag

Linda, Izzie en Bram
- starfleet
- Erelid
Waar ben je het nu eigenlijk mee eens? Met Linda's post die boven de jouwe staat. Nou dan zijn we klaar en heb je eindelijk het licht gezien. Nu nog de leestekens en de hoofdletters vinden op je Twentse toetsenbord.boemerang schreef:helemaal mee eens
en nogmaals denken en typen zijn twee verschillende dingen
ik doe ook aardig
Anne
Laatst gewijzigd door starfleet op 18 sep 2006 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
starfleet schreef:Waar ben je het nu eigenlijk mee eens? Met Linda's post die boven de jouwe staat. Nou dan zijn wel klaar en heb je eindelijk het licht gezien. Nu nog de leestekens en de hoofdletterss vinden op je Twentse toetsenbord.boemerang schreef:helemaal mee eens
ik doe ook aardig
Anne

- Zoek stok!
- Zeer actief
Ja, zal lekker worden als ze haar verantwoording niet neemt. Ze heeft een levend wezen in huis genomen, en daar hoort ze gewoon zo goed mogelijk voor zorgen.boemerang schreef:waar heeft zij dat gezegd om zielig gevonden te worden ik ken haar niet maar zij neemt de verantwoording op zich
Het gaat erom dat ze heeft meegeholpen die fokteven nog weer een stuk verder de grond in te duwen. Had ze zich van tevoren verdiept, was haar "hulp" niet nodig geweest. Had fokteef niet haar 2e nest dit jaar hoeven werpen.
- boemerang
- Zeer actief
heb jij wel eens gehoord over mensen die moeite hebben met lezen en schrijvenstarfleet schreef:Waar ben je het nu eigenlijk mee eens? Met Linda's post die boven de jouwe staat. Nou dan zijn wel klaar en heb je eindelijk het licht gezien. Nu nog de leestekens en de hoofdletterss vinden op je Twentse toetsenbord.boemerang schreef:helemaal mee eens
ik doe ook aardig
Anne
die op latere leeftijd het als nog leren
wat heeft deze zin met dit verhaal te maken
weet jij wel dat je met zo'n antwoord iemand goed op het hart kunt trappen ja daar ben je donders goed in
gatverdamme is dit een discusie
zij heeft dat als hoofd titel gebruikt maar de bedoeling er achter is goeg
juffie weet beter

Deze reactie vind ik zwaar onder de maat Anne. Heel fout, eigenlijkstarfleet schreef:Waar ben je het nu eigenlijk mee eens? Met Linda's post die boven de jouwe staat. Nou dan zijn we klaar en heb je eindelijk het licht gezien. Nu nog de leestekens en de hoofdletters vinden op je Twentse toetsenbord.

Heb je Lin ook al eens op deze manier berispt op het niet gebruiken van hoofdletters?
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
ja jij doet heel aardigboemerang schreef:heb jij wel eens gehoord over mensen die moeite hebben met lezen en schrijvenstarfleet schreef:Waar ben je het nu eigenlijk mee eens? Met Linda's post die boven de jouwe staat. Nou dan zijn wel klaar en heb je eindelijk het licht gezien. Nu nog de leestekens en de hoofdletterss vinden op je Twentse toetsenbord.boemerang schreef:helemaal mee eens
ik doe ook aardig
Anne
weet jij wel dat je met zo'n antwoord iemand goed op het hart kunt trappen ja daar ben je donders goed in
gatverdamme is dit een discusie
zij heeft dat als hoofd titel gebruikt maar de bedoeling er achter is goeg
juffie weet beter

- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
uh, boemerang haalt het zelf aan hoor, mensen begrijpen sommige teksten van haar niet, daar reageert ze op met, "ik begrijp me zelf heel goed" en "tja twente heeft zijn eigen taal".Marion. schreef:Deze reactie vind ik zwaar onder de maat Anne. Heel fout, eigenlijkstarfleet schreef:Waar ben je het nu eigenlijk mee eens? Met Linda's post die boven de jouwe staat. Nou dan zijn we klaar en heb je eindelijk het licht gezien. Nu nog de leestekens en de hoofdletters vinden op je Twentse toetsenbord.
Heb je Lin ook al eens op deze manier berispt op het niet gebruiken van hoofdletters?
als ze echt moeite heeft met typen? dan moet ze dat dan zeggen. ( en ik heb elders op het forum ook wel leesbare teksten van mevr. boemerang gezien

