Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
halsbanje of tuigje
Moderator: moderatorteam
- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
halsbanje of tuigje
diesel heeft een tuigje maar soms hangt hij zich zowat op en moet dan overgeven op straat.
is het nu mijn taak om het dat af te leren (vind het erger voor hem dan voor mij)
of is het tijd voor een tuigje (zo een die je ook in de auto kan gebruiken)
misschien een rare vraag maar de dierenwinkel zegt ook zomaar wat heb ik het idee. " tja tis maar wat je wilt hoor ik daar"
is het nu mijn taak om het dat af te leren (vind het erger voor hem dan voor mij)
of is het tijd voor een tuigje (zo een die je ook in de auto kan gebruiken)
misschien een rare vraag maar de dierenwinkel zegt ook zomaar wat heb ik het idee. " tja tis maar wat je wilt hoor ik daar"
Groetjes Silvia en Diesel
- M@ri@nne
- Zeer actief
Re: halsbanje of tuigje
Deze snap ik al niet.twinmamasilvia schreef:diesel heeft een tuigje maar soms hangt hij zich zowat op en moet dan overgeven op straat.
Hoe kan dat met een tuigje?

Groetjes, Marianne.

- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
- M@ri@nne
- Zeer actief
- starfleet
- Erelid
-
- Zeer actief
-
- Actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
dat trekken doet hij alleen met geuren waar ie persee heen wil, en als er een leuke hond dichtbij is.
ik vind het niet zo erg want meestal wandelt hij los alleen waar mensen en honden zijn (aan de lijn) gaat hij aan de band. maar ik zal eens gaan rondkijken voor een tuigje.
is er verschil in gebruik van een leren of nylon? of zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten ?
ik vind het niet zo erg want meestal wandelt hij los alleen waar mensen en honden zijn (aan de lijn) gaat hij aan de band. maar ik zal eens gaan rondkijken voor een tuigje.
is er verschil in gebruik van een leren of nylon? of zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten ?
Groetjes Silvia en Diesel
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb toevallig nog een nieuwe gehaald voor me doggie. Eentje met een oorlogsschut motiefje ghehehe echt geinig mijn kleine Feldwebel
. Tja nylon zal stukken goedkoper zijn dan leer. Ik vind ze allebei wel stevig alleen denk ik dat uiteindelijk dat de lederen langer mee zal gaan. Ik persoonlijk heb tegen die tijd wel weer een nieuwe omdat ik er dan toch op uitgekeken ben
.

Laatst gewijzigd door Debby Speerstra op 14 sep 2006 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
wij hebben maandag een tuigje + riem besteld voor Xena.
rogz for dogz heeft hele leuke. Maar je moet wel even kijken of diesel maat S of maat M nodig heeft (Xena had maat M nodig, dat is een kruising JR (dan past ze er ook nog in als ze gróót is)
www.rogz.com
Ps: Wij hebben voor Xena Het tuigje en de riem van Alphinist - matterhorn in de roze-donkerroze kleur
rogz for dogz heeft hele leuke. Maar je moet wel even kijken of diesel maat S of maat M nodig heeft (Xena had maat M nodig, dat is een kruising JR (dan past ze er ook nog in als ze gróót is)
www.rogz.com
Ps: Wij hebben voor Xena Het tuigje en de riem van Alphinist - matterhorn in de roze-donkerroze kleur