Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zijn alle marktplaatshonden slecht
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- Mijn ras(sen): mechelaar
- Aantal honden: 2
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Als je de Laekense wat beter zou kennen, zou je hebben geweten dat er in België en Frankrijk Mechelaar is ingekruisd voor bloedverversing, om het ras te kunnen laten voortbestaan. Dus een terugslag naar een meer Mechelaarvacht is prima te verklaren. Je zou je zowiezo wat beter moeten inlezen over het ras, want voor de tweede wereldoorlog waren het met name de Laekense die als diensthond gebruikt werden.Gabber schreef:Ik heb voor de grap eens op bloedlijnen.nl gekeken. Bij vrijwel alle Laekense herders die erop staan ontbreken een aantal voorouders.malinois schreef: ja en... het zijn laekense volgens de stamboom ....Zijn dan ook gechipt door de RVB dus die zien ook welke varieteit het is.
Goh, hoe zouden die raszuivere Laekense herders toch aan hun werklust komen.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
komen de belgen niet allemaal uit onderlinge kruisingen? Hoe kom je tegenwoordig aan langharen in mechelaarnesten? Het komt bijna niet voor maar ik heb gehoord van een zwarte mechelaar geboren uit een normale mechelaarcombi (dus met stamboom en niet de knpv kruisingen!!)?Gabber schreef:Ik heb voor de grap eens op bloedlijnen.nl gekeken. Bij vrijwel alle Laekense herders die erop staan ontbreken een aantal voorouders.malinois schreef: ja en... het zijn laekense volgens de stamboom ....Zijn dan ook gechipt door de RVB dus die zien ook welke varieteit het is.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
LongFields schreef:Als je de Laekense wat beter zou kennen, zou je hebben geweten dat er in België en Frankrijk Mechelaar is ingekruisd voor bloedverversing, om het ras te kunnen laten voortbestaan. Dus een terugslag naar een meer Mechelaarvacht is prima te verklaren. Je zou je zowiezo wat beter moeten inlezen over het ras, want voor de tweede wereldoorlog waren het met name de Laekense die als diensthond gebruikt werden.Gabber schreef:Ik heb voor de grap eens op bloedlijnen.nl gekeken. Bij vrijwel alle Laekense herders die erop staan ontbreken een aantal voorouders.malinois schreef: ja en... het zijn laekense volgens de stamboom ....Zijn dan ook gechipt door de RVB dus die zien ook welke varieteit het is.

hier staat nog een kranteknipsel over Sjefke die hierboven ook staat, Laekense diensthond:
http://home.hetnet.nl/%7enicoswee/Sjefke.htm

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Overigens wil je mij nou toch niet gaan vertellen dat de stamboommechelaars van vele generaties terug helemaal raszuiver warenGabber schreef: Ik heb voor de grap eens op bloedlijnen.nl gekeken. Bij vrijwel alle Laekense herders die erop staan ontbreken een aantal voorouders.