- starfleet
- Erelid
boemerang schreef:
Anne heb jij wel eens gehoord over mensen die moeite hebben met lezen en schrijven
Ik ga hier echt niet muggenziften op spelling of wat dan ook, maar je verhaal is niet goed leesbaar omdat je geen nieuwe zin begint. Je tikt heel wat weg zo op een dag op de computer, echt moeite met schrijven heb je wat dat betreft niet.
En mocht dat wel zou zijn, was het dan niet handiger om dat pagina's hiervoor al te zeggen toen mensen begonnen te zeggen dat ze je teksten niet begrepen?
Anne
- boemerang
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
Zo'n engel ben je zelf ook niet mevrouw boemerang. Lees je eigen quotes eens terug zou ik zeggen. Als jij nou overal netjes was gebleven, had je een punt. Maar ik betrap je regelmatig op onder de gordel opmerkingen om anderen te verdedigen. Wie de bal kaatst.....boemerang schreef: gatverdamme is dit een discusie

Linda, Izzie en Bram
- boemerang
- Zeer actief
bedankt voor het woord mevrouw
ik zeg ook niet dat ik het niet kan
en ik maak ook fouten
ja ook ik kan best rake op merkingen maken
het is toch ook een discusie
maar twee verschillende meningen komen in een discussie nooit samen
maar ondanks mijn dom getyp begrijpen jullie me wel
ik zeg ook niet dat ik het niet kan
en ik maak ook fouten
ja ook ik kan best rake op merkingen maken
het is toch ook een discusie
maar twee verschillende meningen komen in een discussie nooit samen
maar ondanks mijn dom getyp begrijpen jullie me wel

- starfleet
- Erelid
Als ik je op je hart getrapt hebt dan spijt me dat zeer, maar daar had ik geen idee van. Er is een paar keer gevraagd naar wat je precies bedoelde en dan geef je antwoorden als "aan wie ligt dat" en "als ik het maar begrijp". De indruk die ik had was dat je heel snel en veel zit te tikken en weinig aandacht besteedt aan de leesbaarheid. Die indruk heb ik overigens nog steeds, maar dat zal dan versterkt worden door de moeite die je hebt met schrijven. Aan dat laatste kan je vanzelfsprekend niets doen.boemerang schreef:jij ook
iedereen en weet je wie nu de beste zet doet ik
ik laat dit onderwerp van af nu met rust
trap nog meer mensen op het hart aju
voor iedereen die haar wel begrijpt daar bedank ik jullie voor
Anne
Laatst gewijzigd door starfleet op 18 sep 2006 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Zoek stok!
- Zeer actief
-
- Actief
tja wat moet ik hierop zeggen.
ik kan wel iedere keer zeggen dat het dom was maar dat veranderd toch niks.ik weet nu hoe de meeste mensen hier in elkaar steken.........
luna word over 2 weekjes weer geopereerd en ik hoop dat het goed zal gaan.........ik vraag niemand om steun...of zielig medeleven.
mijn liefde zit in dit hondje.ze is me alles.
en wat een ander van luna vind kan me niet schelen...
ik kan wel iedere keer zeggen dat het dom was maar dat veranderd toch niks.ik weet nu hoe de meeste mensen hier in elkaar steken.........
luna word over 2 weekjes weer geopereerd en ik hoop dat het goed zal gaan.........ik vraag niemand om steun...of zielig medeleven.
- boemerang
- Zeer actief
starfleet schreef:Als ik je op je hart getrapt hebt dan spijt me dat zeer, maar daar had ik geen idee van. Er is een paar keer gevraagd naar wat je precies bedoelde en dan geef je antwoorden als "aan wie ligt dat" en "als ik het maar begrijp". De indruk die ik had was dat je heel snel en veel zit te tikken en weinig aandacht besteed aan de leesbaarheid. Die indruk heb ik overigens nog steeds, maar dat zal dan versterkt worden door de moeite die je hebt met schrijven. Aan dat laatste kan je vanzelfsprekend niets doen.boemerang schreef:jij ook
iedereen en weet je wie nu de beste zet doet ik
ik laat dit onderwerp van af nu met rust
trap nog meer mensen op het hart aju
voor iedereen die haar wel begrijpt daar bedank ik jullie voor
ik heb nog niet zo lang een computer ik kan wel lezen en schrijven
dat is niet altijd fout loos maar kunnen we de strijd bijl niet begraven
luna weet nu ook wat ze beter niet had moetten doen
dat weten we allemaal
zij had een andere titel er aan kunnen geven ,maar ook zij is hier een beginner ik hoop dat je het nu wel snapt
nou allemaal op dit topic van haar stoppen
gedane zaken nemen geen keer
Anne

