Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Visiglo
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Border Collie - Aantal honden: 3
Visiglo
Zijn er hier mensen die lijnen of halsbanden van het merk Visiglo hebben?
Ik heb dat merk ontdekt via Onze Hond van deze maand en denk eraan 2 lijnen + halsbanden te bestellen, maar zou eerst willen weten of het degelijk materiaal is en of je echt goed zichtbaar bent dan.
Meer info: http://www.visiglo.com/
Ik heb dat merk ontdekt via Onze Hond van deze maand en denk eraan 2 lijnen + halsbanden te bestellen, maar zou eerst willen weten of het degelijk materiaal is en of je echt goed zichtbaar bent dan.
Meer info: http://www.visiglo.com/
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Wat een circus zeg 

Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Border collie, markiesje, wocker
- Aantal honden: 5
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
- vedim
- Actief
ik heb in het donker gewoon van die fietslampjes aan zijn halsband geklikt. die zet ik nooit op knipper stand ik denk dat de hond daar tureluur van word !
ik ben van mening dat gewoon fietslampjes voordeliger zijn dan zo een halsband, en minstens net zo functioneel. maar als je het zelf nou gewoon ontzettend leuk vind ... waarom dan niet
ik ben van mening dat gewoon fietslampjes voordeliger zijn dan zo een halsband, en minstens net zo functioneel. maar als je het zelf nou gewoon ontzettend leuk vind ... waarom dan niet
- Joy C
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
- Senta
- Zeer actief
Daar dacht ik dus ook aan...Joy C schreef:![]()
Sorry, maar ik las Vis.......Iglo. Dus vis van Iglo.

Wij hebben toen bij de Kruidvat zo'n bandje voor hardlopers gekocht en die heeft Robbie nu om 's avonds.
Toen we een keer op de dijk waren hadden we hem op knipper stand en volgens mij heeft hij daar geen last van.
Zag er wel raar uit, zie je een knipperlichtje lopen...
Voor 's avonds heeft hij het licht uit, dan is er genoeg straatverlichting om reflecterend te zijn..!
Wel erg mooie halsbanden hoor!!
-
- Actief
Ik zag ze ook in Onze Hond, vind ze ook gaaf
Ik had eerst een halsband met een gewoon lampje eraan, maar het probleem is dat dat lampje de hele tijd naar beneden zakt en dan niet meer zichtbaar is. Bovendien kan je die halsband op lengte verstellen maar schuift hij de hele tijd losser tijdens het fietsen, en nu ben ik hem dus verloren.
Ik zat dus ook te denken aan visiglo, maar wil hetzelfde weten als jij; geven ze goed licht? Bij mij in de buurt worden ze helaas niet verkocht, dus ik kan ze niet in 't echt bekijken.

Ik had eerst een halsband met een gewoon lampje eraan, maar het probleem is dat dat lampje de hele tijd naar beneden zakt en dan niet meer zichtbaar is. Bovendien kan je die halsband op lengte verstellen maar schuift hij de hele tijd losser tijdens het fietsen, en nu ben ik hem dus verloren.
Ik zat dus ook te denken aan visiglo, maar wil hetzelfde weten als jij; geven ze goed licht? Bij mij in de buurt worden ze helaas niet verkocht, dus ik kan ze niet in 't echt bekijken.

heb ik ook en werkt hier ook prima, voor de drie grote had ik al van die riemen (wat sterker formaat) en nu hebben ze er dus alle vier een!. bovendien nog een refelcerend tuig van Rogz for dogz erbij en ik ben zichtbaar (zelf ook nog eens een vestje aan, zeker nu er een maand geleden iemand hier is doodgereden in de polders, van zoiets schrik je erg op en dan wil je wel zichtbaar zijn!!!)fenneke schreef:ik ookJoy C schreef:![]()
Sorry, maar ik las Vis.......Iglo. Dus vis van Iglo.![]()
![]()
ik heb de riem van de aldi laatst gekocht en die werkt prima![]()
er zijn al meerdere automobilisten gestopt om te zeggen dat ze mij zeer goed konden zien lopen
- *Silvia*
- Zeer actief
heb een voorbeeld ervan gezien hier in de dierenzaak en ze geven goed duidelijk licht , en de flikkerende lampies valt wel mee zo een circus is het niet overigens..Natas schreef:Ik zag ze ook in Onze Hond, vind ze ook gaaf![]()
Hier in de dierenzaak komen ze over anderhalve week allemaal binnen en mannetje heeft een blauwe besteld voor Sam