-
- Zeer actief
Toevallig heb ik zelf een stamboom belgje, als mechelaar gechipt, maar met toch wel wat te lang haar voor een "pure" (wat dat dan ook moge zijn...) mechelaar. Als ze gechipt worden is het nog niet altijd even goed te zien hoe de vacht zich zal ontwikkelen. In bepaalde lijnen zit gewoon een beetje langhaar terugslag. Ik heb bijvoorbeeld gezien dat op bloedlijnen.nl de moeder van onze hond niet met foto staat. Ik vermoed dat haar wat langere haar daar wel mee te maken zal hebben. Dat ze die hond toch gebruiken om mee te fokken heeft meer met het karakter en de gezondheid te maken dan met de vacht denk ik zo.malinois schreef:komen de belgen niet allemaal uit onderlinge kruisingen? Hoe kom je tegenwoordig aan langharen in mechelaarnesten? Het komt bijna niet voor maar ik heb gehoord van een zwarte mechelaar geboren uit een normale mechelaarcombi (dus met stamboom en niet de knpv kruisingen!!)?Gabber schreef:Ik heb voor de grap eens op bloedlijnen.nl gekeken. Bij vrijwel alle Laekense herders die erop staan ontbreken een aantal voorouders.malinois schreef: ja en... het zijn laekense volgens de stamboom ....Zijn dan ook gechipt door de RVB dus die zien ook welke varieteit het is.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x HH
- Aantal honden: 9
Meest beroemde voorbeeld van een niet-kloppende bloedlijn is een reu die in ongeveer alle MH en xMH bloedlijnen voorkomt: Eik.malinois schreef:Overigens wil je mij nou toch niet gaan vertellen dat de stamboommechelaars van vele generaties terug helemaal raszuiver warenGabber schreef: Ik heb voor de grap eens op bloedlijnen.nl gekeken. Bij vrijwel alle Laekense herders die erop staan ontbreken een aantal voorouders.
Goh, hoe zouden die raszuivere Laekense herders toch aan hun werklust komen.Of zijn die enorme mechelaars zo ineens uit t niks ontstaan?
Er zijn idd weinig van de andere variateiten belgen in de (africhtings)sport, dan de MH. En dat is jammer. Groenendaler en tevurenaar zie je meer in G&G en behendigheid bijv en er zijn gewoonweg te weinig laekense om een substantieel deel te vormen van welke sport dan ook.
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!
http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ken ook langharen geboren uit pure mechelaarcombinaties dus kortharige ouders, grootouders en overgrootouders... maar die terugslag kan generaties lang terugkomen in een nest. Dat er dus tussen de korthaarpups een langhaar zit. Er was er laatst weer een bij een bekende werkhondenkennel, pure mechelaarouders maar een langhaar pup.Gos schreef:Toevallig heb ik zelf een stamboom belgje, als mechelaar gechipt, maar met toch wel wat te lang haar voor een "pure" (wat dat dan ook moge zijn...) mechelaar. Als ze gechipt worden is het nog niet altijd even goed te zien hoe de vacht zich zal ontwikkelen. In bepaalde lijnen zit gewoon een beetje langhaar terugslag. Ik heb bijvoorbeeld gezien dat op bloedlijnen.nl de moeder van onze hond niet met foto staat. Ik vermoed dat haar wat langere haar daar wel mee te maken zal hebben. Dat ze die hond toch gebruiken om mee te fokken heeft meer met het karakter en de gezondheid te maken dan met de vacht denk ik zo.malinois schreef:komen de belgen niet allemaal uit onderlinge kruisingen? Hoe kom je tegenwoordig aan langharen in mechelaarnesten? Het komt bijna niet voor maar ik heb gehoord van een zwarte mechelaar geboren uit een normale mechelaarcombi (dus met stamboom en niet de knpv kruisingen!!)?Gabber schreef:Ik heb voor de grap eens op bloedlijnen.nl gekeken. Bij vrijwel alle Laekense herders die erop staan ontbreken een aantal voorouders.malinois schreef: ja en... het zijn laekense volgens de stamboom ....Zijn dan ook gechipt door de RVB dus die zien ook welke varieteit het is.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
heb je er een fototje vanGos schreef: Toevallig heb ik zelf een stamboom belgje, als mechelaar gechipt, maar met toch wel wat te lang haar voor een "pure" (wat dat dan ook moge zijn...) mechelaar.