- Zoek stok!
- Zeer actief
- boemerang
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
Aha, is het weer die tijdMarion. schreef:Zinnige bijdrage Linda. Chapeau.Zoek stok! schreef:Da's dan jammer.Marion. schreef:Ik vind op taal-tikfouten wijzen niet echt vallen onder "rake opmerkingen"Zoek stok! schreef:Precies, dus schiet niet zo in de verdediging als je een keer een rake opmerking terug krijgt.

Linda, Izzie en Bram
- boemerang
- Zeer actief
kijk dat kan ook gebeurenMarion. schreef:Zinnige bijdrage Linda. Chapeau.Zoek stok! schreef:Da's dan jammer.Marion. schreef:Ik vind op taal-tikfouten wijzen niet echt vallen onder "rake opmerkingen"Zoek stok! schreef:Precies, dus schiet niet zo in de verdediging als je een keer een rake opmerking terug krijgt.
weer iets verkeerd gedaan sorry

-
- Zeer actief
Weet je waarom het gaat? Niet om je hondje Luna, iedereen hier wil dat het haar goed gaat. Mensen op dit forum geven om honden, vandaar hun reacties. Ik was net zo fout als jij en ik heb ook een broodfokhondje. Ze is tot nu toe gezond, maar denk jij dan nooit aan de moeder van Luna? Die nest na nest moet werpen?LunaLover schreef:tja wat moet ik hierop zeggen.
Ik denk vaak aan de moeder van Mizou en dan baal ik dat ik meegewerkt heb aan die hele broodfok omdat ik zo stom in de weer was.
Ik zie Mizou genieten als ze zwemt, rent, speelt, noem maar op. Haar moeder maakt dat niet mee, die mag alleen puppies krijgen.
En ik begrijp de meeste mensen hier heel goed op het forum, die hebben zich verdiept in waar wel of niet en dan komt er weer zo'n tuthola, die een broodfokhondje heeft gekocht. Ja en dan heb ik het ook over mezelf, begrijp je het nu? Broodfok is heel erg, god als je ziet hoe die dieren misbruikt worden en door mensen zoals jij en ik wordt het in stand gehouden. Zo dat moest ik even kwijt.
-
- Actief
- starfleet
- Erelid
-
- Actief
pepin?
tuurlijk vraag ik me dat ook af .
geen hond verdient zo,n leven en dat weet ik donders goed.
maar je kan de tijd niet terugdraaien.en t enigste wat ik kan doen is mijn hondje wel een goed liefdevol tehuisje geven.en ik weet dat iedereen hier van zijn of haar hond houd.en ik gun ze alle geluk van de hele wereld.
tuurlijk vraag ik me dat ook af .
geen hond verdient zo,n leven en dat weet ik donders goed.
maar je kan de tijd niet terugdraaien.en t enigste wat ik kan doen is mijn hondje wel een goed liefdevol tehuisje geven.en ik weet dat iedereen hier van zijn of haar hond houd.en ik gun ze alle geluk van de hele wereld.