Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wandelen in België
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
wandelen in België
Hoi iedereen,
Weet er iemand in België een leuke plaats om met de hond te gaan wandelen waar ze ook kan zwemmen? Liefst in de omgeving van Antwerpen, maar alle suggesties zijn welkom!
Bedankt!
Weet er iemand in België een leuke plaats om met de hond te gaan wandelen waar ze ook kan zwemmen? Liefst in de omgeving van Antwerpen, maar alle suggesties zijn welkom!
Bedankt!
- johan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense herder
Re: wandelen in België
De Lommelse Sahara? Daar ga ik wel eens heen, is alleen niet bij Antwerpen in de buurt.Flodder schreef:Hoi iedereen,
Bedankt!
- linda
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- johan
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- johan
- Zeer actief
-
- Zeer actief
johan schreef:Oh daar.bianca83 schreef:Waar het Asiel van Lommel ook zit zeg maar, iets daarvoor ligt hetjohan schreef:Waar is dat?bianca83 schreef:Het kattenbos in Lommel is erg leukDat zou helpen als ik het asiel wist te liggen.
Ik ken alleen de Lommelse Sahara en omgeving, maar ik ga wel even zoeken.

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Als je die grote doorgaande weg hebt ga je die zijstraat bij de Mac naar binnen. Dan ga een een spoorwegovergang over en aan de linkerkant is het asieljohan schreef:Oh daar.bianca83 schreef:Waar het Asiel van Lommel ook zit zeg maar, iets daarvoor ligt hetjohan schreef:Waar is dat?bianca83 schreef:Het kattenbos in Lommel is erg leukDat zou helpen als ik het asiel wist te liggen.

Groetjes, Pascal

- johan
- Zeer actief
Volgens mij kom ik geen mac Donalds tegen als ik daar heen rijd? Maar goed, ongeveer weet ik het nu.Pascal schreef:Als je die grote doorgaande weg hebt ga je die zijstraat bij de Mac naar binnen. Dan ga een een spoorwegovergang over en aan de linkerkant is het asieljohan schreef:Oh daar.bianca83 schreef:Waar het Asiel van Lommel ook zit zeg maar, iets daarvoor ligt hetjohan schreef: Waar is dat?Dat zou helpen als ik het asiel wist te liggen.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
-
- Zeer actief
maart schreef:moet ik ff voor rijdenbianca83 schreef:Waar het Asiel van Lommel ook zit zeg maar, iets daarvoor ligt hetjohan schreef:Waar is dat?bianca83 schreef:Het kattenbos in Lommel is erg leuk![]()
![]()
:N:

-
- Vaste gebruiker
- johan
- Zeer actief
-
- Zeer actief
bianca83 schreef:maart schreef:moet ik ff voor rijdenbianca83 schreef:Waar het Asiel van Lommel ook zit zeg maar, iets daarvoor ligt hetjohan schreef: Waar is dat?![]()
![]()
:N::N: Dan kom je er nooit. Ik weet het bos precies te vinden in m'n eentje want het is net een straat verder dan waar het huis staat wat wij wilde kopen

ik wil Quasar zien

-
- Zeer actief
Nu staan er daar geen leuke huizen te koopmaart schreef:bianca83 schreef:maart schreef:moet ik ff voor rijdenbianca83 schreef: Waar het Asiel van Lommel ook zit zeg maar, iets daarvoor ligt het![]()
![]()
:N::N: Dan kom je er nooit. Ik weet het bos precies te vinden in m'n eentje want het is net een straat verder dan waar het huis staat wat wij wilde kopen
dus je komt nog niet in België wonen
![]()
![]()
ik wil Quasar zien![]()
![]()
![]()

-
- Zeer actief
ik kom echt wel eens af hoorbianca83 schreef:Nu staan er daar geen leuke huizen te koopmaart schreef:bianca83 schreef:maart schreef: moet ik ff voor rijden![]()
![]()
dus je komt nog niet in België wonen
![]()
![]()
ik wil Quasar zien![]()
![]()
![]()
Nou als je Quasar wil zien moet je of een keer hierheen komen of een keer tijd hebben in het weekend en dan kom ik helemaal naar jou toe

- Mark-Tinny
- Actief
- Mijn ras(sen): Labrador en een kruising
- Aantal honden: 2
-
- Vaste gebruiker
-
- nieuw lid
- Contacteer:
In de buurt van Antwerpen, heb je ook nog "de put van Ekeren". Daar kan je een heel eind wandelen tussen de bomen en rond een heel grote vijver, die dus de put genoemd wordt. Officieel heet het daar: domein van Muisbroek, maar die naam kennen de meesten niet. Het domein en de put zijn vooral bekend bij diepzeeduikers.
Op deze site vind je een goede wegbeschrijving: http://ako.interact.be/ekerenput.htm
Op deze site vind je een goede wegbeschrijving: http://ako.interact.be/ekerenput.htm
"Een leven zonder hond, is een vergissing!"

- Lies en co
- Zeer actief
In A'pen heb je toch op linkeroever zo'n natuurgebied waar je hééérlijk kan wandelen! Ik weet alleen de naam niet. 't Is niet zo ver van de E17, tussen Zwijndrecht en A'pen. En ze gaat het binnenkort ombouwen tot een park!!!!
Vreselijk. Het is er zoooo zalig, iedereen die er toe komt, laat z'n hond los en die kunnen zalig spelen samen. Je hebt er ook wat water, waar ze ook kunnen zwemmen. O ja, de bijnaam is 'het homobos', omdat je er vaak mannen alleen of met z'n tweetjes ziet in het bos verdwijnen. :N:

-
- Zeer actief