-
- Zeer actief
Wij hebben een langhaar pup op de club uit 2 kortharen (Kukay´s). Ook mijn vader (halusetha´s) en een vriendin van de fam (Cuja´s) heeft langhaarpups in nesten uit 2 KH´s gehad. Zijn veelal zelfde voorouders/lijnen waar recessief langhaar gen gedragen wordt.malinois schreef:
Ik ken ook langharen geboren uit pure mechelaarcombinaties dus kortharige ouders, grootouders en overgrootouders... maar die terugslag kan generaties lang terugkomen in een nest. Dat er dus tussen de korthaarpups een langhaar zit. Er was er laatst weer een bij een bekende werkhondenkennel, pure mechelaarouders maar een langhaar pup.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
klopt maar om dan maar zoals Gabber doet te beweren dat Laekense bijvoorbeeld helemaal niet sporten omdat hij ze niet zietSelena schreef:Meest beroemde voorbeeld van een niet-kloppende bloedlijn is een reu die in ongeveer alle MH en xMH bloedlijnen voorkomt: Eik.malinois schreef:Overigens wil je mij nou toch niet gaan vertellen dat de stamboommechelaars van vele generaties terug helemaal raszuiver warenGabber schreef: Ik heb voor de grap eens op bloedlijnen.nl gekeken. Bij vrijwel alle Laekense herders die erop staan ontbreken een aantal voorouders.
Goh, hoe zouden die raszuivere Laekense herders toch aan hun werklust komen.Of zijn die enorme mechelaars zo ineens uit t niks ontstaan?
Er zijn idd weinig van de andere variateiten belgen in de (africhtings)sport, dan de MH. En dat is jammer. Groenendaler en tevurenaar zie je meer in G&G en behendigheid bijv en er zijn gewoonweg te weinig laekense om een substantieel deel te vormen van welke sport dan ook.

Wat zie je aan rottweilers op Alle Rassen wedstrijden?? Geen

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik weet dat er een langhaarpup zit in het nest van de vroomshoeve wat er op dit moment ligt. Maar zal dat wat uitmaken voor de kwaliteit van de hond zelf? Denk het nietSelena schreef:Wij hebben een langhaar pup op de club uit 2 kortharen (Kukay´s). Ook mijn vader (halusetha´s) en een vriendin van de fam (Cuja´s) heeft langhaarpups in nesten uit 2 KH´s gehad. Zijn veelal zelfde voorouders/lijnen waar recessief langhaar gen gedragen wordt.malinois schreef:
Ik ken ook langharen geboren uit pure mechelaarcombinaties dus kortharige ouders, grootouders en overgrootouders... maar die terugslag kan generaties lang terugkomen in een nest. Dat er dus tussen de korthaarpups een langhaar zit. Er was er laatst weer een bij een bekende werkhondenkennel, pure mechelaarouders maar een langhaar pup.

-
- Zeer actief
Zo uit mijn hoofd weet ik 1 gemeenschappelijke voorouder van alle hier genoemde nesten met langharen:Robby/ Ika (van resp. Fred en mijn vader) uit Ika d2P en Yoeri. Kan ik nog wel ff checkke.malinois schreef:Ik weet dat er een langhaarpup zit in het nest van de vroomshoeve wat er op dit moment ligt.Selena schreef:Wij hebben een langhaar pup op de club uit 2 kortharen (Kukay´s). Ook mijn vader (halusetha´s) en een vriendin van de fam (Cuja´s) heeft langhaarpups in nesten uit 2 KH´s gehad. Zijn veelal zelfde voorouders/lijnen waar recessief langhaar gen gedragen wordt.malinois schreef:
nee, maakt niet uit: langhaarpuppetje op de club(nu 6 mnd) laat zich heel leuk zien
-
- Zeer actief
Heb wel foto's maar moet ze nog op het web zetten, volgende week heb ik vakantie dus ik beloof dat ik dan wel eens wat zal posten.malinois schreef:heb je er een fototje vanGos schreef: Toevallig heb ik zelf een stamboom belgje, als mechelaar gechipt, maar met toch wel wat te lang haar voor een "pure" (wat dat dan ook moge zijn...) mechelaar.en uit welke lijnen komt hij?
Noeska's moeder is Quinty (NHSB 2448923), vader is Igor (NHSB 2268490). Jij weet waarschijnlijk beter dan ik uit welke lijn die langere haren komen.
-
- Zeer actief
Zie lijnteelt op o.a Lando van mijn oude heer, mijn reu (directe lando zoon) is ook niet helemaal kortharig, geen langhaar maar soort van stokhaarGos schreef:Heb wel foto's maar moet ze nog op het web zetten, volgende week heb ik vakantie dus ik beloof dat ik dan wel eens wat zal posten.malinois schreef:heb je er een fototje vanGos schreef: Toevallig heb ik zelf een stamboom belgje, als mechelaar gechipt, maar met toch wel wat te lang haar voor een "pure" (wat dat dan ook moge zijn...) mechelaar.en uit welke lijnen komt hij?
Noeska's moeder is Quinty (NHSB 2448923), vader is Igor (NHSB 2268490). Jij weet waarschijnlijk beter dan ik uit welke lijn die langere haren komen.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
heb je hier een fototje van weet eigenlijk niet wat ik me hierbij voor moet stellenSelena schreef:Zie lijnteelt op o.a Lando van mijn oude heer, mijn reu (directe lando zoon) is ook niet helemaal kortharig, geen langhaar maar soort van stokhaarGos schreef:Heb wel foto's maar moet ze nog op het web zetten, volgende week heb ik vakantie dus ik beloof dat ik dan wel eens wat zal posten.malinois schreef:heb je er een fototje vanGos schreef: Toevallig heb ik zelf een stamboom belgje, als mechelaar gechipt, maar met toch wel wat te lang haar voor een "pure" (wat dat dan ook moge zijn...) mechelaar.en uit welke lijnen komt hij?

