Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

bedekking werpkist

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

jilton
Actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

bedekking werpkist

Ongelezen bericht door jilton »

Wat hebben jullie op de vloer van de werpkist liggen?

groet,
Jacqueline
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

ik heb er zeil in liggen, en de eerste weken, ligt er op kranten een kleed op , zijn de pups groter? dan helft kranten en helft kleed/mandje

:wink:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Bij mij ligt er ook zeil, daarop een laagje kranten en daar weer op een drybed (precies op de goede maat).
moeli
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door moeli »

ik heb er een flectabed inliggen, dit is een kussen van speciaal materiaal , wat met oa alufolie uitgerust is , hierom heen een watervaste hoes en daarover een soort vetbedkussen, het flectabed zorgt ervoor dat de warmte weer gereflecteerd wordt , de watervaste hoes zorgt ervoor dat het bed zelf niet nat wordt en van de hoezen eromheen heb ik er twee, zo kan er iedere dag een schone op, het is ideaal , pups blijven warm , het ziet er netjes uit en is hygienisch. De aanschaf kost wel wat , maar dat heb je er wel weer uit na een paar nesten. groetjes annemieke
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

moeli schreef:ik heb er een flectabed inliggen, dit is een kussen van speciaal materiaal , wat met oa alufolie uitgerust is , hierom heen een watervaste hoes en daarover een soort vetbedkussen, het flectabed zorgt ervoor dat de warmte weer gereflecteerd wordt , de watervaste hoes zorgt ervoor dat het bed zelf niet nat wordt en van de hoezen eromheen heb ik er twee, zo kan er iedere dag een schone op, het is ideaal , pups blijven warm , het ziet er netjes uit en is hygienisch. De aanschaf kost wel wat , maar dat heb je er wel weer uit na een paar nesten. groetjes annemieke
Gebruik je die de eerste dagen al ? Met een warmtelamp ?
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Nono
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retrievers
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nono »

Hier ook zeil op de bodem, daaroverheen kranten en een vetbed. Tijdens de bevalling liggen er (incontinentie) onderleggers over de kranten.
moeli
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door moeli »

HEt flectabed gebruik ik vanaf het begin, samen met een keramische warmtelamp .Voor de bevalling doe ik er kranten overheen met daarover wat oude lakens , die ik dan gelijk weggooi. HEt is even een ivestering , maar ik vind het heel practisch, heb nu net twee nieuwe overtrekken laten maken. groetjes Annemieke
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”