De boxer is een keer gezien voor een old English Bulldog, verder wist iedereen wel dat het een Boxer is.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Met welk ras wordt jouw hond verward??
Moderator: moderatorteam
-
Ace&Joey
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ace wordt voor van alles gezien. Stafford,Pitbull,Dogo Argentino,Boxer en zelfs een keer Dalmatier gehoord omdat hij vlekken heeft
Maar het is een Am Bull.
De boxer is een keer gezien voor een old English Bulldog, verder wist iedereen wel dat het een Boxer is.
Groetjes Denis, Priscilla en een poot van Ace en Joey
-
Marloes
Wat zouden jullie van mijn Robbie maken dan?
In het begin dachten ze dat ie een Boxer (ik neem aan dat een Boxer van 10 weken wel groter is dan hem!) was, verder nu voor Border Terrier.
Er is een iemand geweest die er shih tzu in zag.
Volgens ons is het shih tzu-chihuahua, maar er zal ongetwijfeld nog wel meer in zitten...
Ach als ie maar lief is...
g][/img][/url]
In het begin dachten ze dat ie een Boxer (ik neem aan dat een Boxer van 10 weken wel groter is dan hem!) was, verder nu voor Border Terrier.
Er is een iemand geweest die er shih tzu in zag.
Volgens ons is het shih tzu-chihuahua, maar er zal ongetwijfeld nog wel meer in zitten...
Ach als ie maar lief is...
g][/img][/url]-
lunatje
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
Ella46
- Zeer actief
-
Nikita
- Vaste gebruiker
Nikita wordt vaak met een husky verward.
Veel mensen hebben niet van een malamute gehoord dus ik vind het niet zo vreemd.
Kinderen roepen nog wel eens dat ze een wolf zien, of nog schrikbarender: een vos!! Apart hoe slecht de dierenkennis van kinderen is, ik heb vos nu al zo vaak gehoord, terwijl Nikita toch echt niet klein en roodbruin is
Veel mensen hebben niet van een malamute gehoord dus ik vind het niet zo vreemd.
Kinderen roepen nog wel eens dat ze een wolf zien, of nog schrikbarender: een vos!! Apart hoe slecht de dierenkennis van kinderen is, ik heb vos nu al zo vaak gehoord, terwijl Nikita toch echt niet klein en roodbruin is
-
Jojoke
....in het bos
Ik liep vanmiddag even met Dribbel in het bos komt er een jongetje aanlopen,en zegt tegen ons:"Ik weet wat voor soort hond dat is,een husky"

Ik ga vanaf nu incognito door het leven. 

- senna03
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een grote poedel een maltezer en een chinese crested
- Aantal honden: 3
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
Josee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
Mijn weimpies worden uitgemaakt voor:
1. Kaneelkleurige labradors (goh mevr. wat een zeldzame kleur labrador
)
2. Stofhonden (volgens mijn buren)
En mijn grijze roodstaart papegaai die regelmatig mee gaat wandelen wort uitgescholden voor postduif (jajajaja die hebben allemaal een knalrode staart!!!
)
1. Kaneelkleurige labradors (goh mevr. wat een zeldzame kleur labrador
En mijn grijze roodstaart papegaai die regelmatig mee gaat wandelen wort uitgescholden voor postduif (jajajaja die hebben allemaal een knalrode staart!!!
-
Aileen
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Buddy (labrador), helaas van ons heen gegaan *1994-2009+ We missen je lieve Kanjer!!
Lucky (tibetaanse terrier) 16-07-1998
Digger (engelse cocker spaniel) 24-06-2010 - Locatie: Sittard
- Contacteer:
Buddy (labrador) wordt vaak gewoon gezien als een labrador, maar soms ook als een golden retriever. Dat kan ik me wel iets bij voorstellen als je het ras niet (zo) goed kent.
Lucky (tibetaanse terrier) wordt vaak gezien als een bouvier
Lucky is zwart, en is maar de helft kleiner dan Buddy.
Vaak loopt ik met hem over straat en zegt iemand zo: Goh, die is wel klein he?!?! of Dat is nog een puppy hé?! En ik zo van uhm hoezo? Krijg ik als antwoord: dat is toch een bouvier??
Sanya (blonde bouvier) wordt heel vaak, vrijwel altijd gezien als een bobtail. en dan denk ik van jeetje, ze lijkt er toch helemaal niet op???
Lucky (tibetaanse terrier) wordt vaak gezien als een bouvier
Vaak loopt ik met hem over straat en zegt iemand zo: Goh, die is wel klein he?!?! of Dat is nog een puppy hé?! En ik zo van uhm hoezo? Krijg ik als antwoord: dat is toch een bouvier??
Sanya (blonde bouvier) wordt heel vaak, vrijwel altijd gezien als een bobtail. en dan denk ik van jeetje, ze lijkt er toch helemaal niet op???