-
- Zeer actief

meer recente foto:

-
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
oke duidelijkSelena schreef:
meer recente foto:

-
- Zeer actief
Heb eindelijk wat foto's gepost in het fotohoekje, onderwerp Max en Noeska.malinois schreef:heb je er een fototje vanGos schreef: Toevallig heb ik zelf een stamboom belgje, als mechelaar gechipt, maar met toch wel wat te lang haar voor een "pure" (wat dat dan ook moge zijn...) mechelaar.en uit welke lijnen komt hij?
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik ga kijkenGos schreef:Heb eindelijk wat foto's gepost in het fotohoekje, onderwerp Max en Noeska.malinois schreef:heb je er een fototje vanGos schreef: Toevallig heb ik zelf een stamboom belgje, als mechelaar gechipt, maar met toch wel wat te lang haar voor een "pure" (wat dat dan ook moge zijn...) mechelaar.en uit welke lijnen komt hij?

- eternal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old Englisch Bulldog
- Aantal honden: 1
De pups van vrienden van ons (waar sara ook vandaan komt) worden ook op marktplaats gezet.
Ze hebben ook hun eigen website hoor.
Maar het zijn hele goeie pups. Ze hebben stamboom krijgen een chip (gechipt door raad van beheer) en worden ingeënt en ontwormt. En worden gekeurt en onderzocht voor dat ze gechipt worden.
Dus ik vind er niets mis mee als je je pup van marktplaats haalt.
Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen. Je moet altijd op letten hoe de ouders van de hond zijn. Hoe de honden gehuisvest zijn. Maar dat is bij elke fokker zo. Niet alleen bij fokkers die op marktplaats adverteren.
Ze hebben ook hun eigen website hoor.
Maar het zijn hele goeie pups. Ze hebben stamboom krijgen een chip (gechipt door raad van beheer) en worden ingeënt en ontwormt. En worden gekeurt en onderzocht voor dat ze gechipt worden.
Dus ik vind er niets mis mee als je je pup van marktplaats haalt.
Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen. Je moet altijd op letten hoe de ouders van de hond zijn. Hoe de honden gehuisvest zijn. Maar dat is bij elke fokker zo. Niet alleen bij fokkers die op marktplaats adverteren.
- vedim
- Actief
-
- Vaste gebruiker
ik vind niet alle honden op marktplaats slecht, maar je moet wel heeel erg goed uitkijken voor broodfok.
iemand die zich niet voorbereid heeft zal eerder een hondje bij de broodfok kopen, als iemand die zich wel heeft voorbereid. die weet dan waarschijnlijk wel beter en zal naar een erkende fokker gaan, dat is mijn mening en heb het helaas zelf ervaren
iemand die zich niet voorbereid heeft zal eerder een hondje bij de broodfok kopen, als iemand die zich wel heeft voorbereid. die weet dan waarschijnlijk wel beter en zal naar een erkende fokker gaan, dat is mijn mening en heb het helaas zelf ervaren

