Hele mooie hondjes uit een hele goede lijn met stamboom.
Ik was helemaal gelukkig
Bij het intake gesprekje (de eerste keer kijken
Op alles werd heel leuk gereageerd en ik mocht alles met mijn eigen hondje gaan doen!!! Ik nog steeds helemaal gelukkig!!!
Na de 3de keer kijken vertelde ik enthousiast dat ik mijn eerste show in Eindhoven wilde gaan lopen als de pup al wat ouder was. Ze was helemaal enthousiast en ze wilde graag komen kijken als het zover was.
Die zelfde avond kreeg ik een telefoontje...
Ze had met de fokker (de eigenaar van de reu en fokker van de teef) getelefoneerd, wat ze minimaal 3x per week deed.
Er was van te voren onderling afgesproken dat geen van de pups mocht gaan dekken of gedekt mocht worden en dat er niet mee geshowt mocht worden, dit was in een onderling contract vast gelegt.
Dit werd mij op die avond in een telefoontje vertelt terwijl ik al 5 weken eerder aangegeven had dat ik in ieder geval wilde gaan showen en als er intresse was, dat mijn hondje dan ook mocht gaan dekken.
Ik heb die avond
Mijn moeder en de mensen van de hondenschool hebben mij op dat moment aangeraden de pup dan maar af te wijzen.
Ik was natuurlijk helemaal overdonderd, ik was al weet ik hoeveel weken "zwanger" van mijn nieuwe hondje en over 2 weken zou het eindelijk zover zijn....
Ik heb toen uiteindelijk, na lang wikken en wegen besloten de pup af te wijzen.
Ik heb opdat moment besloten het hele ras uit mijn hoofd te zetten en ben opzoek gegaan naar een ander ras, mijn lieve puck is het resultaat.
Een parson russell terrier van nu 13 weken oud.
Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn verhaal vinden... het is echt gebeurt, raar maar waar!!!
Ik heb geen namen of ras vermeld omdat ik niemand zwart wil maken in de hondenwereld. Ik snap heel goed waarom de fokker niet wilde dat ik er mee ging dekken, alleen heeft de fokker het naar mijn idee op een te laat moment verteld!!!