-
cornelie
- bowiej
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder!
- Aantal honden: 1
-
M.
Ik heb een grote zwitserse sennenhond pup van 9 maand.
Mijn vader blijft volhouden dat het een Appenzeller is, kennissen hebben nl 2 appenzellers, maar die zijn toch echt iets kleiner
Maar goed, die discussie ga ik niet met hem aan, mijn pup is gewoon een Appenzeller pap, klopt helemaal
Ik heb ook al de vraag gehad of er herder of rotweiler in zat.
Beide had gekund want ze hebben wel wat van beide weg, maar mijn boeffie is toch echt een grote zwitserse sennen. De teef had papieren, de reu niet, maar dat was ook een grote zwitserse heb ik me door de vorige eigenaar laten vertellen.
Mijn vader blijft volhouden dat het een Appenzeller is, kennissen hebben nl 2 appenzellers, maar die zijn toch echt iets kleiner
Maar goed, die discussie ga ik niet met hem aan, mijn pup is gewoon een Appenzeller pap, klopt helemaal
Ik heb ook al de vraag gehad of er herder of rotweiler in zat.
Beide had gekund want ze hebben wel wat van beide weg, maar mijn boeffie is toch echt een grote zwitserse sennen. De teef had papieren, de reu niet, maar dat was ook een grote zwitserse heb ik me door de vorige eigenaar laten vertellen.
- amiwoods
- Zeer actief
- Contacteer:
er worden ook labradors in die grijze kleur gefokt. Amerika en Australie.Josee schreef:Mijn weimpies worden uitgemaakt voor:
1. Kaneelkleurige labradors (goh mevr. wat een zeldzame kleur labrador)
En mijn grijze roodstaart papegaai die regelmatig mee gaat wandelen wort uitgescholden voor postduif (jajajaja die hebben allemaal een knalrode staart!!!)
tijdje terug heeft hier iemand een link geplaatst, kan het alleen niet meer vinden
- evert
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Cane Corso
verruiling rassen
nou onze cane corso tyson is al gezien als boxer, rottweiler
- LindaS
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Zie onderschrift..
- Lucia
- Zeer actief
-
qyan1
- Actief
- Mijn ras(sen): Dobermann
- Aantal honden: 0
Qyan is een weimeraner of een jachthond...........en van de week was hij een te dunne rottweiler met een wel zeer vreemde rottweilerkop.
Overigens wordt hij nu steeds vaker herkend als een dobermann........oren en staart worden nu een normaal beeld voor velen.
Overigens wordt hij nu steeds vaker herkend als een dobermann........oren en staart worden nu een normaal beeld voor velen.
Qyan van het Zwettebos
21-08-2002 - 18-11-2011

21-08-2002 - 18-11-2011

-
f.boon
- Vaste gebruiker
ik heb lady een kruising stabij/wetterhond kleur bruinwit maar word aangezien als een heidewachtel
,mooi niet die izjn niet zo krullerig hi of heel soms voor drentse patrijs maar heel veel mensen denken ook een gewoon wetterhondje
.
quinty daarintegen is gekruist door stabij-borderx ? en als je haar zo ziet lopen zeggen heel veel een kooiker die zwart is gekleurt met een witte bef en wat wit op de pootjes of een markiesje al had dat wel gemogen want dat lijken mij leuke hondjes al is ze daar weet iets te groot voor
mijn vader noemt haar een zwarte vos
.
wat het ook zijn ik heb leuke lieve honden die ik voor geen goud zou willen missen al zit die oude niet op 20 jaar te wachten denk ik hihi
gr femmy,quinty en lady
quinty daarintegen is gekruist door stabij-borderx ? en als je haar zo ziet lopen zeggen heel veel een kooiker die zwart is gekleurt met een witte bef en wat wit op de pootjes of een markiesje al had dat wel gemogen want dat lijken mij leuke hondjes al is ze daar weet iets te groot voor
wat het ook zijn ik heb leuke lieve honden die ik voor geen goud zou willen missen al zit die oude niet op 20 jaar te wachten denk ik hihi
gr femmy,quinty en lady
-
Fayash
- geregistreerd lid
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
Selian
- Actief
- Mijn ras(sen): Groetjes,
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas&Ruby
Selian Border Collie's - Locatie: Hoogezand
- Contacteer:
-
Laurie en Denis
- Actief
- Mijn ras(sen): Betyar - Magyar Vizsla Draadhaar
- Contacteer:
Er is ons al regelmatig gevraagd hoeveel maanden Damian is. Want voor een Duitse dog is ie toch wel fijntjes...
Als je dan verteld dat het 6 jaar oude Weimaraner is, dan krijg je een reactie: oja dat dacht ik eigenlijk al..
En ons buurmeisje van 4 noemt hem steevast: paardje!
Als je dan verteld dat het 6 jaar oude Weimaraner is, dan krijg je een reactie: oja dat dacht ik eigenlijk al..
En ons buurmeisje van 4 noemt hem steevast: paardje!
Groetjes Laurie & Betyar.
-
takota
- Vaste gebruiker
-
stefke_b
- geregistreerd lid
- Contacteer:
-
MOO
- nieuw lid
-
herma
- Vaste gebruiker
Het meeste wat ik te horen krijg is, of het een pony is
En dan altijd de vraag waar is zijn zadel
En dan altijd de vraag waar is zijn zadel
groetjes van Herma en Fame
http://www.iersewolfshondforum.com
http://www.iersewolfshondforum.com
-
angela en joek
- Vaste gebruiker
noah (witte herder) werd als pup vaak een labrador genoemd, en iets ouder was het een keeshond, of husky.
maar de mooiste opmerking die ik ooit heb gehoord was, ach wat schattig, moeder en kind
tuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk, een witte herder reu met een mini jack russel.
nou zodra mijn reu gaat bevallen van jack russels, ben ik binnen, hoef nooit meer een dag te werken

maar de mooiste opmerking die ik ooit heb gehoord was, ach wat schattig, moeder en kind
tuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk, een witte herder reu met een mini jack russel.
nou zodra mijn reu gaat bevallen van jack russels, ben ik binnen, hoef nooit meer een dag te werken