Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik heb geen idee waar dat is Lysette, maar op zich lijkt het me leuk om mee te gaan . Wil wel eerst met Cor overleggen en kijken hoe het zich ontwikkelt met Boudewijn, ik bedoel tegenover andere honden .
Ja, Zonnestraal zegt me wel wat. Daar heeft mijn vader dik 30 jaar geleden gelegen. Maar ik weet absoluut niet meer waar het is . Kun je het me uitleggen?
En natuurlijk ben je benieuwd naar Boudewijn, dat kan niet anders .
Teckelgek schreef:Ja, Zonnestraal zegt me wel wat. Daar heeft mijn vader dik 30 jaar geleden gelegen. Maar ik weet absoluut niet meer waar het is . Kun je het me uitleggen?
Vliegveld Hilversum, de weg van Hilversum naar Utrecht via Maartensdijk, daar ligt het aan.
De weg in Hilversum die er langs loopt is Kolhornseweg. Daar kunnen we ook het best afspreken bij de begraafplaats Zuiderhof. Voldoende parkeerplek. Vanaf Soest ben je er in een kwartiertje.
Alleen al wegens jeugdsentiment (heb heel lang in Hilversum gewoond) lijkt het me leuk om mee te gaan. Ik moet alleen nog even afwachten hoe de reuen tegen die tijd op Catootje reageren. Haar loopsheid zou dan net over moeten zijn, maar dat weet je nooit helemaal zeker. Ik kijk het dus even aan.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Teckelgek schreef:Ja, Zonnestraal zegt me wel wat. Daar heeft mijn vader dik 30 jaar geleden gelegen. Maar ik weet absoluut niet meer waar het is . Kun je het me uitleggen?
Vliegveld Hilversum, de weg van Hilversum naar Utrecht via Maartensdijk, daar ligt het aan.
De weg in Hilversum die er langs loopt is Kolhornseweg. Daar kunnen we ook het best afspreken bij de begraafplaats Zuiderhof. Voldoende parkeerplek. Vanaf Soest ben je er in een kwartiertje.
Cor vindt het gezellig, dus in principe gaan we mee .
Het is dus zondag de 8e om 14.00 uur?
Cor vindt het gezellig, dus in principe gaan we mee .
Het is dus zondag de 8e om 14.00 uur?
Hallo, ik moet me helaas afmelden.Mijn mondeling tentamen gaat helaas door dus moet zitten blokken.Erg jammer maar volgende keer ben ik weer aan de partij!
schumie schreef:Hallo, ik moet me helaas afmelden.Mijn mondeling tentamen gaat helaas door dus moet zitten blokken.Erg jammer maar volgende keer ben ik weer aan de partij!
Heel veel succes met je mondeling Ik zal voor je duimen.
Wij gaan maar niet mee. Catootje ruikt nog heel lekker voor reuen bleek gisteren, dus het lijkt me niet lekker lopen dan. Een volgende keer zijn we er graag wel bij.
Veel plezier iedereen die wel gaat en mooi weer!
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Belle schreef:Wij gaan maar niet mee. Catootje ruikt nog heel lekker voor reuen bleek gisteren, dus het lijkt me niet lekker lopen dan. Een volgende keer zijn we er graag wel bij.
Jammer, maar verstandiger idd.
Bedankt .
@Yvette: ik kan nog steeds niet vinden waar het precies is, laat staan hoe ik daar moet komen . Ben zo slecht in die dingen .
Belle schreef:Wij gaan maar niet mee. Catootje ruikt nog heel lekker voor reuen bleek gisteren, dus het lijkt me niet lekker lopen dan. Een volgende keer zijn we er graag wel bij.
Jammer, maar verstandiger idd.
Bedankt .
@Yvette: ik kan nog steeds niet vinden waar het precies is, laat staan hoe ik daar moet komen . Ben zo slecht in die dingen .
Kolhornseweg 13 in Hilversum.
Parkeren bij de parkeerplaats van begraafplaats Zuiderhof.
Ben niet zo goed in uitleggen hoe je moet rijden. Ik zal even kijken of ik een routebeschrijving kan vinden.
Vanaf de A27 neem je de afslag Hilversum (afslag 33). Je gaat bij de stoplichten linksaf de Diependaalselaan op, bij de rotonde rechtdoor en dan na ongeveer 800 meter zie je aan de lantaarnpalen rechts de bordjes “Begraafplaats Zuiderhofâ€
Wat jammer. Maar idd zoals Ariane al zei wel verstandig.