Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum boots meeting? (11 november 14.00 Kootwijkerzand!)
Moderator: moderatorteam
Forum boots meeting? (11 november 14.00 Kootwijkerzand!)
Topic stond er al, maar is nu weg. Begin gewoon weer opnieuw...
Voorstel, weekend van 11 en 12 november in Het Leesten,
waar je zowel de Natte Neuzen route kan lopen als je hond uitlaten in het hondebos!
Wie gaat er mee???
Voorstel, weekend van 11 en 12 november in Het Leesten,
waar je zowel de Natte Neuzen route kan lopen als je hond uitlaten in het hondebos!
Wie gaat er mee???
Laatst gewijzigd door Marloes op 07 nov 2006 11:56, 2 keer totaal gewijzigd.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi Marloes,
Nee, in het weekend vind ik het daar véél te druk. Dan loop je bijna in file door het bos.
Nee, in het weekend vind ik het daar véél te druk. Dan loop je bijna in file door het bos.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Zoals gezegd, in het weekend is: "Het Leesten" veels te druk
Wat mischien dan wel een leuke vervanger is, en dat ligt praktisch aan de overkant van die zelfde weg, is het: "Kootwijkerzand"
Laatst genoemde is ook tevens een officiele honden losloop gebied en het is daar zo uitgestrekt, dat je zelfs daar in een weekend geen levende ziel tegen zal gaan komen

Wat mischien dan wel een leuke vervanger is, en dat ligt praktisch aan de overkant van die zelfde weg, is het: "Kootwijkerzand"

Laatst genoemde is ook tevens een officiele honden losloop gebied en het is daar zo uitgestrekt, dat je zelfs daar in een weekend geen levende ziel tegen zal gaan komen

Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
Dan gaan we daar toch heen?Felix schreef:Zoals gezegd, in het weekend is: "Het Leesten" veels te druk![]()
Wat mischien dan wel een leuke vervanger is, en dat ligt praktisch aan de overkant van die zelfde weg, is het: "Kootwijkerzand"![]()
Ik heb wel eens foto's daarvan hier gezien en het ziet er errug mooi uit...
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ben er laatst nog geweest

- Milou85
- Zeer actief
waar ligt dat ergens :N: ben niet erg topografisch ingesteld. Ik wil wel mee als het kan. Mits het zaterdag 11 nov is en moet dan ook even kijken hoe het met het vervoer moet. Mischien met de trein als dat te doen is of mischien liften mte iemand die ook gaat. Ik kom uit de richting van assen of zwolle 

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Globaal gezien ligt het tussen Apeldoorn en Amersfoort inpasja85 schreef:waar ligt dat ergens :N: ben niet erg topografisch ingesteld. Ik wil wel mee als het kan. Mits het zaterdag 11 nov is en moet dan ook even kijken hoe het met het vervoer moet. Mischien met de trein als dat te doen is of mischien liften mte iemand die ook gaat. Ik kom uit de richting van assen of zwolle

En de kans dat je er per openbaarvervoer komt, die acht ik zeer klein, omdat het simpele feit er is, dat die daar niet stoppen laat staan staan komen

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Het Kootwijkerzand ligt nog wel een stukje van Apeldoorn vandaan, hoor.Marloes schreef:Dat is dus Apeldoorn en omgeving...
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Apeldoorn - Kootwijk = 20 km.Marloes schreef:Nou zelfs mijn zusje heeft het gevonden dus het zal niet vreselijk ver weg zijn toch?Scooby schreef:Het Kootwijkerzand ligt nog wel een stukje van Apeldoorn vandaan, hoor.Marloes schreef:Dat is dus Apeldoorn en omgeving...
Groetjes, Karen
Nou die paar km's kunnen er dan ook wel weer bij!Scooby schreef:Apeldoorn - Kootwijk = 20 km.Marloes schreef:Nou zelfs mijn zusje heeft het gevonden dus het zal niet vreselijk ver weg zijn toch?Scooby schreef:Het Kootwijkerzand ligt nog wel een stukje van Apeldoorn vandaan, hoor.Marloes schreef:Dat is dus Apeldoorn en omgeving...
-
- Zeer actief
- Contacteer:
KLIK !!Marloes schreef:Nou zelfs mijn zusje heeft het gevonden dus het zal niet vreselijk ver weg zijn toch?Scooby schreef:Het Kootwijkerzand ligt nog wel een stukje van Apeldoorn vandaan, hoor.Marloes schreef:Dat is dus Apeldoorn en omgeving...
Hoe kom ik er precies?

Je bent geweldig!Felix schreef:KLIK !!Marloes schreef:Nou zelfs mijn zusje heeft het gevonden dus het zal niet vreselijk ver weg zijn toch?Scooby schreef:Het Kootwijkerzand ligt nog wel een stukje van Apeldoorn vandaan, hoor.Marloes schreef:Dat is dus Apeldoorn en omgeving...
Hoe kom ik er precies?

- Milou85
- Zeer actief
- Milou85
- Zeer actief
- Milou85
- Zeer actief
- Milou85
- Zeer actief
- Milou85
- Zeer actief
Is ze wel gezellig dan? Anders wordt het een hele lange rit die kant op...Teckelgek schreef:Ik kan niet de elfde, vandaar dat ik afhaakMilou85 schreef:dat is waar, dus ik ben wel gezellig?Marloes schreef:Hey, dan hebben we het gewoon met een klein clubje gezellig..![]()
.
Marloes kan trouwens niet weten of jij gezellig bent of niet, want zij kent je niet. Ik wel, maar ik zeg lekker niks![]()