groetjes danielle
- zonta
- Actief
Ik vind wel soms de reden waarom mensen dieren weg doen onbegrijpelijk
.Zat net ook even op MP en meteen op de eerste pagina zag ik al advertenties staan waar m,n haren van overend gingen staan
Enkele voorbeelden:
Ik heb een lieve friese stabij te koop. Zij is heel lief voor kinderen en kan ook heel goed met kinderen omgaan. Ik doe haar weg omdat zij nu buiten loopt en anders in de winter buiten moet blijven en dat vinden wij zielig. Het is een hond die van heel veel vrijheid houd en lekker los kan lopen ze is een echte hond voor op een boederij of voor een hele grote terein. Ze is ook heel waaks haar naam is Donja en ze 1 jaar oud. Ze heeft alleen een overbite dat is dat haar onderkaak korter is als haar bovenkaak verder kan het geen kwaad en ze eet verder ook heel goed.
Hallo,
Voor onze westy van 6 jaar zijn we op zoek naar een zeer goed en blijvend thuis!
Ze is helemaal gezond,heeft een stamboom,volledig geent en ze is gechipt.
De reden dat we voor haar op zoek zijn naar een ander thuis licht ik graag toe via mail of telefoon,alleen aan mensen die echt serieus geinteresseert zijn.
We vragen geen vergoeding voor haar,maar zouden het erg op prijs stellen als we haar op uw kosten mogen steriliseren!
niet te geloven
Gr, Zonta

Enkele voorbeelden:
Ik heb een lieve friese stabij te koop. Zij is heel lief voor kinderen en kan ook heel goed met kinderen omgaan. Ik doe haar weg omdat zij nu buiten loopt en anders in de winter buiten moet blijven en dat vinden wij zielig. Het is een hond die van heel veel vrijheid houd en lekker los kan lopen ze is een echte hond voor op een boederij of voor een hele grote terein. Ze is ook heel waaks haar naam is Donja en ze 1 jaar oud. Ze heeft alleen een overbite dat is dat haar onderkaak korter is als haar bovenkaak verder kan het geen kwaad en ze eet verder ook heel goed.
Hallo,
Voor onze westy van 6 jaar zijn we op zoek naar een zeer goed en blijvend thuis!
Ze is helemaal gezond,heeft een stamboom,volledig geent en ze is gechipt.
De reden dat we voor haar op zoek zijn naar een ander thuis licht ik graag toe via mail of telefoon,alleen aan mensen die echt serieus geinteresseert zijn.
We vragen geen vergoeding voor haar,maar zouden het erg op prijs stellen als we haar op uw kosten mogen steriliseren!
niet te geloven

