Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik ga dit weekend naar m'n ouders met Bram. Had me al verheugd op een zondagse wandeling om de Hoornse Plas, maar helaas, honden zijn pas vanaf oktober toegestaan
Heeft iemand een alternatief voor me? Het liefst iets met water, dat vindt Bram zo leuk.
Geen idee van afstanden in groningen, maar is het Leekstermeer niet leuk? Ik ben daar heel vroeger wel eens geweest, maar of je daar goed kunt wandelen dat weet ik niet.
Sita schreef:Geen idee van afstanden in groningen, maar is het Leekstermeer niet leuk? Ik ben daar heel vroeger wel eens geweest, maar of je daar goed kunt wandelen dat weet ik niet.
Ik heb zo'n voorgevoel dat daar ook geen honden mogen komen in de zomer, maar ik ga even zoeken!
assiejaja schreef:Achter Vinkhuizen is een losloopgebied.
En als de de paddepoelsterweg volgt, kom je langs weilanden (met schapen, maar niet overal!), uit op de dijk. Je kunt daar lekker lopen, bijna geen verkeer (alleen voor bewoners). Langs de dijk kun je verder tot een sluisje en dan via het Reitdiep terug.
Tussen Beijum en Lewenborg is ook een losloopgebied, aangelegd bos.
En in de stad natuurlijk het Stadspark, maar dat vind ik zelf te druk met verkeer.
En ik dacht dat je langs de oostkant van het Hoornse meer wel mag komen hoor. Het zal alleen wel druk zijn met zonaanbidders.
Ow, Reitdiep is mooi! Tussen Beijum en Lewenborg is vlakbij m'n ouders, dus daar kan ik zaterdag wel even naartoe. Bedankt
Zoek stok! schreef:We zijn uiteindelijk door Noorderhoogebrug en Zuidwolde gelopen. Terug langs het Boterdiep. Wandeling van ongeveer 2 uur, mooie route!
Zoek stok! schreef:We zijn uiteindelijk door Noorderhoogebrug en Zuidwolde gelopen. Terug langs het Boterdiep. Wandeling van ongeveer 2 uur, mooie route!
Zoek stok! schreef:Ik ga dit weekend naar m'n ouders met Bram. Had me al verheugd op een zondagse wandeling om de Hoornse Plas, maar helaas, honden zijn pas vanaf oktober toegestaan
Heeft iemand een alternatief voor me? Het liefst iets met water, dat vindt Bram zo leuk.
Wij hebben afgelopen weekend illegaal al bij de Hoornse Plas gelopen we konden niet meer wachten Maar bij het Hoornsemeer mag je het hele jaar door lopen. Je hebt daar alleen soms last van de fietsers. Je begint dan achter die hele hoge flats en loopt richting Haren. (gaat over in het Paterswoldse meer)
Laatst gewijzigd door Fahrah op 29 sep 2006 09:24, 2 keer totaal gewijzigd.
assiejaja schreef:Achter Vinkhuizen is een losloopgebied.
Tussen Beijum en Lewenborg is vlakbij m'n ouders, dus daar kan ik zaterdag wel even naartoe. Bedankt
Volgens mij mogen ze daar niet overal loslopen en word er streng gecontroleerd. (was al eerder genoemd!) Wij rijden daar ook altijd met het paard, het is wel erg mooi
Weet ik daar woon ik
Nou, ik heb je niet gezien anders
Hoe kan dat nou Ik altijd maar denken dat we opvallen met twee van die doggen en een paard in pyama