Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

uitlaten

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

BeëlzeBubble
Zeer actief

Ongelezen bericht door BeëlzeBubble »

loony schreef:Wel krijgen ze in de winter elk weekend tot 4 uur beweging op de drijfjachten en zijn ze voor de rest van de avond lam net als de baasjes en in de zomer rennen ze savonds veel door de velden achter katten aan :mrgreen:
Ja, lachen joh :roll:

Hier lopen we elkeochtend ongeveer een uur - 5 kwartier. 's Middags tussen de 1 en 2 uur. Ligt helemaal aan het weer (Smek haat regen) en hoe goed ze zich gedragen :mrgreen: Deze wandelingen beginnen met even los uitrazen op het veld. Helaas hebben we geen auto en zijn de echt leuke losloopgebieden waar je niet je nek breekt over de slecht opgevoedde honden een flink stuk lopen hiervandaan. Dus die wandelingen bewaren we voor het weekend. Die duren dan ook tussen de 2-3 uur. We hebben wel een park vlakbij waar ze losmogen maar daar is het stervensdruk altijd en loopt het gewoon niet leuk.

Wel mogen ze elk stukje dat ze los mogen en kunnen ook werkelijk loslopen. Tis niet ideaal maar totdat Smek geleerd heeft bij mij te blijven ipv ruzie te zoeken met andere reuen en Casper leert op mij te letten ipv in zijn eigen zwerfwereldje te leven moeten ze het hier mee doen.

Rond etenstijd lopen we of een stuk los op het uitlaatveld of we halen mijn man op uit zijn werk. Echt een feestje voor Casper. Die loopt onderweg te stuiterballen en te hyperen. :I:

's Avonds voor het slapen gaan nog een kort blokje om aan de lijn.
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”