Gr, Zonta
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
- Trici
- Zeer actief
- Contacteer:
Een late reactie...mijn labrador van nu bijna 18 maanden (Sam) heb ik ook van marktplaats, 3 maanden terug...
beestje kerngezond, dierenarts papieren etc erbij; gechipt...en nog steeds contact met de vorige eigenaren over hoe het gaat....
Heb er 3 uur voor moeten rijden en 3 uur terug...Sam woonde in Huissen bij Arnhem...maar dat had ik er graag vooor over...na een week of 2 toen hij bij ons woonde door mijn eigen DA laten checken en inderdaad kerngezond verklaart...
Zo is dat trouwen hetzelfde met mijn 2 katten gegaan....waarvan 1 overigens niet zo gezond was als vorige eigenaresse beweerde, maar dat waren 'slechts' wat wormen en vlooien....
Of ik een pup of een kitten van MP zou kopen?? Ik weet het serieus niet....ik denk sowieso dat ik meer ben voor de herplaatsers.....
Maar denk dat je met een beetje gezond verstand inderdaad heel ver komt
beestje kerngezond, dierenarts papieren etc erbij; gechipt...en nog steeds contact met de vorige eigenaren over hoe het gaat....
Heb er 3 uur voor moeten rijden en 3 uur terug...Sam woonde in Huissen bij Arnhem...maar dat had ik er graag vooor over...na een week of 2 toen hij bij ons woonde door mijn eigen DA laten checken en inderdaad kerngezond verklaart...
Zo is dat trouwen hetzelfde met mijn 2 katten gegaan....waarvan 1 overigens niet zo gezond was als vorige eigenaresse beweerde, maar dat waren 'slechts' wat wormen en vlooien....
Of ik een pup of een kitten van MP zou kopen?? Ik weet het serieus niet....ik denk sowieso dat ik meer ben voor de herplaatsers.....
Maar denk dat je met een beetje gezond verstand inderdaad heel ver komt

Tot nu toe heb ik 1 hond van marktplaats en dat was Storle toen 6 jaar oud.
Volgens baas had ze een geit te pakken gehad
We hadden de bedoeling dat Storle voor de kar zou komen maar nee is ze maar 1 x voor gekomen...
Voor Storle dacht ik dat alle honden rennen konden maar toen we Storle hadden gekregen kwamen we achter dat ze niet wist wat rennen was...
Die heeft blijkbaar 6 jaar in een kennel gezeten en was aan kort lijntje uitgelaten...
zie haar nog steeds haar eerst sprongetje maken om in galop te gaan zag je haar denken deed ik nou...
Qua aktie is het nooit wat geworden met Storle maar we hadden er lekkere knuffelbeer bij.
Volgens baas had ze een geit te pakken gehad
We hadden de bedoeling dat Storle voor de kar zou komen maar nee is ze maar 1 x voor gekomen...
Voor Storle dacht ik dat alle honden rennen konden maar toen we Storle hadden gekregen kwamen we achter dat ze niet wist wat rennen was...
Die heeft blijkbaar 6 jaar in een kennel gezeten en was aan kort lijntje uitgelaten...
Qua aktie is het nooit wat geworden met Storle maar we hadden er lekkere knuffelbeer bij.
- Nonnie
- Vaste gebruiker
Nou, ik heb een hondje op proef gehad via Marktplaats, dat was 1 groot drama. Papieren waren niet in orde, en hij bleek in huis echt de tent af te breken, kon niet alleen zijn, niet met katten (terwijl ze hadden gezegd dat ie perfect met katten kon, en los alleen thuis zou zijn). De eerste 2 dagen ging ook inderdaad goed, totdat hij een beetje gewend was. Heel spijtig, maar door zijn gedrag kreeg ik echt een aversie tegen dat hondje, voornamelijk omdat ie al mijn zeil in de woonkamer aan flarden had getrokken.
Mijn bruine labrador is nu op proef, en dat gaat allemaal veel beter. Hij komt ook van marktplaats. Moet zeggen dat hij ook lastiger wordt nu hij hier een beetje gewend is, maar hij is alleen aan het uitproberen. Verder zijn zijn papieren en de hele romslomp wel in orde. Het is een ontzettend leuke hond, de kast is heel groot dat hij hier gaat blijven:)
Mijn bruine labrador is nu op proef, en dat gaat allemaal veel beter. Hij komt ook van marktplaats. Moet zeggen dat hij ook lastiger wordt nu hij hier een beetje gewend is, maar hij is alleen aan het uitproberen. Verder zijn zijn papieren en de hele romslomp wel in orde. Het is een ontzettend leuke hond, de kast is heel groot dat hij hier gaat blijven:)