Nou vinden we het best leuk als er nog meer mensen mee willen.
Alleen moet er wel rekening gehouden worden dat Tico en kleine hondjes een gok is. :N:
En die gok gaan we al nemen met die kleine opdonder van Marie Jose.

Moderator: moderatorteam
O.k., en hoe lang zijn jullie van plan om te gaan wandelen? (Ongeveer...)M@ri@nne schreef:Om een uur of 1?
Lekker!M@ri@nne schreef:Marion had een wandeling van 70 minuten uitgezocht.
En halverwege eventueel ook nog een koffiekopjeMarie-José schreef:Oke dan!M@ri@nne schreef:Begin en eindpunt.Marie-José schreef:Terrasje in de buurt?Komt helemaal goed met die wandeling!
Marion. schreef: En halverwege eventueel ook nog een koffiekopje![]()
Ben heel benieuwd....heb er iig zin in!Ik vind 70 minuten trouwens een beetje erg kort. Stiekem plak ik er nog een stukje vooraan vast (moet van Saar en Miep, want ze moeten éérst zwemmen). Maar het is zo'n mooi stukje, de St. Jansberg op, dat moet Marie-José ook zien
![]()
Vind ik ook een mooie tijd.ik vind 1 uur overigens een prima verzameltijd
Eethuis De Diepen, Zwarteweg 60 MilsbeekMarie-José schreef:Had jij evt een straatnaam van daar,Marion? Kan ik de routebeschrijving van de week uitprinten. Ik ben waarschijnlijk nog erger als Marianne....hoewel...dat kan haast niet,geloof ik!
Oooohhh...dat ziet er mooi uit!Marion. schreef:Eethuis De Diepen, Zwarteweg 60 MilsbeekMarie-José schreef:Had jij evt een straatnaam van daar,Marion? Kan ik de routebeschrijving van de week uitprinten. Ik ben waarschijnlijk nog erger als Marianne....hoewel...dat kan haast niet,geloof ik!
pak hem, pak hem, pak hemM@ri@nne schreef:As zaterdag gaan Marie Jose, Marion en ik wandelen in het Reichswald (Groesbeek).
Alleen moet er wel rekening gehouden worden dat Tico en kleine hondjes een gok is. :N:
little-wolf schreef:
pak hem, pak hem, pak hem
little-wolf schreef:pak hem, pak hem, pak hemM@ri@nne schreef:As zaterdag gaan Marie Jose, Marion en ik wandelen in het Reichswald (Groesbeek).