Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Alsjeblieft niet zeg, als mijn honden het al niet worden dan kom ik wel hyper van de wandeling terug dan :N:
Ik heb wel jachtlijnen met een reflecterende draad erin, maar dat is niet voor mij (want ik heb ze dan aan de lijn) maar voor omstanders. En als ze los zijn houden ze mij in de gaten, en zeker in het donker.
Ik heb na een tip hier op het forum heel simpele (en goedkope ) reflecterende bandjes met ledjes en klitteband gekocht bij het Kruidvat. Ik gebruik ze nu een paar weken en ze bevallen prima. Het zijn eigenlijk bandjes voor op de fiets, voor om je been of arm en werken op een eenvoudig plat batterijtje. De ledjes zetten we aan als de honden 's morgens vroeg en 's avonds op een hondenuitrenveld aan het rondstruinen zijn waar geen straatverlichting is, en dan kun je hen precies in de gaten houden.
Voorheen had ik van die hele kleine lampjes die je aan de halsband kunt hangen, maar met al het geren en gespeel gingen die heel vaak uit doordat het aan/uit knopje dan geactiveerd werd.
Marion. schreef:Alsjeblieft niet zeg, als mijn honden het al niet worden dan kom ik wel hyper van de wandeling terug dan :N:
Ik heb wel jachtlijnen met een reflecterende draad erin, maar dat is niet voor mij (want ik heb ze dan aan de lijn) maar voor omstanders. En als ze los zijn houden ze mij in de gaten, en zeker in het donker.
Ja,maar lichtgekleurde honden zie je in het donker wel;donkere echt niet hoor
Mijn mislukte koeien zijn ook geen probleem in het donker
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Ik zag laatst een hond lopen met zo'n Flashing Collar ik keek even raar op het ziet er nogal vreemd uit maar in ding is zeker hij viel wel op Heel goed product.
Wij hebben hier een bandje met ledjes erin.
Net als Gos, alleen komt deze niet van de kruidvat.
Ze loopt nog vast, maar ik woon in een nieuwbouwwijk waar nog niet overal lantaarnpalen zijn. Daar rijden op het moment nog auto's ook.
Dus vandaar dat ze dan een bandje met lichtjes om dr nekkie krijgt.