Zo is dat!Eline* schreef:Het werd tijd. Nou kunnen we eindelijk weer eens een normaal gesprek voeren hier.

Moderator: moderatorteam
Hahahaha, die houden we erin.BeëlzeBubble schreef:En weer een topic verbauket.
Martijn schreef:Lisette, ik wilde gewoon een hond. Geen idealistisch statement, geen goede daad maar een hond.
Waarom dan niet een hond nemen die mij ook nodig heeft?
Mensen maken het allemaal zo verschrikkelijk moeilijk. Wat nou dubbel gevoel?
Waarom heb jij uberhaupt een gevoel over mijn hond?
Jij blijft praten over een probleem. Mijn hond is geen probleem.
Het dondert mij geen bal of de spaanse regering het fijn vindt dat ik de honneurs waarneem. Waarom ben jij daar dan mee bezig?
Ga het aan de spaanse regering vertellen als je wil dat ze iets veranderen. Ik wilde alleen maar een hond. Die heb ik nu en ik ben er blij mee.
Ze is een deel van mijn "gezin" en ik kan niets met je verhaal dat iemand anders haar bestaan had moeten oplossen. Nogmaals..ze heet cleo en is niemands probleem.
En nu zijn natuurlijk álle hondenfora helemaal foutStang schreef:Yep, zelf opgestaptmarian* schreef:Ik denk opgestapt.Mickie schreef:Bauke is gast geworden...
Gebanned of opgestapt?(als ze gebanned zou zijn, zou dat ook bij de lijst bij inside info staan, dus zo kan je zien of iemand vrijwillig is gegaan of niet)
Of ze zit op t volgende forum, arm forum.....marian* schreef:En nu zijn natuurlijk álle hondenfora helemaal foutStang schreef:Yep, zelf opgestaptmarian* schreef:Ik denk opgestapt.Mickie schreef:Bauke is gast geworden...
Gebanned of opgestapt?(als ze gebanned zou zijn, zou dat ook bij de lijst bij inside info staan, dus zo kan je zien of iemand vrijwillig is gegaan of niet)
Natuurlijk haar eigen forum begonnen.... met strenge toelatingseisen, ik denk tenminste vijf generaties pure witte nederlandse voorvaders, forummeetings elk jaar met prinsjesdag (vlaggetje verplicht), geen voetballiefhebbers, niet in het bezit van buitenlandse asielhondjes, hedders of "vechthonden", kenners van de Veluwe...... zal daar druk worden! jammer dat ze de link niet gepost heeft....Mickie schreef:Bauke is gast geworden...
Gebanned of opgestapt?
Uit mijn hart gegrepen! En in ons geval werd dat een keer een hond uit het asiel, en een keer een stamboommechelaar die "niet spectaculair genoeg" was voor de sport (KNPV), maar moet je haar nu een dikke maand later eens zien! Die man krijgt nog spijt... Je wilt gewoon een fijne hond die bij je past en die wil je een prettig leven geven, waar ze dan ook vandaan komen, en daar investeer je in.Martijn schreef: Geen idealistisch statement, geen goede daad maar een hond.
Waarom dan niet een hond nemen die mij ook nodig heeft?