Hier mijn dag indeling om aan te tonen dat moeders met hondjes bij een schoolhekje [

] en/of drukke gezinnen niet per definitie hond onvriendelijk zijn,
6.00 uur opstaan en plasje in de tuin.
7.00 uur chaos barst los, aankleden v kids,inderdaad boterhammen die gebietst worden enz.enz.
8.15 naar school lopen, per keer 1 hond mee
8.45 van school terug, alle honden in de auto en naar het bos.
10.00 uur terug van bos en ik begin aan huishoudelijke karweitjes
12.00 uur kids thuis van school, de kinderen altijd weer blij om de honden weer te zien en vice versa. Dan weer chaos.....eten, spelen, dansen, ruzie maken enz.
12.45 uur weer naar school lopen, weer een hond mee.
13.15 weer thuis van school.....honden eten maken [ barf/carnibest]
Na het eten siestatijd voor de honden
15.30 wandeling door het veld achter ons door de oudste kinderen.
15.30 jongste kinderen komen thuis met vriendjes, dus weer heel gezellig.
16.15 honden terug van wandeling en mengen zich onder de kids, bv een hond gaat altijd met mijn dochter mee naar boven als zij gaat huiswerk maken.
22.00 uur man en ik maken nog een rondje in de buurt van ong, 3 kwartier en de hele bups ligt daarna op een oor.
Er is hier altijd wel iemand thuis en natuurlijk moet ik mijn aandacht verdelen over vele zieltjes, maar ze geven elkaar ook aandacht, zowel de kinderen als de honden.
Regelmatig komen hier zelfgefokte honden logeren,dan merk ik dat honden die niet uit een gezin komen in het begin moeten wennen maar al snel meedraaien met de roedel.
Het kan dus heel goed, maar je moet wel een doggofiel zijn, want je stuit natuurlijk wel eens op tegenwerking van Fam. vrienden enz.